Gå til innhold

Vektøkning av paralgin forte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For litt over en uke siden hadde jeg en medisinsk operasjon, og har siden det gått på paralgin forte i kombinasjon med ibux. 

Jeg har likevel klart å trene som normalt (5x i uken), og spise sundt. Har vært på en vektreduksjonsreise fra august frem til nå, og har siden det gått ned ca. 9 kg (veide 77, og var på 68 før operasjon). Nå har jeg likevel lagt på meg 4,5 kg, og vekten øker stadig!

Har slitt med treig mage, og har forsøkt avføringsmidler 1x. Dette er så sinnsykt demotiverende, og jeg blir like frustrert for hver dag, og ser at all jobb på 4 måneder glipper ut av hendene mine, selvom jeg gjør det samme som tidligere i forhold til trening, og kosthold. 

Er det noen som har noen erfaringer med dette? Har jeg virkelig lagt på meg såpass mye, på kort tid, eller hva i all verden er det som skjer?

Anonymkode: a167e...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man legger ikke på seg av PF(med mindre man spiser mer), men kan få forstoppelse og midlertidig vektøkning pga dette.

Anonymkode: 5a00b...ceb

• Liker 3
Skrevet

Noen studier tyder på at NSAID-medisiner som Ibux faktisk kan redusere effekten av trening.

https://strengthlog.com/does-nsaid-kill-your-gains/

Og med redusert muskelvekst kan det jo tenkes at forholdsvis mer av maten du inntar blir lagret som fett. Så det er ikke utenkelig at det kan ha hatt den effekten på deg. Hvor lenge skal du bruke disse medisinene?

Anonymkode: 39499...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...