AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Føler meg veldig dum nå, så bra det finnes en anonym knapp her 😂 Holder på å tine opp vannrør, skulle sku på krana og nå husker jeg ikke hvilken vei som var åpen og stengt. Etter litt googling så ser jeg at det står høyre: stengt og venstre: åpen. Men er det høyre og venstre når man står foran kranen eller "bakfra" ? 🙈 Anonymkode: eab16...529
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Når du ser rett på kranen. Anonymkode: a32e6...813 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Føler meg veldig dum nå, så bra det finnes en anonym knapp her 😂 Holder på å tine opp vannrør, skulle sku på krana og nå husker jeg ikke hvilken vei som var åpen og stengt. Etter litt googling så ser jeg at det står høyre: stengt og venstre: åpen. Men er det høyre og venstre når man står foran kranen eller "bakfra" ? 🙈 Anonymkode: eab16...529 Det er sikkert flere kraner i huset. Øv deg på en av dem. Anonymkode: 14df1...2d8
tdm900 Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Drei høyre så stenger den, motsatt åpner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå