AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Barnet går i familiebarnehage og vi lurte på om han ville be alle på sin alder. 4 åringen ønsker å be fem fra barnehagen som også er 4 år. Men også en gutt til, som da er ett barn av 5 åringene (5 åringene er tre barn, to jenter og en gutt). Jeg synes alternativet med å bare be guttene er dumt, for da blir de bare to gutter som er 4 og en 5 åring. Også er det bedre at de som er like gamle får se hvor han bor osv, for de begynner i klasse sammen om 1,5 år. Er det ok å be en gutt ekstra fra bhg? Anonymkode: 06cd5...9a3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Det e heilt innafor, men inviter utanom barnehagetida 😊 spurte om det samme i vår barnehage då eldste sin bestevenn var året eldre, og dei såg verkeleg ikkje problemet med det dei var 5 i kvar alder på storbarn, inviterte heile hans kull + ein frå året over og ein frå året yngre 😊 Anonymkode: a4ec4...896 2
AprilLudgate Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Synes ingen av delene høres greit ut. Man inviterer hele avdelingen eller ingen. Eventuelt en intern oppsatt gruppe (type barnehageoppdelt gruppe). I en liten familiebarnehage er det jo veldig fort at noen få aldri blir invitert fordi feil alder/kjønn osv. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Kan ikke de to jentene bli bedt også da? Anonymkode: 6e784...940 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Kan dere ikke bare be alle sammen? Syns ikke det er greit å utelate 2.. hadde vært annerledes om det var 10 unger som ikke ble bedt Anonymkode: 168c9...7a3 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Hvor mange er det som er 4 år, er de 5 stk barnet ditt vil be alle sammen på samme alder? Ikke noe i veien i å ta med han på 5 år også tenker jeg, men når det da bare er 2 igjen så kan dere jo vurdere å ta med dem også. Eller hvor mange er det i hele barnehagen egentlig? Føler ikke helt jeg har det store bildet her. Anonymkode: ffdb2...55b 2
Arkana Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 AprilLudgate skrev (5 timer siden): Synes ingen av delene høres greit ut. Man inviterer hele avdelingen eller ingen. Eventuelt en intern oppsatt gruppe (type barnehageoppdelt gruppe). I en liten familiebarnehage er det jo veldig fort at noen få aldri blir invitert fordi feil alder/kjønn osv. Enig. At 7 av de 9 eldste barna i barnehagen (som sannsynligvis er de som leker mest sammen hver dag) skal være med i bursdagen er ikke greit. Har man plass til syv har man også plass til ni. Jeg ville invitert alle 4- og 5-åringene. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 I vår barnehage er vårt kull fordelt på to avdelinger. Jeg vurderer å invitere kun jentene på kullet når det skal være bursdag over nyttår. Det er tre på den ene og fem på den andre. Er er det innafor? Anonymkode: 1801b...184
Maskinfører Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Du burde ta med alle det koster vel ikke så mye ? en kake og noen pølser mye tilbud på dette hos Coop Extra 60-70 kroner for 30 grillpølser eller en stor pakke med Wiener + Pomfri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå