AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg skal fjerne slimhinner livmor og lurer på hvor mange dager det tok for dere som har gjort det å være tilbake på jobb igjen? Jeg er ikke interessert i skrekkhistorier, advarsler, osv. Bare hvor lang tid det tok å komme seg igjen. Har en jobb hvor jeg går en del, men ikke veldig tung fysisk. Anonymkode: 3b0cf...2ea
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Jeg gjorde det en onsdag, og var hjemme torsdag og fredag. Kunne kanskje egentlig vært på jobb på fredag, men jeg ga beskjed sånn i tilfelle (ble satt inn vikar for meg), og da var det mer forutsigbart for alle parter at jeg ikke så an fra dag til dag. Var på jobb igjen på mandag uten problemer. Jobber i barnehage. Anonymkode: 405df...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg gjorde det en onsdag, og var hjemme torsdag og fredag. Kunne kanskje egentlig vært på jobb på fredag, men jeg ga beskjed sånn i tilfelle (ble satt inn vikar for meg), og da var det mer forutsigbart for alle parter at jeg ikke så an fra dag til dag. Var på jobb igjen på mandag uten problemer. Jobber i barnehage. Anonymkode: 405df...7c6 Takk for svar. Anonymkode: 3b0cf...2ea
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Jeg hadde utskrapning der mye av slimhinnen var fjernet og kom ut kl 22 om samme dag som jeg var operert, men det var litt tidlig synes jeg mtp narkose. Var ikke i stand til å stå på beina før 6 timer etter at operasjonen var overstått, pga spinalbedøvelse som satt så lenge i. Hadde klart å gått på jobb to dager etterpå Anonymkode: 85686...089 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Hei! Litt utenfor tema. Men jeg har lest om dette inngrepet, da jeg er ferdig med barn og har sterke menssmerter/blødninger. Hva skal til for å få denne operasjonen dekket? Kan man eventuelt ta det privat? Anonymkode: e4066...30d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 Veldig fornøyd med operasjonen. Ikke blødd siden operasjon og smertene er bedre. Kunne ikke gå ut eller sove hele natten da jeg har kraftig blødninger og smerter. Blødde mye og lenge. Og ferdig med barn. Du kan mest sannsynlig ikke bli gravid etter inngrepet. Så du må værr sikker. Jeg fjernet veldig mye, 2-3dager m smerter og en del blod og sliten. Men så gikk det greit etter det. Hadde trodd det var mye verre. Skulle ønske jeg gjorde det for flere år siden. Anonymkode: 2e511...4a7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 18.44): Hei! Litt utenfor tema. Men jeg har lest om dette inngrepet, da jeg er ferdig med barn og har sterke menssmerter/blødninger. Hva skal til for å få denne operasjonen dekket? Kan man eventuelt ta det privat? Anonymkode: e4066...30d Gå til lege og få henvisning til gynekolog. Jeg var at jeg var sterkt plaget med smerter og blødninger og hormonspiral ikke fungerte pga migrene. Det var gynekologens forslag. Hadde aldri hørt om det selv. Du må også være sikker på at du ikke skal ha (flere) barn. Dagkirurgi, er enkelt inngrep. Anonymkode: 3b0cf...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå