Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire med kjærestens familie i år. De har visst tradisjon for at alle har pysj på julaften og 1. dag. Den eneste pysjen jeg har er fra 10 år tilbake, litt utvaska i stoffet og ganske segen i rompa. Om man ser nøye etter ser man noen flekker som ikke går bort i vask. Har brukt den til fyllesyke dager, derfor er den litt flekkete. 

Er det helt ute å ta med den? Jeg har ganske stramt budsjett nå pga mistet jobben i høst og føles ikke fristende å kjøpe en ny pysj som jeg uansett ikke bruker så ofte.

Anonymkode: 0faeb...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare stille i dine avslapningsklær? Treningsbukse og nøytral topp, f.eks?

Anonymkode: 5aaad...489

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Er 30% på nattøy på Cubus nå, kjøp der.

Anonymkode: 417dd...bfe

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Tradisjon på hva alle har på seg?? Teit  

Anonymkode: 121c4...a2a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

149 for pysjbukse på Apotek1, kan bruke en t-skjorte sammen med den.

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tradisjon på hva alle har på seg?? Teit  

Det har jo de fleste nordmenn. I de fleste tilfeller er tradisjonen at man kler seg opp i litt finere stas på julaften. For noen er tradisjonen pysj. 

Anonymkode: 5aaad...489

• Liker 15
Skrevet

Pysj på julaften?! 🤯

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet

Må innrømme at jeg før hadde spist Grandiosa på julaften før jeg trakk på meg pysj.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Bacteria skrev (2 minutter siden):

Pysj på julaften?! 🤯

Her hos oss er pysj på julaften et must (to voksne og to barn). Var barna våre som ville ha det sånn, så nå er det vår faste tradisjon. Pynter oss heller skikkelig opp 1. og 2. juledag, når vi skal i familieselskap til øvrig familie. 

Ingenting er koseligere enn å sitte i pysj, med dyne og julestrømpe i sofaen, og se Tre Nøtter til Askepott🥰

Anonymkode: 1f15e...8f6

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Loungewear, treningsbukse, t-skjorte, myke sokker?

Du kan bruke det igjen, ikke bare for denne jula.

• Liker 2
Skrevet
Bacteria skrev (4 minutter siden):

Pysj på julaften?! 🤯

Min teori er at noen har sett på amerikanske julefilmer der folk åpner pakker i pysjen (fordi de åpner pakker på juledagsmorgen) og plutselig går de i pysj som kveldspynt fordi de forbinder det med jul. 

Anonymkode: 22d94...ad6

• Liker 34
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her hos oss er pysj på julaften et must (to voksne og to barn). Var barna våre som ville ha det sånn, så nå er det vår faste tradisjon. Pynter oss heller skikkelig opp 1. og 2. juledag, når vi skal i familieselskap til øvrig familie. 

Ingenting er koseligere enn å sitte i pysj, med dyne og julestrømpe i sofaen, og se Tre Nøtter til Askepott🥰

Joda, men akkurat selve julekvelden er så høytidelig for meg at pysj utgår. Hadde slitt veldig med tradisjonen i hi. 
På julaften tar man på seg pene klær, enkel kjole. Dusjer, har på seg sminke og smykker. 
Pysj forbinder jeg med helgemorgener før dusj, ev når man er syk og går hjemme. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min teori er at noen har sett på amerikanske julefilmer der folk åpner pakker i pysjen (fordi de åpner pakker på juledagsmorgen) og plutselig går de i pysj som kveldspynt fordi de forbinder det med jul. 

Anonymkode: 22d94...ad6

Haha, tenker det samme.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

På formiddagen ja, til julemiddagen nei!!

Anonymkode: 23c45...155

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Ta på det du vil og si det som det er, du har ikke pysj og du ønsket ikke å bruke penger på en pysj du skal bruke i 2 dager fordi det er trangt økonomisk.

Anonymkode: 5aac9...9f7

• Liker 7
Skrevet

Kan du ikke bare si at du sover naken og møte opp i Adam/Evas drakt?

Da blir det jo stemning.

Anonymkode: cce4e...818

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Morgen og formiddagen ja, men lage mat i pysj, spise middag i pysj.... blir litt rart. Dusjer man og steller seg, for så å ta på seg pysj igjen? 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...