Gå til innhold

Sex-relatert ekstrainntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at en vanlig lønn ikke holder til å få ting til å gå rundt, så jeg må se meg om etter ekstrainntekt. Hvordan kan man som frilynt 45-åring med ganske bra kropp og utseende tjene ekstra penger? Helst anonymt, eller på et ganske lukket forum.

Anonymkode: 47bbc...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært tjue år yngre så hadde du nok kunne tjent penger, men markedet for folk som er villig til å betale for en 45åring er så lite at om du tjener til en kinotur i måneden så blir jeg imponert. Du kan jo såklart selge full pakke, men selv der konkurrerer du jo mot et hav av deiligere jenter. 

Anonymkode: 041d5...dec

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde du vært tjue år yngre så hadde du nok kunne tjent penger, men markedet for folk som er villig til å betale for en 45åring er så lite at om du tjener til en kinotur i måneden så blir jeg imponert. Du kan jo såklart selge full pakke, men selv der konkurrerer du jo mot et hav av deiligere jenter. 

Nja….finnes marked for alt. Det er ikke alle som vil ha 20- åringer, tro det eller ei! 

Til ts, hvilke alternativer har du vurdert allerede da? 

Anonymkode: 65dbd...c46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har innsett at en vanlig lønn ikke holder til å få ting til å gå rundt, så jeg må se meg om etter ekstrainntekt. Hvordan kan man som frilynt 45-åring med ganske bra kropp og utseende tjene ekstra penger? Helst anonymt, eller på et ganske lukket forum.

Anonymkode: 47bbc...7ea

Du kan selge sex under et falskt navn.  Selv om det ikke blir helt anonymt.

Det er millioner av unge jenter med nakenvideoer på internett. Du vil som AB over sier tjene veldig lite på å selge bilder som en 45 åring. Spesielt ikke som anonym. Menn som går for nakenbilder fra en spesifikk jente, og betaler for det, gjør det fordi de ønsker å føle en form for menneskelig kontakt utover bare bilde og video.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bullshit. Det er noe og noen for alle, uansett kropp eller kjønn. Pengene sitter løst.

Til TS. For meg høres det ut som et valg basert på tvang mer enn lyst. Da råder jeg deg sterkt til å søke andre metoder. Det er ikke slik at det passer for alle og mange av de jeg kommer i kontakt med via jobb har ofte hatt ganske kjipe opplevelser av forskjellig karakter. Om jeg kan si deg noe fornuftig som bør telle uansett hvor og hva så er det dette. For det første; det finnes ikke noe som er lettjente penger. Alt har en slags pris, men av forskjellig karakter. For det andre, er det for godt til å være sant så er det sannsynlig akkurat det. 

Anonymkode: 2e01f...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...