Hedilove Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Hei! Det er en fyr jeg snakker med, jeg føler at jeg trenger ganske mye oppmerksomhet fra han daglig ellers blir jeg trist og får lite motivasjon i livet, jeg MÅÅÅ ha hans oppmerksomhet. Men han er litt opp og ned, noen ganger gir han meg mye og noen ganger, nesten ingenting. Hva skal jeg gjøre ? Er dette normalt å kreve oppmerksomhet fra den personen man liker, får jeg det så gjør det dagen min mye bedre. Jeg liker ikke at han får alene tid noen ganger, vil at han skal være på meg 24/7 eller hvis han ikke kan gjøre det si ifra i forkant i hvertfall at han skal gjøre noe. Han sier han er glad i meg sånn 1 gang i uka bare, det er ikke nok! Han sier aldri gm eller gn. Men sender hjerter og gir komplimenter.
Grüner Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Du virker ekstremt needy og kommer til å skremme han bort hvis du fortsetter sånn - du kveler jo fyren 😳. 14
Hedilove Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2022 Grüner skrev (4 minutter siden): Du virker ekstremt needy og kommer til å skremme han bort hvis du fortsetter sånn - du kveler jo fyren 😳. Så du sier at det er unormalt å kreve litt Xtra oppmerksomhet, gn og gm er ikke så krevende, og txte litt gjennom dagen. Og kose og klem her og der, og henge med meg minst 1 gang pr dag.
Grüner Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Hedilove skrev (Akkurat nå): Så du sier at det er unormalt å kreve litt Xtra oppmerksomhet, gn og gm er ikke så krevende, og txte litt gjennom dagen. Og kose og klem her og der, og henge med meg minst 1 gang pr dag. Ja 11
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Du er det man kaller et rødt flagg. Altså, potensielt så er du en toxic person, som en bør styre unna når det kommer til forhold. Det starter gjerne med at du krever all oppmerksomhet fra han og så fortsetter det inn i at du skal vite hvor han er og hva han gjør og hvem han er med og så ender det med at du skal kontrollere han helt. Mitt beste råd til deg er å oppsøke hjelp, terapi. Han skylder deg ingenting. Du bør kunne gå gjennom livet som din egen person, uten at du skal lene deg på andre for oppmerksomhet eller for validering. Gå i terapi! Anonymkode: 2badf...13c 14 1
Carrot Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Du krever jo ikke litt ekstra oppmerksomhet? Hedilove skrev (9 minutter siden): jeg føler at jeg trenger ganske mye oppmerksomhet fra han daglig ellers blir jeg trist og får lite motivasjon i livet, jeg MÅÅÅ ha hans oppmerksomhet. du er needy.. 2
Hedilove Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er det man kaller et rødt flagg. Altså, potensielt så er du en toxic person, som en bør styre unna når det kommer til forhold. Det starter gjerne med at du krever all oppmerksomhet fra han og så fortsetter det inn i at du skal vite hvor han er og hva han gjør og hvem han er med og så ender det med at du skal kontrollere han helt. Mitt beste råd til deg er å oppsøke hjelp, terapi. Han skylder deg ingenting. Du bør kunne gå gjennom livet som din egen person, uten at du skal lene deg på andre for oppmerksomhet eller for validering. Gå i terapi! Anonymkode: 2badf...13c Men greia er.. grunnen til at jeg krever så mye er fordi jeg ikke har behov for noe annet når det kommer til menn, lzm jeg trenger ikke sex eller noe, alt jeg er interessert i og som får meg til å føle meg bra er mye oppmerksomhet. Hva synes du er normalt mengde med oppmerksomet da i løpet av en dag? At vi bare chatter med hverandre litt? That's it ?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 Det er normalt om dere begge føler det samme, men det høres dessverre ikke ut som han er like interessert som deg. Det beste er nok å droppe det, for han kommer neppe til å gi deg det du trenger og vice versa der dere trolig bare vil bli sint på hverandre og krangle etterhvert. Anonymkode: 338e0...866 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er det man kaller et rødt flagg. Altså, potensielt så er du en toxic person, som en bør styre unna når det kommer til forhold. Det starter gjerne med at du krever all oppmerksomhet fra han og så fortsetter det inn i at du skal vite hvor han er og hva han gjør og hvem han er med og så ender det med at du skal kontrollere han helt. Mitt beste råd til deg er å oppsøke hjelp, terapi. Han skylder deg ingenting. Du bør kunne gå gjennom livet som din egen person, uten at du skal lene deg på andre for oppmerksomhet eller for validering. Gå i terapi! Anonymkode: 2badf...13c Dette er tull. Ts virker bare som en forelsket dame, med en fyr som bare ikke gjengjelder hennes følelser. Får da være grenser for hva samfunnet skal bruke helseressurser på.. Anonymkode: 338e0...866 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Hedilove skrev (1 minutt siden): Men greia er.. grunnen til at jeg krever så mye er fordi jeg ikke har behov for noe annet når det kommer til menn, lzm jeg trenger ikke sex eller noe, alt jeg er interessert i og som får meg til å føle meg bra er mye oppmerksomhet. Hva synes du er normalt mengde med oppmerksomet da i løpet av en dag? At vi bare chatter med hverandre litt? That's it ? Ok, før jeg svarer, kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 2badf...13c
