Gå til innhold

Holder du deg godt for alderen? Ser du yngre eller eldre ut? Bruker du botox eller fillers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes slike tråder ender opp med

” jeg er 45 år og folk tar meg for å være 35”

” Bruker ikke botox feller fillers, derimot er jeg veldig opptatt av Yoga og drikker mye vann”

” Må vise leg på polet”

” Folk som bruker botox der bare eldre ut!”

Har vært på konserter i det siste og legger merke til at mange flere har gjort ting med ansiktet. Det ser som regel bra ut og damene ser yngre( en ubestemmelig alder). 

Som mann på 35 vil jeg si at jeg ser ut som en mann på 35. Litt eldre når jeg ikke har barbert meg på 2 uker. Tror ingen tenker at jeg er en student på 25 lenger når de ser meg. Og ungdommer ser på meg som voksen. 

Bruker ikke Botox og fillers. Det er ikke så vanlig at menn gjør det. Kan ikke prioritere det uansett føler jeg. Heldigvis er idealet for menn og ikke se for glatt ut i ansiktet.

Anonymkode: 2ab39...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok de klassiske svarene igjen. Ja om det er overskriften som er spørsmålet. Dette er det svart på om og om igjen her inne.

Anonymkode: 6ebe5...d23

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg holder meg dårlig for alderen.

Anonymkode: 67599...49d

Skrevet

Her: ikke gjort noe med utseende. Så ut som 35 når 45. Legg på polet siste gang: 30 år. Nå snart 50 og det syns. Mediterer og drikker brus. Folk som bruker botox ser ikke eldre ut men noen ser veldig rare ut.

Anonymkode: 6ebe5...d23

Skrevet

Det renner alltid inn en drøss med svar fra kvinner som påstår de blir tatt for å være 25 når de er 40 og greier. Yeah, right....

Sånne tråder er bare latterlig å lese.

Jeg er en kvinne i femtiårene, og jeg ser ut til å være akkurat så gammel som jeg er. Har ikke noe ønske om å fylle ansiktet med sprøyter.

Anonymkode: 23fb7...b67

• Liker 6
Skrevet

Jeg holdt meg bra for alderen! Helt til jeg fikk barn. Da tok utseendet igjen alderen og vel så det🙈🤣 

Anonymkode: a7ecf...707

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det renner alltid inn en drøss med svar fra kvinner som påstår de blir tatt for å være 25 når de er 40 og greier. Yeah, right....

Sånne tråder er bare latterlig å lese.

Anonymkode: 23fb7...b67

Det er jo tilfelle for flere, men du har vanskelig for å tro at det er sant?

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener jeg ser ut som at jeg er på min alder, og synes det er helt ok. Har ikke noe ønske om å se yngre ut, men prøver å se bra ut for min alder. Får de sedvanlige komplimenter om at jeg ser yngre ut. Tar det som ren høflighet/hyggelighet, ikke som fakta, og tenker at de kanskje sammenligner meg med noen på min alder som ser slitt ut. Det er jo stor variasjon på kvinner i min alder. Treffer selv innimellom på kvinner i min alder som er veldig preget av livet. Jeg er i en alder hvor det å ha hatt et tøft liv ofte blir synlig i ansiktet. Jeg har antagelig vært litt heldig i at mine tøffe tak i livet kom såpass tidlig at det ikke er synlig nå. 

Ingen botox eller fillers hos meg. Har ingenting mot at folk gjør det, men føler ikke på behovet for å se yngre ut enn jeg er. 

Skrevet

Bruker litt botox og litt fillers. 

Synes jeg ser ut som alderen min (35) uansett, bare litt freshere. 

Anonymkode: b2621...31e

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jeg ser yngre ut enn alderen min.

Jeg ser det selv, og det kommer opp ofte.  

Det høres kvalmt ut, men jeg er ganske pen, og er i veldig god fysisk form. Lever sunt, drikker ikke alkohol osv. Men det er og genetisk. 

Ligger til familien. 

Anonymkode: 6e3b1...298

Skrevet

Jeg tenker ikke så ofte over det, men jeg gjør ingenting for å se yngre ut. Tror jeg ser ut som alderen min. Grått hår, hengende kjaker og ekstra kilo. 

Anonymkode: 39478...afb

Skrevet

Jeg er nok egentlig for ung til å si noe enda, men folk blir helt sånn "HÆ?!" Når jeg sier at jeg er 28 år. Det er både fra folk i alle aldere både 16 åringer og 80 åringer blir alltid paffe. Startet i ny jobb nå og hører det flere ganger om dagen nå..  Jeg skjønner ikke helt den da. 28 åringer ser jo generelt ikke så gamle ut. Har opplevd å bli skjekket opp av 17 og 18 åringer senest i år, og de bare ler og sier "haha..." når jeg sier "du, jeg er nok litt for gammel for deg altså", de tror jeg tuller. Har vist legitimasjonen min til vanlige folk på byen mange ganger, men da mener de at det er fake legg.... men jeg syns det er ganske spesielt fordi som jeg sa ista: 28 åringer er jo ikke gamle, og ser sjeldent gamle ut, men mine venner som jeg føler ser like gamle ut som meg får aldri høre noe på.det, så jeg er antagelig blind på meg selv da. 

Anonymkode: 276aa...3bb

Skrevet

^ jeg bruker heller ikke noe fillers eller noe dårlig sminke. Bruker bare sånn bbcream og litt mascara. 

Skrevet

Var ikke meningen å skrive "dårlig" sminke, vet ikke hvorfor den kom. 

Skrevet

Tja, jeg tipper jeg ser kanskje 3 år yngre ut enn jeg egentlig er. 😜😜 

Tør ikke bruke noe ennå, for jeg merker så godt hvordan jeg instinktivt misliker det når jeg ser at noen - uansett kjønn - åpenbart har fikset på fjeset.

Jeg tror personlig at mange av oss reagerer fordi vi på en måte føler oss litt "lurt"... eller føler at noen ønsker å "lure" oss ved å fordekke mimikk og endre utseende. 

Men kanskje jeg endrer mening etter neste bursdag, hvem vet 😜

Skrevet

Ser nøyaktig ut som alderen min. Har botox. 

Anonymkode: 050f0...bcc

Skrevet

Er godt over femti og har alltid sett yngre ut enn det jeg er, vet jeg gjør det nå også. 

Har ikke noe mål om å se ung ut, jeg har aldri tatt botox eller andre ting.

Hjelper nok at jeg holder meg i svært god form fysisk, er heldig med kroppen min og er i tillegg veltrent med synlige muskler. Bra fysikk er viktig for meg, jeg liker å bevege meg lett og ledig, liker å være sterk og fit. For meg er det mye viktigere enn å se ung ut i ansiktet. Huden min er også stram, er nok ganske heldig med gener også. 

Anonymkode: ae833...635

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes slike tråder ender opp med

” jeg er 45 år og folk tar meg for å være 35”

” Bruker ikke botox feller fillers, derimot er jeg veldig opptatt av Yoga og drikker mye vann”

” Må vise leg på polet”

” Folk som bruker botox der bare eldre ut!”

Har vært på konserter i det siste og legger merke til at mange flere har gjort ting med ansiktet. Det ser som regel bra ut og damene ser yngre( en ubestemmelig alder). 

Som mann på 35 vil jeg si at jeg ser ut som en mann på 35. Litt eldre når jeg ikke har barbert meg på 2 uker. Tror ingen tenker at jeg er en student på 25 lenger når de ser meg. Og ungdommer ser på meg som voksen. 

Bruker ikke Botox og fillers. Det er ikke så vanlig at menn gjør det. Kan ikke prioritere det uansett føler jeg. Heldigvis er idealet for menn og ikke se for glatt ut i ansiktet.

Anonymkode: 2ab39...3c3

Det er kjempevanlig at menn bruker det. 

Anonymkode: 050f0...bcc

Skrevet

Jeg er 41 år, tror jeg ser helt gjennomsnittlig «41 år» ut. Aldri skilt meg ut fra min aldersgruppe oppigjennom. 

Aldri prøvd Botox eller liknende, heller ikke noe behandling på salong.

Ikke vært slavisk med spf i ansikt, men heller ikke solet meg mye (= ingen solskader). 

Jeg har fått endel kommentarer som andre nevner her (folk som ikle tror man er alderen sin, man må da være mye yngre osv), men det er jo noe folk sier til kvinner som en sjarmreplikk. 
Eller, de tror alder X ser eldgammel ut. 

Særlig når jeg var rundt 30 gikk det mye i «du ser maks 25 ut». Nope, jeg så 30 år ut - det ser jeg jo på bilder nå og. 

Mulig jeg fristes til å fylle inn noen veldig dype rynker etterhvert, men det est unaturlige jeg ser er når noen ser så glatte ut i fjeset selv om kroppen ellers eldes, og gjerne ektemennene/menn på samme alder har langt mer linjer i ansikt. 

Det er veldig merkelig å være 50+ med helt glatt panne uten et snev av linje, og ikke ha kråketær osv. 

Skrevet

Inntil nylig har jeg ofte får høre "hæ, nei! Du ser ut som 25!", men nå har jeg fått meg både briller og grått hår og slipper å vise leg på polet. Personlig føler jeg at jeg har sett ut som alderen min, har sliten hud og trøtte øyne. Jeg tok også fillers i leppene nylig, og det har faktisk fått meg til å se enda eldre ut. 

Anonymkode: 9a089...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...