Gå til innhold

Beløp trekt fra kontoen min 2 ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjøpte noe i en nettbutikk for ca to uker siden. Betalte med vipps. Beløpet ble da trukket med en gang, og saldoen min ble redusert med 4000(det varene koster). Ser nå at det samme beløpet er trukket igjen, og at saldoen min igjen er redusert. Står spesifisert visa varekjøp. Nå er dog summen borte fra den opprinnelige datoen i bankutskriften min, så i følge bankutskriften har jeg bare betalt en gang(i dag). Men kan ikke si jeg har fått med meg at saldo har gått opp igjen med 4000 i mellomtiden. Noen som vet hva som har skjedd her? Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: b8fb5...34a

Skrevet

Hvis kontoutskriften ikke viser at du har fått penger tilbake ringer du til banken. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve kontakte de? 
Vil tro det er størst sjanse for at de vet hva som kan ha skjedd... 

Skrevet

Er du sikker på at det ikke bare er reservert beløp? 

Anonymkode: 8bb19...cdc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du sikker på at det ikke bare er reservert beløp? 

Anonymkode: 8bb19...cdc

Kan godt være at beløpet er reservert. Sjekk utløpsdatoen for reservasjonen. Skal sies at om det er en reservasjon, så skal ikke beløpet være trukket fra konto før evt. utløpsdato på reservasjonen.

Ta kontakt med butikken det gjelder. Kanskje det har skjedd en glipp hos de?

Anonymkode: 6dfc1...539

Skrevet

Det første beløpet var en reservasjon som er nuller, det andre beløpet er selve trekket. Bare sjekk alle transaksjoner på kontoutskriften, det er nok bare trukket en gang. 

Anonymkode: 4b637...d93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...