Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 jeg har så lyst på vilt saus idag.. hehe.. men så vet jeg ikke hva jeg kan ha til??? altså..av kjøtt. ? helst noe som er lett å få tak i da.. ikke elg fks...
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Du kan jo bruke vanlige typer kjøtt, det må ikke være vilt selv om du vil ha viltsaus. Selv syns jeg viltsaus er godt til koteletter. Av vilt er vel finnbiff enklest å få tak, det har de til og med på rema.
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Jeg pleier å ha viltsaus til hjemmelagde karbonader (karbonadedeig, en skvett vann, 1 ss potetmel, salt og pepper røres sammen og lager boller som klemmes flate), fordi jeg synes viltsaus er litt mer spennende enn brun saus.
Gjest Sabia Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Sikkert litt for seint dette her, men jeg hadde viltsaus til rester av kalkun idag, det var kjempegodt.
Lillesøster Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Reinskav som er lett å få tak i bl.a. på rema 1000 er glimrende til viltsaus. Endret 13. desember 2005 av Lillesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå