Gå til innhold

Kjæresten min på 28 år er mann steller med blomster, er opptatt av interiør, fletter håret mitt. Er vel helt OK i 2022?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tar seg også god tid når han pakker inn julegaver og er opptatt av at det skal se fint ut. Pakker inn hundre ganger penere enn meg. Han liker også å bake og hadde veldig lyst til å være med meg å pynte pepperkakehus og pepperkake hjertene. Han steller også med blomstene vi har her hjemme. Og ja, han fletter håret mitt. Er også opptatt av klær og interiør. Kan ikke en mann være det i 2022 uten at andre skal sette spørsmålstegn ved om han er bifil eller ''skjult homofil''? Helt seriøst? 

Anonymkode: 58aca...c1f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe om han er bifil? Seriøst?

La han få lov til å gjøre det som gir ham glede.

Anonymkode: bd2a4...d70

• Liker 4
Skrevet

Så lenge han også knuller deg ordentlig så er det vel helt greit? Om han også må ha levende lys og kun vil vugge oppå deg i misjonær med dyp øyekontakt da ville jeg kanskje slått alarm.

Anonymkode: 265a4...74f

• Liker 8
Skrevet

Altså.. hva er uansvarlig med at han tar ansvar?

Anonymkode: 89e97...621

• Liker 3
Skrevet

Om jeg hadde hatt en sånn mann, og noen venner hadde stilt spørsmåltegn med hans legning, så hadde jeg øyeblikkelig hatt noen færre venner. 

Anonymkode: b80f4...b10

• Liker 11
Skrevet

Høres vel egentlig ut som det plager deg mer enn andre. Who gives a shit? 

Anonymkode: 4dbc9...094

• Liker 3
Skrevet

Femi-mann er jo trendy i dag, så ingen problem.

Anonymkode: 12873...ec0

• Nyttig 1
Skrevet

image.png.e5f0cdd6d01a92d30eb11a3d05bd61ec.png

Anonymkode: 72b96...e1f

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint at han tør å være i kontakt med sin "feminine" side jeg 👏 Forøvrig, det skulle ikke vært så mye fokus på hva som er mandig, og hva som er feminint. Jeg synes man skal få dyrke de interesser og hobbyer som gjør en glad💞 Så lenge man ikke er til fare for seg selv eller andre, så har det ingenting å si! Vær stolt av ham for at han står såpass stødig i seg selv og dyrker kreativiteten sin, og drit i trangsynte meninger som er utdatert for leeeeeengst🤗

Anonymkode: efbee...253

• Liker 8
Skrevet

Altså, er det virkelig SÅ trange kjønnssteriotypier? Samma det vel, er det deg han vil være sammen med så who cares?

Anonymkode: 7e7ee...f92

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han kunne starte en blogg? Damer elsker jo å lese/høre på homofile som fjoller..?

Anonymkode: 12873...ec0

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det å pakke pakker pent, være opptatt av interiør, og stelle blomster feminine egenskaper?

Jeg er en heterofil kvinne, og jeg er minimalt opptatt av alle eksemplene du kom med.  Jeg gjør det fordi jeg må, ikke fordi jeg liker det.  Jeg liker bedre å snekre enn å pusle med blomster.

Betyr det at jeg ikke er feminin?

Jeg tror mer på at interesser følger individer, ikke kjønn og seksuell legning.

Anonymkode: 16270...4da

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, er det virkelig SÅ trange kjønnssteriotypier? Samma det vel, er det deg han vil være sammen med så who cares?

Anonymkode: 7e7ee...f92

På 70-80-90 tallet skulle kjønnsstereotypien bort.

Dessverre er vi på full fart tilbake til 50-tallet. Det eneste vi kan gjøre er å ta avstand, og si at det ikke er noen kjønnsuttrykk som er feil/riktig, i forhold til biologisk kjønn eller seksuell legning.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det å pakke pakker pent, være opptatt av interiør, og stelle blomster feminine egenskaper?

Jeg er en heterofil kvinne, og jeg er minimalt opptatt av alle eksemplene du kom med.  Jeg gjør det fordi jeg må, ikke fordi jeg liker det.  Jeg liker bedre å snekre enn å pusle med blomster.

Betyr det at jeg ikke er feminin?

Jeg tror mer på at interesser følger individer, ikke kjønn og seksuell legning.

Anonymkode: 16270...4da

Nope, du er nok ikke det kjære deg.

Du er rett og slett som en firkant som skal oppi kassa til en trekant. Fullstendig feil blir det! Du passer ikke malen så du må være lesbisk! Sånn er verden, og du kan ikke bestemme selv. For det går ikke! 

Blått er ikke rødt.. Nei, det er ikke det, nemlig.

Anonymkode: bd2a4...d70

Skrevet

Så, du har en detaljorientert mann med tålmodighet til å gjennomføre oppgaver med stor nøyaktighet, og han har kroppskontroll nok til å bruke fingrene til finmotoriske oppgaver. 

Kjønns-splittende stereotyper er menneskeskapt og har ingenting med seksualitet å gjøre. 

Jeg hadde ikke reagert på dette. 

Anonymkode: 5096e...bb4

• Liker 8
Skrevet

Så du hæren venninne og kjæreste i samme mann? Alt er jo greit i 2022...Så lengre du liker dette opplegget.

Anonymkode: 88bab...892

• Liker 1
Skrevet

Helt seriøst, hvorfor spør du? Menn er frisører, blomsterdekoratører, opptatt av interiør, pertentlige og ryddige, de er kokker, konditorer, rengjørere, omsorgspersoner, fedre, har god smak og stil, bakere, skreddere, gartnere, kunstnere, designere. De er akkurat som andre mennesker og klarer og er like flinke som andre folk i dette. 
Når ble evnen til å pakke inn julepresanger pent eller ha et ønske om å glede andre/seg selv et spørsmål om gener og seksuelle preferanser? 
Hvem setter spørsmålstegn? 

Anonymkode: 2e986...61a

• Liker 3
Skrevet

Jeg begynner å skjønne mer og mer hvorfor menn sliter og ender opp med å klikke.

Han fyren høres fantastisk ut! Jeg vil heller ha den versjonen, enn jævla Andrew tate vibes

Jeg begynner å bli lei denne jævla planeten. Alt er jo faen meg et problem som må brettes ut og lage et ekkokammer ut av. La folk få lov til å være deg selv, feminin eller maskulin... whatever. Hvorfor oppfordrer folk til å være seg selv, når halve samfunnet blir kritisert for å være seg selv? Det er der galskapen ligger og ikke i at folk er seg selv og "annerledes"

Anonymkode: 5d782...785

• Liker 8
Skrevet

Altså, faren min på nesten 60, en vanlig heterofil mann, både holder masse blomster, busker og frukttrær i hagen, lager mat og kake, han lager dekorasjoner med stubber, troll og mose, strikker, og bryr seg om hva han har på seg. Ser ingenting unormalt i det du beskriver, helt ærlig. 😄 Samme her i huset, mannen min kan trå til når det er ting som må gjøres, men allikevel er det jeg som har skiftet dekk flest ganger, mens han støvsuger. Kjønnstereotyper er kjedelig. La folk være som de er ❤️

Anonymkode: b3e35...7a5

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynner å skjønne mer og mer hvorfor menn sliter og ender opp med å klikke.

Han fyren høres fantastisk ut! Jeg vil heller ha den versjonen, enn jævla Andrew tate vibes

Jeg begynner å bli lei denne jævla planeten. Alt er jo faen meg et problem som må brettes ut og lage et ekkokammer ut av. La folk få lov til å være deg selv, feminin eller maskulin... whatever. Hvorfor oppfordrer folk til å være seg selv, når halve samfunnet blir kritisert for å være seg selv? Det er der galskapen ligger og ikke i at folk er seg selv og "annerledes"

Anonymkode: 5d782...785

Mannsrollen er visket ut, ikke rart vi har mye forvirrede menn i samfunnet. 

Anonymkode: bdde4...aae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...