Hedilove Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, før jeg svarer, kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 2badf...13c Litt over 18
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er tull. Ts virker bare som en forelsket dame, med en fyr som bare ikke gjengjelder hennes følelser. Får da være grenser for hva samfunnet skal bruke helseressurser på.. Anonymkode: 338e0...866 Du kan overbevise deg selv om at det er tull, men det ligner ekstremt mye på det jeg har vitnet rundt meg. Anonymkode: 2badf...13c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 Les codependency in relationships du er jo avhengig av fyren for å føle deg i live. Anonymkode: 6a036...f2b 1
ops2 Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 Det høres ikke ut som om dere er i et forhold, dere bare prater? Hvis dere bor sammen, så ser dere hverandre hver dag. Men du må kutte ned på behovet for å få bekreftelse 24/7. Ingen orker å holde på slik med deg i lengden.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Hedilove skrev (Akkurat nå): Litt over 18 Det gir mening. Jeg prøver ikke å være frekk, men du minner meg veldig om venninner oppgjennom og når de var litt sånn som du beskrev i første innlegg, så endte alltid opp i drama. Hadde du vært mye eldre, så hadde det vært et større problem. Du er ung, så det er håp. Du burde jobbe med deg selv, likevel. Tenk...female empowerment. Som i at du skal ikke stresse deg syk over noen menn i det hele tatt. Det er fort gjort å havne i en konspiranoia spiral der du tenker det verste, fordi han brukte to minutter før han svarte deg. Er enig med de andre at du virker veldig needy og ingen mann er verdt å være det over og omvendt. Søk opp thewizardliz på youtube. Hun har noen gode videoer på dette med å verdsette seg selv. Tro meg, de videoene har noen gullkorn. Anonymkode: 2badf...13c 3
Grüner Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 Hedilove skrev (8 minutter siden): Men greia er.. grunnen til at jeg krever så mye er fordi jeg ikke har behov for noe annet når det kommer til menn, lzm jeg trenger ikke sex eller noe, alt jeg er interessert i og som får meg til å føle meg bra er mye oppmerksomhet. Hva synes du er normalt mengde med oppmerksomet da i løpet av en dag? At vi bare chatter med hverandre litt? That's it ? Du har jo et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan overbevise deg selv om at det er tull, men det ligner ekstremt mye på det jeg har vitnet rundt meg. Anonymkode: 2badf...13c Alle har sterkere følelser i ungdomstiden pga av mye hormoner og de aller færreste blir like forelsket senere i livet. Hun er en helt normal 18 åring jente. Det er trolig han hun er med også, men han er nok ikke forelsket i henne når han ikke vil være med henne så mye. Det er det som er feilen. Det går ikke an å si at en 18-åring er for klengete. Par på 18 som er forelsket i hverandre har det best limt sammen. Anonymkode: 338e0...866 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle har sterkere følelser i ungdomstiden pga av mye hormoner og de aller færreste blir like forelsket senere i livet. Hun er en helt normal 18 åring jente. Det er trolig han hun er med også, men han er nok ikke forelsket i henne når han ikke vil være med henne så mye. Det er det som er feilen. Det går ikke an å si at en 18-åring er for klengete. Par på 18 som er forelsket i hverandre har det best limt sammen. Anonymkode: 338e0...866 Føler det er vanlig når en er 14, når en er over 18 så bør en forstå at en ikke kan henge sammen hele tiden 🙈 Til TS: for meg er normal mengde oppmerksomhet i dating fasen at en har kontakt daglig. Et par meldinger i løpet av dagen burde være nok, og selvsagt treffes noen ganger i løpet av uken. En vil jo gjerne være sammen hver dag, men en har ofte andre forpliktelser også som skole, jobb, venner og familie, så det er naturlig at det ikke blir. Selv som gift og med små barn sender vi et par meldinger eller ringes i løpet av dagen dersom en av oss er bortreist men om han ikke har samme behovet, så må dere møtes litt på midten slik at han ikke føler seg kvelt og du får litt oppmerksomhet, er han ikke villig til det så er han nok ikke så interessert heller . Anonymkode: e63ec...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 Du virker litt needy, om du fortsetter kommer han til å stikke. Anonymkode: e9690...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler det er vanlig når en er 14, når en er over 18 så bør en forstå at en ikke kan henge sammen hele tiden 🙈 Anonymkode: e63ec...1ea De aller fleste bor hjemme og går på videregående når de er 18, så henge sammen hele tiden bruker regulere seg selv. Jeg syns det er skikkelig lavmål at ts blir sykeliggjort. Det går liksom ikke an å sidestille forhold i tenår og tidlig i 20-årene, men forholdene til folk over 30. Anonymkode: 338e0...866 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå