AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er 6 måneder på vei, og har 3 måneder igjen. Min samboer er mindre og mindre interessert i sex, og det har dabbet av skikkelig. Nå er det rundt 1,5 uker siden vi har hatt sex. Jeg har tatt opp at jeg føler det blir ett merkelig forhold om han skal sitte å runke istedenfor å ha sex med meg i 4 måneder, da bare nekter han for å gjøre dette med jeg er ikke dum og tviler sterkt på at han går 1,5 uke uten å komme. Det er i tillegg sårende siden han bryr seg aldri om at jeg får orgasme, eller min tilfredsstillelse. Blir seriøst sexlivet så dårlig under graviditet? Det er jo ikke til å holde ut. Har følt på dette før jeg ble gravid og, at jeg må mase om sex og han ikke bryr seg om å tilfredsstile meg eller tenner på at jeg kommer men nå er det nye høyder Anonymkode: fc50d...8f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e 6 1
BlåNatt Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Det der er kjipt. Er han redd for å skade deg når du er gravid eller noe? Det er veldig, veldig vanskelig når man har veldig ulikt behov seksuelt. Jeg har behov for mye sex og mye nærhet og hvis mannen jeg har vært sammen med ikke har matcha det så går det dårlig over tid 😬 Ta tak i det nå før frustrasjonen går for langt for din del og du begynner å hate han. Om det så er å gå til sexolog eller gå i parterapi eller noe lignende... 1
SmuleSMitt Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e Sagt av en selvopptatt mann 24 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Han kommer jo til å bli helt utslitt i armen etter 4 måneder. Anonymkode: 49379...504 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e Eeeehhh…hvordan skal det tilfredsstille ts, tenkte du? Anonymkode: 21ba3...47f 15 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e Selvfølgelig kan jeg det men han viser null interesse. Han liker bedre å runke alene og tar ikke på meg Anonymkode: fc50d...8f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 BlåNatt skrev (2 minutter siden): Det der er kjipt. Er han redd for å skade deg når du er gravid eller noe? Det er veldig, veldig vanskelig når man har veldig ulikt behov seksuelt. Jeg har behov for mye sex og mye nærhet og hvis mannen jeg har vært sammen med ikke har matcha det så går det dårlig over tid 😬 Ta tak i det nå før frustrasjonen går for langt for din del og du begynner å hate han. Om det så er å gå til sexolog eller gå i parterapi eller noe lignende... Ja han sier det men det har ikke vært ett problem før nå. Han sier det er ekkelt at det er en baby inni der. Nei helt enig og føler at sexen bare er noe han gjør fordi han må, ser noen ganger ut som han runker under dynen før han begynner å ta på meg i tillegg så vet ikke om han er kåt engang. Har prøvd flere ganger å snakke med han om det 😔 Anonymkode: fc50d...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Vi snakker mye sammen om disse tingene men han nekter for å eksempel runke, og går i forsvar om jeg mener vi har lite sex. Vi er ikke dum, vi kommuniserer med hverandre Anonymkode: fc50d...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Kanskje han syns det er ekkelt å ha sex med deg pga magen. Anonymkode: d7fcc...354 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 Har aldri så god sex som når jeg er gravid 😅 Anonymkode: f911f...794 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 Min samboer syns det var rart å ha sex, spesielt sent i svangerskapet. Men han kastet ikke inn håndkleet før jeg var i uke 38. Tror det er veldig vanlig at menn føler det slik. Anonymkode: 5cad8...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min samboer syns det var rart å ha sex, spesielt sent i svangerskapet. Men han kastet ikke inn håndkleet før jeg var i uke 38. Tror det er veldig vanlig at menn føler det slik. Anonymkode: 5cad8...4ee Ja jeg var forberedt på det når jeg blir høygravid men ikke så tidlig som uke 26, jeg er jo kun litt over halvveis Anonymkode: fc50d...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 Tipper han runker hver dag jeg 😂 Anonymkode: b2055...2d6 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Min kone måtte fint gå uten sex i fra første positive test til ungen var 7-8 måneder. Jeg har ikke sex med gravide damer. Det er et eller annet med det som er helt feil i mitt hode. Anonymkode: 8afee...0d7 4
RockyRose Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi snakker mye sammen om disse tingene men han nekter for å eksempel runke, og går i forsvar om jeg mener vi har lite sex. Vi er ikke dum, vi kommuniserer med hverandre Anonymkode: fc50d...8f6 Tydelegvis ikkje godt nok når du sit att med kjensla av at han lyg, og han må forsvare sexbehovet sitt. Sidan dette har oppstått før graviditet og ved at du må mase etter sex og føler han ikkje bryr seg om å tilfredsstille deg, så kan det vere så enkelt at de har ulike behov for sex/nærhet. 2
Fru Uperfekt Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e My han kan gjøre for henne og, det går begge veier 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du kan jo runke han....suge også. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: ac465...83e Du har gått glipp av at også kvinner har behov skjønner jeg. Hvorfor skulle hun være interessert i det når det ikke er gjensidig tilfredsstillelse? Anonymkode: 2c9e1...cc5 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tipper han runker hver dag jeg 😂 Anonymkode: b2055...2d6 Ja det ville ikke sjokkert meg for å si det sånn. Føler også at det igjen går ut over vårt sexliv siden han aldri har lyst Anonymkode: fc50d...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min kone måtte fint gå uten sex i fra første positive test til ungen var 7-8 måneder. Jeg har ikke sex med gravide damer. Det er et eller annet med det som er helt feil i mitt hode. Anonymkode: 8afee...0d7 Jeg hadde aldri klart dette. Jeg snakket med han om det før vi prøvde, og han fortalte meg at det ville være ett problem å ha sex når jeg var høygravid (som ennå er lenge til), men ser ut til at det ble ett problem lenge før. Anonymkode: fc50d...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå