AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Etter 25-30 års alder og ikke sammenlignet med ungdsomårene. Selv har jeg fått flere nyanser mørkere hår over alt etter 25 år. Slipper å farge øyebrynene lenger. Anonymkode: 4b475...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg fikk mørkere hår med årene,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg har bestandig hatt mørke øynebryn og vipper, men har tidligere vært ganske blond. Nå spesielt etter mitt siste svangerskap er det nye håret som kommer ut så og si brunt 🙈 har dog også fått en del hvite hår på toppen så det er fortsatt jamt over blondt 🙈 Anonymkode: 5b10b...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg fikk en annen hårfarge etter første svangerskap (aner ikke om det er tilfeldig, men frisøren sier det hender. Noen går fra rett hår til krøller og motsatt også vist). Fra mellomblondt til jordbærblondt/kobber isj, fikk altså litt rødskjær. Anonymkode: e0654...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. desember 2022 #5 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg hadde brunt hår som barn, nå er det mørkebrunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg har ikke endret hårfarge i voksen alder, men har mye mørkere hår enn jeg hadde som barn. Det gjelder alle oss søsken. Anonymkode: 676ae...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Del Skrevet 13. desember 2022 Har blitt mye mørkere. Var hvitblond som barn. Ble gradvis mørkere blond, men etter å ha fått to barn i slutten av tredveårene har jeg blitt veldig mye mørkere. Nærmere brunette i fargen enn blondine. Har to søsken - et blondt som var hvitåret som barn, og et svarthåret som var gyllenblond som barn. Anonymkode: 91c59...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Del Skrevet 13. desember 2022 Ble mørkere og mørkere for hvert barn Anonymkode: cf5b0...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Del Skrevet 13. desember 2022 Er i 40-årene og synes håret mitt har mørknet mye nå, særlig etter at jeg fikk barn de siste 5 årene. Var mørk blond før, nå er det blitt mørkere brunt. Det gjør også at de grå hårene som er begynt å komme blir mye lettere å se 🤨 Anonymkode: 179f7...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2022 #10 Del Skrevet 15. desember 2022 Jeg har blitt mørkere i håret for hvert svangerskap. Har hår med naturlige krøller og bølger, men det har blitt litt mindre krøller også etter hver graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 15. desember 2022 #11 Del Skrevet 15. desember 2022 Ja fra brunt til mørkebrunt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå