Suppetryne Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Skulle åpne en avi-fil, og klarte og trykke for åpne i chrome, og velg alltid dette alternativet.. Det var jo feil, chrome får jo ikke åpnet noe video !! Hvordan kan jeg endre det ?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 høyreklikk på fila og velg "åpne med" og så velg programmet du vil åpne fila i Anonymkode: 9c9df...4ca
Suppetryne Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): høyreklikk på fila og velg "åpne med" og så velg programmet du vil åpne fila i Anonymkode: 9c9df...4ca Det går ikke.. Nå står det bare "åpne"... Siden jeg trykka at det alltid skulle åpnes med chrome antar jeg ...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Som noen skriver over, høyreklikk på filen. Da skal du få opp noen alternativer, blant annet «åpne i…» Anonymkode: 2ba78...d56
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Du kan endre program etter filtype i Windows. google endre standardprogram filtype
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå