Gå til innhold

Venter på at han skal komme seg ut av et forhold. Hva kan jeg gjøre i mellomtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger han, tenker på han hele tiden. Han er på vei ut av et forhold, men ting tar tid. De skal selge hytte, og den vil de få mest for til våren/sommeren. Uten å ha solgt den har han ikke nok ek til å kjøpe seg noe eget. 
Jeg får stadig meldinger fra han, vi henger sammen så ofte vi kan, men jeg savner han. Hvordan kan jeg vise at jeg er her, venter på han når han kommer ut, uten å virke desperat?

Jeg trenger ikke masse kommentarer på at han aldri kommer til å gå fra samboeren mm, for han er i prosessen og han vil ut.

Anonymkode: a407a...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg digger han, tenker på han hele tiden. Han er på vei ut av et forhold, men ting tar tid. De skal selge hytte, og den vil de få mest for til våren/sommeren. Uten å ha solgt den har han ikke nok ek til å kjøpe seg noe eget. 
Jeg får stadig meldinger fra han, vi henger sammen så ofte vi kan, men jeg savner han. Hvordan kan jeg vise at jeg er her, venter på han når han kommer ut, uten å virke desperat?

Jeg trenger ikke masse kommentarer på at han aldri kommer til å gå fra samboeren mm, for han er i prosessen og han vil ut.

Har han barn?

Anonymkode: a7c39...d39

• Liker 1
Skrevet

Du må jo bare vente da. 

Anonymkode: 26bfd...c74

• Liker 4
Skrevet

Eier de begge 50% I både bolig og hytte, så kan det ta sin tid før dette er oppgjort.

Hvor gamle er han og hans kone?

Skrevet

Rett og slett vente og være tålmodig...

Anonymkode: b1ecb...2ea

Skrevet

Og hyttemarkedet er på full fart nedover, så det er ikke sikkert at han får solgt så snart som om et halvt år. Kanskje du må sette livet ditt på vent et par år ekstra. Beklager å si det, men du vil nok vente forgjeves, han blir værende der han er. Det med salg av hytta er bare en unnskyldning.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan kan jeg vise at jeg er her, venter på han når han kommer ut, uten å virke desperat?

Hvorfor trenger du å vise det hvis du er trygg på at han er på vei ut uansett?

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har han barn?

Ja, tre stykker. 
Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan han ikke flytte inn hos deg så lenge? Hvorfor må han fortsette å bo hos kona til de har fått solgt?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Pillarguri skrev (3 minutter siden):

Og hyttemarkedet er på full fart nedover, så det er ikke sikkert at han får solgt så snart som om et halvt år. Kanskje du må sette livet ditt på vent et par år ekstra. Beklager å si det, men du vil nok vente forgjeves, han blir værende der han er. Det med salg av hytta er bare en unnskyldning.

De kommer garantert til å få solgt. Nydelig hytte på Sørlandet. Ts

Skrevet
Hulderen skrev (Akkurat nå):

Kan han ikke flytte inn hos deg så lenge? Hvorfor må han fortsette å bo hos kona til de har fått solgt?

Fordi jeg bor langt unna. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eier de begge 50% I både bolig og hytte, så kan det ta sin tid før dette er oppgjort.

Hvor gamle er han og hans kone?

Spiller det noen rolle hvor gamle de er? Begynnelsen av førtiårene. Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere snakket om fremtiden? Det blir ikke mye til forhold hvis dere skal fortsette å bo langt fra hverandre. Er du klar for å flytte dit han bor? Han kan jo ikke flytte når han har tre barn.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal dere ikke bo sammen, så er det vel bare å treffes når dere kan? 
Har han sagt til sin kone og sine barn at han skal forlate de til fordel for deg? 

Anonymkode: 089d5...a7f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvordan traff du han, hvilken relasjon har du til han, har dere noe holdfast relasjon i hele tatt? 

Anonymkode: cc126...55a

• Liker 1
Skrevet

Vet kona at det er slutt mellom dem?

Anonymkode: fb9a2...6be

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Svært så nysgjerrig du er da! Redd du er kona kanskje?

Anonymkode: ff630...d53

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Garantert😂 er derfor damene her inne klikker helt i vinkel når slike tråde opprettes

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det handler vel mer om at ts kanskje venter forgjeves, på en mann som kanskje har seg litt på si og ikke har noen intensjon om å gå fra kona, men skaper forhåpninger hos ts for å få litt ekstra hull å dyppe tissefanten sin i. 

Anonymkode: cc126...55a

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, de har snakket om barnefordeling, bosted, alt. Hva spiller det for rolle? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...