Kalevala Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er som vanlig sent ute med flere julegaver, og er tom for ideer. Men en ting som pleier å hjelpe meg er å få høre hva andre ønsker seg, så: Hva ønsker du deg til jul? Hvor gammel er du?
Taluno Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Ønsker meg bøker (gjerne brukt), gode varme strikka lester, sous vide stav, sengetrekk og spiselige ting. Men ikke krydderblandinger, oljer eller godteri... Kaffe er alltid velkomment også! Hudpleie blir vanligvis bare skapfyll før det går i søpla. Det samme med stearinlys og lignende. Kvinne 36. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 I år ønsker jeg meg håndbagasje-koffert, vanlig koffert, Presentkort på Adlibris, underklær, iPad og iPad pen, gardiner, og stekepanne. Det er ønskelista som jeg har gitt til mamma. Jeg får operabilletter i Paris av mannen. Anonymkode: 8ce6f...ca1
-Missi- Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Jeg har ønsket meg kaffekapsler, håndklær, le creuset middags tallerkener som er dype, stoppegarn og stoppe lapper. Ting jeg ikke har råd til å kjøpe selv. Søstra mi spurte om lapper fra tøy som ikke passet dem eller de skulle kaste var greit og det er det, så lenge det er helt og rent stoff ☺️ Kvinne 35
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Midten av 20-årene 🙋🏼♀️ Ønsker meg litt av hvert: - Strykejern - Vin - Duftlys - Svart skjorte - Truser - Såpedispenser til badet - Øredobber - Skjerf - Bøker - Kaffetrakter - Kniver Også bruker jeg å ønske meg forbruksvarer jeg synes er kjedelig å kjøpe selv, for eksempel såpe, sjampo, balsam, fuktighetskrem, krydder Anonymkode: 0e1b2...df9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Hva med å spørre om ønskeliste fra de du skal kjøpe til? Anonymkode: 8dc7c...9fb
Embla Othea Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 Hygieneprodukter, sminke, klær, ullteppe og pledd. K20
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 Tøfler med gode såler. Nye ullpledd. (Gjerne Røros tweed, med de er nokså dyre.) Sokkegarn, evt gavekort på garnbutikken. Netflix-kontantkort. Opptenningsved. Lommelykt, og ‘nakkelykt’ - sånn som henger rundt halsen og lyser direkte på bok/strikketøy. Ullsokker! Alle typer. Glad i de tynne fra Cubus. Varmelaken til senga. Vase til vanlige buketter. (Har visst bare tulipanvaser) Nye brodder. Litt sånn kraftig type, ikke de der kjipe med knotter som spretter av. Spade! En skikkelig snøspade, snør jo ned her! Anonymkode: c7460...72b
Taluno Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å spørre om ønskeliste fra de du skal kjøpe til? Anonymkode: 8dc7c...9fb Jeg synes det er kjempefint å se hva andre ønsker seg slik som her! Og det gir meg også inspirasjon til hva jeg selv kunne tenkt meg som jeg ikke kom på når jeg lagde ønskeliste. Jeg kjøper også gaver til venner som ikke vet at de får gave fra meg!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Revlon one hårbørste føner Ticket to ride Europe(Brettspill, kan godt være brukt om det er i god stand) Gjenbrukbare nett til frukt og grønt Elektrisk tannbørste fra Phillips Et sett til med ramona bestikk Nisser(litt sånn norske med strikkagenser osv, hjemmelaget er fint!) Denne: Gavekort på(så betaler mellomlegget selv bare): Elkjøp/Power (trenger foodprosessor) Kid (trenger sengetøy og innleggsputer) Sportsbutikk (trenger vinterjakke) Kitchen/Tilbords(vi trenger kasseroller, middagsservise, kniver, serveringsskåler osv. Meste jeg har er fra hybel-tiden og er mildt sagt modent for utskifting) Anonymkode: d21cc...a8d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Ullskjerf, ullsokker, ett spesielt gullsmykke fra barnet mitt hvor det står mamma, ulltøfler, skinnhansker, øredobber i rosegull med diamanter (dette er en gave jeg vet jeg får av mine foreldre), Swix anorakk, swix skibukse og skihansker, lang dunkåpe fra Twentyfour, bluser fra Floyd, pyjamas, en spesiell kjole fra Match, opplevelser som konsert mm. Anonymkode: 2e8e4...36d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Nytt knivsett Anonymkode: 604f6...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå