AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 For første gang i mitt liv har jeg vært sammen med en kvinne som får orgasmer uten noen form for stimulering av musa. Hun kan få orgasme kun ved at jeg kjærtegner brystene hennes, eller lar fingrene mine eller tunga leke med alle hennes erogene soner, og de er det mange av. Alt fra øreflipper, albuer, korsryggen, knær og ankler bare for å nevne noen. Hun får flere orgasmer etter hverandre, men ikke hver gang selvfølgelig. Unødig å si så føler jeg meg helt konge. Hun får også orgasme ved penetrering, men heller ikke her hver gang. Er det noen som har vært ute for noe slikt noen gang eller er denne dama helt spesiell? Anonymkode: b643f...265 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Jeg kan også få orgasme på den måten. Det tar selvsagt tid men er en mye bedre opplevelse og full body experience enn kun stimulering av underlivet. Mange glemmer at vi har utallige erogene soner på kroppen ❤️ Anonymkode: 86bc1...152 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Tror denne dama helst er funnet opp eller en luring som skrøner litt. Anonymkode: 76b37...381 1
Gjest Warrior Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 (endret) Det er ikke helt uvanlig nei Alle er forskjellig og noen får lettere orgasme enn andre. Det er da en del som får orgasme kun ved penetrering. Å få flere orgasmer etter hverandre er helt normalt. Endret 13. desember 2022 av Warrior
Gjest Warrior Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange glemmer at vi har utallige erogene soner på kroppen ❤️ Anonymkode: 86bc1...152 Helt sant. Viktig å vite om de erogene sonene på kroppen. Da blir sexen og kosen enda bedre for alle. Endret 13. desember 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Jeg kan få orgasme av at jeg runker mannen min, men det ville være løgn å si at jeg får det uten stimulering av underlivet, for jeg kniper og stimulerer meg selv. Trykker meg gjerne mot ham også, så jeg får press på skambeinet, som igjen forplanter seg til klitoris. Anonymkode: 5075e...1f4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå