AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Samboeren min og jeg har gått gjennom mye, han har vært direkte og indirekte utro flere ganger, og samme har jeg. Han startet det hele med utroskap, så jeg gjorde det mot han også, tenkte å gjøre det slutt da jeg var utro tilbake. Ettersom vi har har enda følelser og vært sammen såpass lenge så klarte både meg og han ikke tanken på å gjøre ting slutt. Han var da utro igjen så stoppet det. Forholdet vårt var greit en lang periode etter dette, og ting fikset seg halvveis. Så starter samboeren min nå igjen med å følge andre jenter på sosiale medier, ser på andre jenter på sosiale medier og forteller meg disse jentene er venninnene hans, som han også gjorde før da han var dirkete utro. Han sier jenter han har hatt kontakt med fysisk eller kjent fra barndommen, er da venninnene hans. Hun ene jenta nå som han begynte å følge, føler jeg nesten var siste dråpen ettersom hun var en som har vært klengete på han, den gangen jeg møtte henne, hun hadde heller ingen intensjon om å bli kjent med meg. Dette har vi kranglet om for 2 år siden. Problemet nå er at han begynte å følge henne igjen på sosiale medier etter såpass lenge med ro og fred mellom oss. For 2 år siden sa jeg han skulle fjerne henne og det gjorde han og. Da forstår jeg ikke hvorfor han skal begynne å følge henne igjen? se på bilder av andre jenter igjen? Forsvare dem som sine venninner igjen? Når vi ellers har hatt det bra i en lang periode og kjøpt leilighet sammen. Føler at jeg sitter fast i en ond sirkel som ødelegger meg mentalt og trenger virkelig råd. Anonymkode: 8cdad...313
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Spar deg selv for mye lidelse og pining og gjør det slutt Anonymkode: 58e99...4e0 6 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Begynn å spare. Du trenger fuck-you penger. Jeg anbefaler deg å knipe inn over alt. Det være seg julegaven til "din kjære" eller hva det skulle være. Du må få tak i penger så du har for en stund hvis/når du må reise. Hvor stor er leiligheten? Har den to soverom? En fordel med å flytte ut av soverommet før dere begynner å krangle så busta fyker, er jo at dere enda ikke har gjort det slutt, og han kanskje ser alvoret i det han driver med. Du har rett i at han ikke respekterer deg når han så åpenlyst holder på som ham gjør. Hvis du allerede "bor" på et annet soverom når dere bestemmer dere for å gjøre det slutt, så er det enklere å få det til å fungere frem til en av dere har kjøpt den andre ut, eller dere har fått solgt. For dere kan ikke ha det sånn faktisk. Anonymkode: a9866...174 3
Fru Uperfekt Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Dere er jo ille begge to, minus og minus gir ikke alltid pluss og dere to burde kuttet hverandre ut 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Dette er ikke noe forhold. Vil du ha det slik resten av livet? Det blir desverre ikke bedre. Anonymkode: e2691...39d 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 Du har ikke mye respekt for deg selv heller, siden du holder sammen med en sånn mann. Å hevne deg ved å være utro er heller ikke spesielt respektfullt ovenfor deg selv. Ordne deg med selvrespekt. Har du respekt for deg selv, så vil du også klare å sette grenser for deg selv, og da vil alle i livet ditt som ikke respekterer deg, forsvinne helt automatisk. Anonymkode: c343c...c99 1
I Grosny Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Anonymkode: 8cdad...313 Overskriften, ikke respekt, det er superdumpegrunn. Manglende respekt betyr at jeg fraråder dere å få barn sammen, og hvis du en eller annen gang ønsker barn så er det på tide å se etter en fyr du kan leve i respekt med. Årene flyr fort, og før du vet ordet av det er du 39 og nærmer deg problemalder for førstegangsfødsel.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Like barn leker best. Gud så lei jeg er av de mennesker som klager over kjæresten og søker sympati, men så oppfører de seg ikke noe bedre selv. Anonymkode: 2c43d...429
Romilo Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 Hva skal dere med hverander? Det er jo bare giftig
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 On 12/13/2022 at 1:11 PM, I Grosny said: Overskriften, ikke respekt, det er superdumpegrunn. Manglende respekt betyr at jeg fraråder dere å få barn sammen, og hvis du en eller annen gang ønsker barn så er det på tide å se etter en fyr du kan leve i respekt med. Årene flyr fort, og før du vet ordet av det er du 39 og nærmer deg problemalder for førstegangsfødsel. Lettere med andregangsfødsel i en alder av 39....?🥴 Anonymkode: 0bbf6...ccf
I Grosny Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lettere med andregangsfødsel i en alder av 39....?🥴 Anonymkode: 0bbf6...ccf Ja, absolutt.
Trolltunge Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 Høres ut som et giftig forhold. Mennesker påvirker hverandre positivt, negativt eller nøytralt. Man bør aldri være sammen med en som får frem det verste i deg. Det blir aldri bra.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 Du må gjøre noe drastisk dersom du ønsker at han skal begynne respektere deg etter minst to år. Og sjansene for at noen begynner få respekt etter så lang tid uten er desverre ikke så store. Anonymkode: c347c...41f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Typisk Kvinneguiden: Å finne den aller mest patetiske personen de klarer å finne, og være sammen med denne personen bare for å ha ett eller annet som man kan klage over her på Kvinneguiden. Anonymkode: 6436b...02c
MortenMunkholm Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Typisk Kvinneguiden: Å finne den aller mest patetiske personen de klarer å finne, og være sammen med denne personen bare for å ha ett eller annet som man kan klage over her på Kvinneguiden. Anonymkode: 6436b...02c Så du tror noen bevisst valgte partner med tanke på fremtidige innlegg på et nettforum? Forstod jeg deg riktig nå?
Turtellure12 Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 Bare kutt ut hele forholdet. Dere er like ille begge to, så på tide å gjøre slutt på lidelsen
Diry72 Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 En ting er at samboeren din er utro, men hvorfor gjøre det samme tilbake, det forstår jeg ikke. Gjør det slutt til det beste for dere begge.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 12.11): Samboeren min og jeg har gått gjennom mye, han har vært direkte og indirekte utro flere ganger, og samme har jeg. Han startet det hele med utroskap, så jeg gjorde det mot han også, tenkte å gjøre det slutt da jeg var utro tilbake. Ettersom vi har har enda følelser og vært sammen såpass lenge så klarte både meg og han ikke tanken på å gjøre ting slutt. Han var da utro igjen så stoppet det. Forholdet vårt var greit en lang periode etter dette, og ting fikset seg halvveis. Så starter samboeren min nå igjen med å følge andre jenter på sosiale medier, ser på andre jenter på sosiale medier og forteller meg disse jentene er venninnene hans, som han også gjorde før da han var dirkete utro. Han sier jenter han har hatt kontakt med fysisk eller kjent fra barndommen, er da venninnene hans. Hun ene jenta nå som han begynte å følge, føler jeg nesten var siste dråpen ettersom hun var en som har vært klengete på han, den gangen jeg møtte henne, hun hadde heller ingen intensjon om å bli kjent med meg. Dette har vi kranglet om for 2 år siden. Problemet nå er at han begynte å følge henne igjen på sosiale medier etter såpass lenge med ro og fred mellom oss. For 2 år siden sa jeg han skulle fjerne henne og det gjorde han og. Da forstår jeg ikke hvorfor han skal begynne å følge henne igjen? se på bilder av andre jenter igjen? Forsvare dem som sine venninner igjen? Når vi ellers har hatt det bra i en lang periode og kjøpt leilighet sammen. Føler at jeg sitter fast i en ond sirkel som ødelegger meg mentalt og trenger virkelig råd. Anonymkode: 8cdad...313 Høres ut som dere begge er redde for å være alene, og engstelig for hvordan hverdagen vil se ut "uten hverandre". Men dette skal du ikke bekymre deg over, dere har ikke følelser for hverandre - og dere elsker ikke hverandre, dere er avhengig av hverandre. Det du gjør er selvfølgelig å slå opp, komme deg videre i livet og ikke ta til takke med dette. Anonymkode: 6e0e7...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå