Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe opplevelser eller klær, men i år er jeg litt blank. Budsjettet er mindre enn tidligere juler også. Noen som har bra tips? Hva har dere kjøpt til deres menn til jul i år? Jeg orker ikke å gi en kjedelig gave som feks en genser... 

Han har ikke noe spesielle hobbyer eller interesser, men liker å gå og stå på ski + opplevelser.

Anonymkode: fa717...169

Skrevet

Følger denne tråden i håp om inspirasjon.

Jeg er like blank som deg, mannen tjener godt og kjøper det han vil ha selv. Det eneste jeg vet han ønsker seg er en ting som er langt utenfor mitt budsjett.

Skrevet

Melder meg i køen. Han ønsker seg en snill kone og snilt barn liksom :ler2:

Trenger ingenting, ønsker seg ingenting. 

Skrevet

Jeg har i alle fall tidligere kjøpt;

- whiskey-smaking (festival) (kan også være øl)

- Vidda camper-stol

- oppblåsbart wakeboard

- ulike varme-plagg, sånne elektriske (har frysepinn-mann)

- billetter til ulike konserter og show

- og «kjedeligere» ting som bøker og klær

Anonymkode: 08a37...764

Skrevet

Gir eller har tidligere gitt: Langrennstøy, merch/klær fra favorittfotballaget, sportsbriller, tursko, en fin klokke, sportsklokke, festival/konsertbillett, pene klær (er ikke så glad i å handle selv, men liker nytt tøy)

Anonymkode: 0eea9...203

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mannen min er glad i å gå på tur i skog og mark, så i år får han foldekniv med navnet sitt inngravert 

image.jpeg.fed10bd65f9338548bc337c4b86039eb.jpeg

Han er også Queen-fan, så har kjøpt dette

image.thumb.jpeg.c9354da5d0f69fb40aad69a5053a1283.jpeg
Han ønsker seg ei ny skjorte, så vurderer det også :) 

Endret av skruf
  • Liker 1
Skrevet

Skikkelige bra gaver er de som er skreddersydd mottakeren. Det er derfor litt meningsløst for deg at jeg har kjøpt sesongkort i svømmehallen til min mann - om din mann ikke er interessert i svømming er det en rævva gave til ham. 

Anonymkode: c08c0...77d

• Liker 1
Skrevet

Mannen min får en bok han ønsker seg, et par nye Levis (samme modell, farge og størrelse som han har brukt i tredve år…), billetter til en konsert i februar og ullundertøy. Ikke så spennende, men kombinasjon av ting han ønsker seg, som han blir glad for og trenger. 

Anonymkode: fb8db...ebc

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg gir det han er interessert i å få (omtrent ingenting), så det har blitt type konsertbilletter/bok på favorittbokhandelen osv.

Anonymkode: 4780f...f87

Skrevet

Har han en bil han er glad i? Hva med bilpleie produkter? 

Anonymkode: af4d7...95a

Skrevet

Jeg har kjøpt ting han ønsker seg; barbermaskin,parfyme,boksere,klær, ullsokker. Noe mer som jeg ikke husker akkurat nå🙈

Skrevet

Hårklipper får mannen. Dårlig økonomi her og, men det er en investering og noe han trenger og har tenkt å kjøpe selv. Litt kjedelig kanskje men det er tema i år 😂 og så får han ullundertøy av min mor som vi ska feire jul med. 

Anonymkode: 9725d...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...