Gå til innhold

Rosa neglelakk til sort glitrende kjole på julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt feil? Er det finest med rød, grønn og sort neglelakk uansett? Siden det er julaften? Hadde lyst å ha litt farge på neglene siden jeg skal gå for sort kjole og sort strømpebukse :P 

Anonymkode: 8b22b...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fint med litt farge ^.^ og sort? Ville jeg aldri hatt

Anonymkode: 4b950...e04

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Helt feil? Er det finest med rød, grønn og sort neglelakk uansett? Siden det er julaften? Hadde lyst å ha litt farge på neglene siden jeg skal gå for sort kjole og sort strømpebukse :P 

er ikke rødt en farge? jeg synes rosa blir for blekt til sort kjole. Ville generelt valgt rødt, burgunder, mørk lilla, sort, gull, sølv, eller grønn til sort selskpaskjole. Men på julaften ville jeg nok hatt en nyanse av rød. Personlig er jeg veldig glad i klassisk rød, men hvis du synes det er for julete, så kan du jo ta en som går mer mot vinrød.

Anonymkode: 1a29c...e9f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Finere med rød eller grønn siden det er julaften. Rosa kan ofte bli tacky hvis det ikke er med sommerantrekk 

Anonymkode: 00582...a61

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Finere med rød eller grønn siden det er julaften. Rosa kan ofte bli tacky hvis det ikke er med sommerantrekk 

Anonymkode: 00582...a61

Oii, tacky? at en farge på neglene kan ha så mye å si. Kjolen finnes ikke tacky i det hele tatt. Tenkte bare for å tilføye litt farge :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oii, tacky? at en farge på neglene kan ha så mye å si. Kjolen finnes ikke tacky i det hele tatt. Tenkte bare for å tilføye litt farge :) 

Klart farge på neglene kan ha mye å si. Når jeg går med sort kjole, så tenker jeg at fargen på lepper og negler er kjempeviktig, hvis de er det eneste fargeinnslaget. Jeg føler meg superelegant når jeg har sort kjole, nude sko og klassisk rød neglelakk og leppestift, og den rødfargen er jo veldig effektiv som fargeinnslag. Burgunder gir ikke samme effekt.

• Hjerte 1
Skrevet

Tror rosa kunne blitt veldig kult! 

Anonymkode: 42f0a...744

• Liker 2
Skrevet

Rosa blir kjempefint til kjolen, så lenge den er medium eller mørk og ikke lyserosa. Essie har mange fine nyanser, sjekk for eksempel ut Bachelorette Bash eller Status Symbol 😍

Anonymkode: 1e50e...c85

• Liker 2
Skrevet

Rosa negler går fint til en sort kjole. 

• Liker 1
Skrevet

Rosa negler er ALLTID fint🤗

• Liker 3
Skrevet

Rød

Anonymkode: 787e1...313

Skrevet
flusa skrev (På 15.12.2022 den 8.21):

Rosa negler er ALLTID fint🤗

Det er jo ikke det. Noen ganger er det stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...