Gå til innhold

Sex i mange år med samme, kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sex i 20 år med samme mann. Og han med meg. 

Jeg synes det er kjedelig, og det synes sikkert han også. 

Vi kan finne på mye rart, men til syvende og sist er det jo inn og ut, og at vi begge får orgasme.

Vi gidder etterhvert ikke å finne på så mye utenom det som får oss fortest mest til mål for oss begge. Og vi begge sier at den andre er god i senga. Mannen min ER god i senga, og det tror jeg at jeg også er, men etter 20 år, så har vi vel blitt litt slappe, og gjør det som kreves for at begge skal få orgasme. Det er lite tenning, ingen spenning. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan det skal bli spennende etter 20 år sammen`? Jeg tenner fortsatt på han, men sex er nok blitt "vanlig" uansett. 

Det er kjedelig. Jeg vet ikke hva vi skal finne på. Vi har bundet hverandre, har hatt judogrep, vi har vært øm og snill. Men egentlig så slutter jo alt med at penis er ut og inn av min vagina, og ja, det er jo det det har vært i 20 år, selv om vi har hatt store variasjoner før inn og ut. Jeg får orgasme, kanskje 3 også, han får orgasme. Også har vi liksom gjort vårt for ei tid. Noen dager.

og ja, det er så kjedelig. Samme mann, samme kropp, samme alt. Selv om han vil ha variasjoner, så er det likevel samme mann, samme kropp, samme penis!

Anonymkode: f97d2...c34

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor er trekant/swinging og sex med andre i samme rom funnet opp. Min påstand er at  Det går ikke an og opprettholde noe spenning gjennom et helt liv. Jeg fant en dame som er enig med meg. Vi har et supert samliv og gode prosjekter sammen. Hytte / utleieboliger og båt. Vi elsker og tilber hverandre og sørger for at vi trener og holder oss i form og som en bonus har vi av og til sex med andre. Det gir en utrolig boost i hverdagen. 

Anonymkode: 20b33...b73

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er du sikker på du fortsatt tenner på han? Føler du la veldig trykk på samme mann, samme kropp og samme penis. 

Anonymkode: 0fb0b...b67

• Liker 4
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv. Er på 18.året og holder på å kjede meg i hjel.

Anonymkode: 48bfc...163

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Har også vært med samme partner i 20 år, og synes fremdeles ikke sex med ham er kjedelig, men har vært veldig bevisst på at sexlivet ikke skulle bli kjedelig og rutinepreget. Styrt unna det, siden jeg i tidligere forhold fort synes det ble kjedelig. (Etter 2 og etter 3 år.) Har derfor passet på at rutiner ikke får etableres, og å stadig finne på noe nytt/ta opp igjen noe fra tidligere, som vi ikke har gjort på lenge. 

Hver gang jeg merker det minste til at jeg kjeder meg litt søker jeg inspirasjon til nytt vi kan forsøke. Blitt mye ulikt leketøy etterhvert for eksempel. Til begge. Det skal ofte ikke så nye til.

I det siste har vi også begynt å eksperimentere litt med tantra. På veldig nybegynnernivå, men spennende. Min kjære trodde det ville være kjedelig, så begynte med å understimulere ham ved massasje (veldig lette berøringer), og han fant det overraskende pirrende og deilig, så da tok vi det litt videre. 

Jeg har alltid funnet noe nytt å utforske, eller utforske videre egentlig. Det finnes uendelig med muligheter om man er åpen og nysgjerrig. Det valgte jeg å være i dette forholdet, så det ikke skulle lide samme skjebne som tidligere forhold. Menn har det med å falle inn i rutiner er min erfaring, så derfor jeg som har tatt ansvar for at det ikke skjer. Bevisst og aktivt. 

Anonymkode: 138d3...67f

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva med trekant eller flere? Hvis begge vil.

Skrevet

Jeg blir stadig overrasket over hvor mye gøy vi kan finne på! 

Fordi jeg er håpløst systematisk, utforskende og delelysten, har jeg samlet og delt en haug tips på fiolsex.net. Det siste vi har prøvd på er erotisk hypnose. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle kunne få orgasme bare ved hjelp av stemmen hans, men det er faktisk mulig. 🤗 Å gi ham multiple orgasmer, er også noe vi først lærte oss etter noen år. Og så er det mange varianter av BDSM som ikke trenger inneholder lakk, lær og nedverdigelse med mindre dere liker sånt. Og småting som å leke litt ekstra med sansene, mange forskjellige sexleker og date på ny.

Så, nei, jeg synes ikke du er kjedelig som har samme mann, samme kropp og samme penis. I mine øyne har dere ekstra mange muligheter nettopp fordi dere har vært sammen så lenge og kjenner hverandre godt. 💜

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Vi dro til tyskland og hadde orgie, var over 300 nakne folk som var innsmurt i olje i en stor gymhall, var store og små bryster over alt, og mange svære deilige kuker som pulserte i alle rettninger. Du kan rulle deg rundt å kose med alle og bare ta kuk etter kuk, jeg tok godt over 100 forskjellige kuker av alle slags størrelser og jeg har aldri hatt så mange orgasmer før. Vi skal igjen til neste år også, men det er strenge krav for å komme inn, lang venteliste er det også. Men verdt det!

Anonymkode: 16ee7...7f1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Men med en ny mann så er det også bare ut og inn, ender på samme måte der.

Jeg var singel i noen år etter 20 år med samme mann og det var litt spennende å treffe andre i begynnelsen, men det ble latterlig fort kjedelig og det jeg ønsket meg var noen å kose med på en annen måte enn med "alle" disse mennene. Det ga meg bare ingenting, bortsett fra at det var digg å avreagere litt rett etter bruddet. Men så ble det helt meningsløst bare.

Så tror tanken om en annen mann er mer spennende enn virkeligheten, gitt. Jeg har egentlig et litt "kjedelig" sexliv med han jeg er sammen med nå, men jeg forguder fyren og vil ligge med han til jeg dør! Nå har jeg prøvd de andre og føler ikke at jeg går glipp av noe av betydning.

Anonymkode: 69b1b...631

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi dro til tyskland og hadde orgie, var over 300 nakne folk som var innsmurt i olje i en stor gymhall, var store og små bryster over alt, og mange svære deilige kuker som pulserte i alle rettninger. Du kan rulle deg rundt å kose med alle og bare ta kuk etter kuk, jeg tok godt over 100 forskjellige kuker av alle slags størrelser og jeg har aldri hatt så mange orgasmer før. Vi skal igjen til neste år også, men det er strenge krav for å komme inn, lang venteliste er det også. Men verdt det!

Hvordan gjør de dette trygt, lurer jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan gjør de dette trygt, lurer jeg.

Dette er arrangert trygt igjennom en elgammel BDSM klubb der de tar bakgrunnsjekker og masse mer.

Skrevet

Samme her. Sex er blitt kjedelig, det tror jeg vi begge synes. Vi har sex 1-2 ganger i måneden, ikke fordi vi har så veldig lyst men mer fordi vi føler vi må. Men det gjør ikke noe. Vi har det bra sammen allikevel. Sex er ikke så viktig når vi har bikket 50. Jeg føler heller ikke noe behov for å ha sex med andre. (Jeg er mannen forresten.)

Anonymkode: 790ac...d39

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Paramount
Skrevet

Enig i at det er en utfordring når en har vært sammen lenge. Da er tiden inne for å finne på noe nytt, eller mye nytt. Les dere opp på ulike livsstiler, så finner dere mange gode ideer. Det meste er på engelsk, og verdens største bibliotek er på Amazon. Mye kan gjøres, det handler like mye om hvordan en gjør ting, som hva, og med hvem. Samme partner er fremdeles like god som før, vanligvis. Og så må dere være enige om at dere ønsker begge to å komme videre fra der dere er nå. Sex er en god og viktig energikilde, men du kan ikke fyre med det samme hele tiden. Og det brenner ikke av seg selv hele livet. Det er derfor vi lærer med årene, og kunnskapen overtar for instinktene. Det er altså hodet som trenger ny input, ikke musa.

Skrevet

Det at du faktisk får orgasme er jo sjeldent, og veldig heldig i sexsammenheng. Klarer dere begge å komme raskt med hverandre, har du jo vunnet i sexlotteriet :)

Anonymkode: c45be...8eb

• Liker 9
Skrevet

Her var det mange som var ærlige, men et par som har klart å overbevise seg selv om at de er moralskt overlegne og sex med samme lik på 20ende året fortsatt er spennende. 

Dette er jo eksperter også ganske unison om. Og studier etter studier viser det samme. Ser heller ikke hva som er så galt med å innrømme det.

Anonymkode: eda30...b4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det mange som var ærlige, men et par som har klart å overbevise seg selv om at de er moralskt overlegne og sex med samme lik på 20ende året fortsatt er spennende. 

Dette er jo eksperter også ganske unison om. Og studier etter studier viser det samme. Ser heller ikke hva som er så galt med å innrømme det.

Anonymkode: eda30...b4a

Spennende og spennende, jeg hadde bra sex med eksen i 20 år før vi ble skilt, helt til det siste.

Ellers kan jeg nesten skrive under på en annen sitt innlegg over, jeg syntes det var kult å ligge med andre rett etter bruddet. Etter noen måneder var det ikke noe stas lenger, så jeg gadd ikke mer. Men det løste seg selv med at jeg ble forelska etterhvert. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Her er vi også på 18. året og sexen er bedre enn noengang. Jo flere år som går jo bedre kjenner vi hverandre og jo tryggere er vi på hverandre. Så vi eksperimenterer og utvikler sexlivet, det er awesome!

Anonymkode: f554c...f65

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hvorfor gidder dere å ha kjedelig sex?

Er jo ikke noe som er så kjipt som dårlig sex

Da er det langt bedre å ha sex mye sjeldnere, feks et par ganger i året. Da bygger man opp spenning igjen i mellom.

Anonymkode: 5c954...df9

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, sex i 20 år med samme mann. Og han med meg. 

Jeg synes det er kjedelig, og det synes sikkert han også. 

Vi kan finne på mye rart, men til syvende og sist er det jo inn og ut, og at vi begge får orgasme.

Vi gidder etterhvert ikke å finne på så mye utenom det som får oss fortest mest til mål for oss begge. Og vi begge sier at den andre er god i senga. Mannen min ER god i senga, og det tror jeg at jeg også er, men etter 20 år, så har vi vel blitt litt slappe, og gjør det som kreves for at begge skal få orgasme. Det er lite tenning, ingen spenning. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan det skal bli spennende etter 20 år sammen`? Jeg tenner fortsatt på han, men sex er nok blitt "vanlig" uansett. 

Det er kjedelig. Jeg vet ikke hva vi skal finne på. Vi har bundet hverandre, har hatt judogrep, vi har vært øm og snill. Men egentlig så slutter jo alt med at penis er ut og inn av min vagina, og ja, det er jo det det har vært i 20 år, selv om vi har hatt store variasjoner før inn og ut. Jeg får orgasme, kanskje 3 også, han får orgasme. Også har vi liksom gjort vårt for ei tid. Noen dager.

og ja, det er så kjedelig. Samme mann, samme kropp, samme alt. Selv om han vil ha variasjoner, så er det likevel samme mann, samme kropp, samme penis!

Anonymkode: f97d2...c34

Anbefaler du og han lese Kamasutra Boka ikke film film har ikke mye forklaring men boka har mye forklaring . Heldig dere er. Vennen min giftet par uker siden så han ringte meg at han kan få S…e…x.   Når han vil han er også veldig glad men når han snakker til meg jeg blir sur og sjalu.😜😜

Anonymkode: a497b...69b

• Nyttig 1
Skrevet

Tror aldri jeg kommer til å bli lei av å ha sex med «bare» partneren min, men er absolutt åpen for trekant og andre kinky «eksperimenter». Vi snakker om det av og til, og det tenner oss åpenbart begge to, men foreløpig har vi nok med hverandre 🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...