Iceglow Skrevet 13. desember 2005 #21 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Komplekser er ikke til å spøke med de, mye merkelig som blir jort pga det, og synes langt i fra at du er av det “verste” jeg har hørt om. Men over til det jeg skulle si, jeg kom til å tenke på at det blir sprøytet inn noe i leppene for å få de fyldigere. Er det kanskje mulig å legge slikt inn på tærne for å fylle ut mellomrommet? Det høres litt snodig ut, og jeg aner ikke om det går, men du kan nå sjekke det ut før legen tar fram hammer og meisel? Endret 13. desember 2005 av Iceglow
Gjest trådstarter.. Skrevet 13. desember 2005 #22 Skrevet 13. desember 2005 hmm.. men vil ikke det se helt rart ut?? feite tær eller så vil det se ut som svømmehud mellom? hehehe..
Iceglow Skrevet 13. desember 2005 #23 Skrevet 13. desember 2005 Ikke nødvendigvis vel? Kommer nok en del an på hvordan det blir gjort. Og om det ser merkelig ut, så mener jeg det forsvinner etter en stund. Verdt å sjekke ut om ikke annet
Gjest trådstarter.. Skrevet 13. desember 2005 #24 Skrevet 13. desember 2005 okei=) kansje du har rett, takk for tips hvertfall!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. desember 2005 #25 Skrevet 13. desember 2005 Ta kontakt med fastlegen din, så kan h*n henvise deg videre til spesialist, enten plastikk-kirurg eller ortoped.
Gjest trådstarter.. Skrevet 13. desember 2005 #26 Skrevet 13. desember 2005 jeg snakket med min forje lege...i sommer. hun sente meg til røntgen og de tok bilder, så fikk jeg brev om at de ikke kunne gjøre noe eller noe sånn.. fordi jeg ikke hadde vondt liksom. tror ikke de helt skjønte problemet... var aldri snakk om plastisk kirurg eller ortoped. men kan vel kanskje snakke med min nye lege..!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #27 Skrevet 13. desember 2005 Kan jeg spørre deg trådstarter, hvor gammel du er? Er ikke ment bitchy
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. desember 2005 #28 Skrevet 13. desember 2005 hehe..det kan du. jeg er 22 år.. virker sikkert yngre, pga min litt patetiske holdning til dette.. men for meg er det et kompleks.. såh.. jeg prøver bare å forklare sånn som jeg føler, men prøver å tenke om det bare er meg som overdriver det.. kunne ønske det var det at det er helt normalt. men jeg har seriøst aldri sett det før! å virker ikke som andre heller har det, siden de komenterer det, Øy har du sånn stort mellomrom mellom tærne??? osv..
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #29 Skrevet 13. desember 2005 hehe..det kan du. jeg er 22 år.. virker sikkert yngre, pga min litt patetiske holdning til dette.. men for meg er det et kompleks.. såh.. jeg prøver bare å forklare sånn som jeg føler, men prøver å tenke om det bare er meg som overdriver det.. kunne ønske det var det at det er helt normalt. men jeg har seriøst aldri sett det før! å virker ikke som andre heller har det, siden de komenterer det, Øy har du sånn stort mellomrom mellom tærne??? osv.. ← Neida Bare tenkte hvis du var yngre, så lærer man seg ofte etterhvert å leve med sine feil og mangler. Jeg har godtatt kroppen min mye mer nå enn da jeg var 17 f.eks. Leit at du har komplekser, det er ikke noe ålreit å ha det, det skjønner jeg. Men som en annen sa her, det ser nok "rarere" ut med sokker på stranden Jeg er arrete og jævlig over store deler av kroppen, men jeg svinser nå rundt i bikini likevel. Alle har et visst mellomrom mellom storetå og den andre, det har jeg og. De tre siste tærne er bøyd helt ned, ser nesten ikke neglen. Dra av deg sokkene og kos deg på stranden, det er det beste rådet jeg kan gi deg
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. desember 2005 #30 Skrevet 13. desember 2005 okei.. kanskje jeg får prøve det... jeg får se det litt ann=) takk for hjelp alle sammen hvertfall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå