AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men er det ikke litt rart i bruke Adolf som et navn på en hund? Tenker på andre verdenskrig. Hele fyren ser ganske utrivelig ut, så begynner å føle meg uttrygg. Er det noe jeg kan gjøre? Dette er en kommunal bolig i et sameie. Anonymkode: 18943...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men er det ikke litt rart i bruke Adolf som et navn på en hund? Tenker på andre verdenskrig. Hele fyren ser ganske utrivelig ut, så begynner å føle meg uttrygg. Er det noe jeg kan gjøre? Dette er en kommunal bolig i et sameie. Anonymkode: 18943...fac Vil bare tillegge at jeg bor ikke i kommunal bolig. Det er bare hans leilighet. Anonymkode: 18943...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Del Skrevet 13. desember 2022 Du skal være glad naboen din ikke heter Kitty Fitte (kjent tyskervennlig nordk kvinne). Anonymkode: d0513...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. desember 2022 #4 Del Skrevet 13. desember 2022 At han har masse tatoveringer syntes jeg ikke du skal dømme han for. Jeg kjenner flere tatoverte mennesker (vi snakker MYE tatoveringer) som er verdens snilleste mennesker. At man kaller hunden for Adolf derimot må jeg innrømme at jeg syntes er ganske spesielt.... Vet ikke om du kan gjøre så mye TS, man kan jo sånn sett ikke velge naboene sine (med mindre man flytter selv). Gjør han noe annet som får deg til å være utrygg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Del Skrevet 13. desember 2022 Han har vel litt humor da. Synes ikke det var rart eller noe. Spesielt ja, men sikkert ment som humor. Akkurat sånn som en på lørdagsrådet hadde kalt hunden sin Putin. Passer seg ikke like godt i disse tider 😂 Og du må jobbe litt med holdningene dine tror jeg. Fyren "ser" ganske utrivelig ut.. Har han gjort deg noe som gjør at du føler det sånn?? Eller er det fordi han har "masse tattiser" ? Anonymkode: bda29...c66 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. desember 2022 #6 Del Skrevet 13. desember 2022 Tenker at du heller bør passe dine egne saker, bli et så bra menneske som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Del Skrevet 13. desember 2022 Sirah skrev (1 minutt siden): At han har masse tatoveringer syntes jeg ikke du skal dømme han for. Jeg kjenner flere tatoverte mennesker (vi snakker MYE tatoveringer) som er verdens snilleste mennesker. At man kaller hunden for Adolf derimot må jeg innrømme at jeg syntes er ganske spesielt.... Vet ikke om du kan gjøre så mye TS, man kan jo sånn sett ikke velge naboene sine (med mindre man flytter selv). Gjør han noe annet som får deg til å være utrygg? Det er ikke en tribal på overarmen vi snakker om, det er både hals og hender ansikt. Har en sånn dråpetatovering under øyet som jeg tror har noe med fengsel å gjøre. Anonymkode: 18943...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Del Skrevet 13. desember 2022 Altså... sikkert noen som synes jeg ser utrivelig og sur ut... Det er ikke ulovlig verken med tatoveringer eller å kalle dyrene sine Rudolf eller Adolf. Tror du vet selv at dette ikke er noe du kan gjøre noe med... Noe kan du forresten gjøre: opparbeid deg litt mer toleranse, slutt å forhåndsdømme folk og vær litt mer åpen. Anonymkode: d5352...043 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har vel litt humor da. Synes ikke det var rart eller noe. Spesielt ja, men sikkert ment som humor. Akkurat sånn som en på lørdagsrådet hadde kalt hunden sin Putin. Passer seg ikke like godt i disse tider 😂 Og du må jobbe litt med holdningene dine tror jeg. Fyren "ser" ganske utrivelig ut.. Har han gjort deg noe som gjør at du føler det sånn?? Eller er det fordi han har "masse tattiser" ? Anonymkode: bda29...c66 Han ser desverre ikke ut som en fyr som har så mye humor. Anonymkode: 18943...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 13. desember 2022 #10 Del Skrevet 13. desember 2022 jeg tenker vel at om utseende og hundenavn er alt som skal til for at du blir utrygg har du også noe å jobbe med... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 13. desember 2022 #11 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men er det ikke litt rart i bruke Adolf som et navn på en hund? Tenker på andre verdenskrig. Hele fyren ser ganske utrivelig ut, så begynner å føle meg uttrygg. Er det noe jeg kan gjøre? Dette er en kommunal bolig i et sameie. Anonymkode: 18943...fac Selvsagt er det ikke noe du kan gjøre med at naboen har mye tattoveringer og kaller hundene Rudolf og Adolf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 13. desember 2022 #12 Del Skrevet 13. desember 2022 Tatoveringer spiller ingen rolle (om det ikke er hakekors ol.), men både Adolf og Rudolf er navn assosiert ned nazismen, så jeg hadde jo lurt litt. Utrygg kun basert på dette hadde jeg ikke blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #13 Del Skrevet 13. desember 2022 Dråpe under øyet betyr (som oftest) at man har forsøkt å drepe noen eller har drept noen, så ville vært på vakt jeg ja. Hvertfall når han i tillegg kaller hunden sin Adolf. Anonymkode: 9f512...9c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. desember 2022 #14 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er ikke en tribal på overarmen vi snakker om, det er både hals og hender ansikt. Har en sånn dråpetatovering under øyet som jeg tror har noe med fengsel å gjøre. Anonymkode: 18943...fac Han høres jo ikke ut som en trivelig fyr, spesielt ikke med tanke på dråpetatoveringene. Men ikke døm han før du eventuelt har fått bevist det motsatte TS. Han kan jo være en trivelig mann, selv om han har tatt noen ganske dårlige valg både på tatoverings- og hundenavnfronten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Del Skrevet 13. desember 2022 Leeloo skrev (12 minutter siden): Tatoveringer spiller ingen rolle (om det ikke er hakekors ol.), men både Adolf og Rudolf er navn assosiert ned nazismen, så jeg hadde jo lurt litt. Utrygg kun basert på dette hadde jeg ikke blitt. Rudolf, nazi-reinsdyret? Nytt for meg… Anonymkode: 18943...fac 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg vet ikke hva det feiler folk i denne tråden. Å kalle hundene sine Adolf og Rudolf oser nynazist. Anonymkode: 0cc5e...235 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #17 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rudolf, nazi-reinsdyret? Nytt for meg… Anonymkode: 18943...fac Rudolf Hess? Han fløy til UK i 1941 for å fremforhandle fred, men ble fanget og døde i Spandau i 1988 eller noe slikt. Was Royal behind a secret plot to use Nazi Rudolf Hess to topple Winston Churchill? - Mirror Online Anonymkode: 52c7d...2b0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13. desember 2022 #18 Del Skrevet 13. desember 2022 Det er mange hyggelige folk som har tatoveringer og ser litt slitne ut, så det ville jeg ikke reagert noe på. Dråpe tatovering er litt spesielt da, ikke så kult å gå rundt med det. Det jeg virkelig synes er litte hyggelig er navnene til hundene! Det å kalle opp etter ledende nazister er ikke greit, og tyder på at han ikke er i vater. Så jeg forstår du blir litt red, men jeg tror ikke det er noe du kan gjøre annet en å unngå han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rudolf Hess? Han fløy til UK i 1941 for å fremforhandle fred, men ble fanget og døde i Spandau i 1988 eller noe slikt. Was Royal behind a secret plot to use Nazi Rudolf Hess to topple Winston Churchill? - Mirror Online Anonymkode: 52c7d...2b0 Ok, da lærte jeg noe noe nytt. Da er det i alle fall IKKE tilfeldig hva han har kalt hundene ja. Anonymkode: 18943...fac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke hva det feiler folk i denne tråden. Å kalle hundene sine Adolf og Rudolf oser nynazist. Anonymkode: 0cc5e...235 Folk på KG har vel generelt sett ikke så mye greie på historie. Det går mest i strikkeoppskrifter og Kardashians her… Anonymkode: 18943...fac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå