Gå til innhold

Hvis en eller flere av venninnne dine ble veldig botoxstramme i ansiktet og mye fillers i leppene, hadde du sagt hva du mente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks

” jeg synes du kan roe ned med fillers i leppene, det er bare tull å bruke penger på noe man blir styggere av”

” Du ser ut som en voksfigur, kan du ikke være litt mer moderat med botoxen, evt skifte behandler?”

Anonymkode: 57c82...b30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de ville visst det på forhånd. Det er fortsatt deres valg å gjøre seg stygg.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er uhøflig å kommentere negativt på andres utseende. Du sier vel ikke "Oj det der kledde du virkelig ikke, du ble helt likbleik med den hårfargen der, og den klippen får deg til å se tykk ut i ansiktet." Man lar bare være å kommentere om man ser noe man ikke liker. 

Anonymkode: 261d8...e5f

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Du mener det er stygt utelukkende fordi det er Botox og fillers? Tåler du at din venninne sier noe om hvordan du ser ut?

Anonymkode: f5573...f9d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde sagt fra om hun hadde spurt om min mening, eller hvis det var skikkelig ille og hun ikke hadde spurt om min mening hadde jeg nevnt i en bisetning på en hyggelig måte at hun er pen og trenger ikke mer sånt. 

Anonymkode: 77181...442

Skrevet

Nei, deres ansikt, deres valg. Sikkert ikke interessert i hva andre mener om det heller.

Anonymkode: e2168...1fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville bare sagt noe dersom de spurte meg om hva jeg synes. 

• Liker 2
Skrevet

Nei! Det hadde jeg aldri sagt, så stygt.

Hadde personen spurt meg hadde jeg sagt det på en pen og mild måte. 

Noen som har sagt dette til deg ts? 

Anonymkode: d3fee...4ba

• Liker 2
Skrevet

Ja det hadde jeg gjort. Har vært en person som har snakket rett fra levra helt siden jeg var liten jentunge.  Med positive og negative tilbakemeldinger på det. Men det er meg som person

Anonymkode: 837c9...2a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det hadde jeg gjort. Har vært en person som har snakket rett fra levra helt siden jeg var liten jentunge.  Med positive og negative tilbakemeldinger på det. Men det er meg som person

Anonymkode: 837c9...2a1

For å virke tøff eller noe? Hvorfor såre andre mennesker med kommentarer om ting de faktisk ikke lurer på eller bryr seg om din mening? 

Anonymkode: d3fee...4ba

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ingen filter når det kommer til det tullet der. 

Anonymkode: 09ab1...56e

Skrevet

Mine venner vet at jeg snakker fra levra, uten filter. Så de vet at jeg syns sånt er tåpelig og stygt. 

Hvis de vil gjøre sånn, så sier jeg ingenting, for det er ikke nødvendig. Hvis de spør meg om råd først, så får de klar tale. Hvis de spør meg hva jeg mener etterpå, om de kler det osv,  så svarer heg selvfølgelig at jeg syns de var penere uten.

Anonymkode: fb829...c59

Skrevet

Ja selvfølgelig hadde jeg sagt fra.

Sier også ifra om folk legger på seg, eller det ser ut som om de ikke trener nok.

Ei venninne farget håret sitt med hjemmefarge...for å si det sånn, hun ble snakket til.

Ei anna har jeg sagt ifra til, at hun må roe ned vindrikkingen. Alkohol gir rynker, så vin drikkes bare toppen to ganger i året.

Mine venner skal se bra ut.

Anonymkode: 4b064...907

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

F eks

” jeg synes du kan roe ned med fillers i leppene, det er bare tull å bruke penger på noe man blir styggere av”

” Du ser ut som en voksfigur, kan du ikke være litt mer moderat med botoxen, evt skifte behandler?”

Njaa.. jeg hadde heller spurt "smiler du nå?". Ofte!

Anonymkode: f0c67...4a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

F eks

Hvis det var veldig ille, og en veldig god venninne ville jeg nok prøvd forsiktig å komme inn på det og fortelle at hun er penere uten.

Men, jeg ville aldri kommet med utsagn som eksemplene dine. 

Anonymkode: 97fd4...1de

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg ville aldri nevnt noe negativt om utseendet til noen uoppfordret, hadde hun derimot spurt meg om hva jeg syntes hadde jeg vært ærlig på en pen måte. 

Anonymkode: a4c54...5d5

Skrevet

F eks

Nei. Jeg ville åpenbart ikke sagt noe av dette. Det er frekt. Men ja, jeg hadde blitt overrasket hvis en av venninnene mine tok mye fillers, da de aldri har vært opptatt av slike ting. men ville ikke vært frekk.

• Liker 1
Skrevet

F eks

Nei. Det ville jeg ikke gjort. Hvis dere har sett meg på dette forumet er det nok mange som har fått inntrykk av meg som usympatisk. Men et sted går grensen. Hvis det var en genuin venninne hadde jeg heller prøvd å spekulere for meg selv angående de bakenforliggende årsakene til at de ble brukt, og vurdert om det er noe jeg kan hjelpe med. Uten å nevne noe om hvorfor.

Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Hva andre gjør med utseendet, det være seg fillers, hårfarge eller tatoveringer, har ikke jeg noe med :) 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Silva Pluvialis
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...