AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er besatt av å ha flat mage, når jeg spiser middag buler magen ut. Jeg spiser dritt på kveldene, kan finne på å lage middagsmat i 23 tiden, for så å spise sjokolade og snop etterpå. Jeg misliker dette men klarer ikke slutte, det er min trøst i hverdagen, er litt deprimert å er ikke på den beste plassen i livet. Jeg treffer en mann ca hver fjerde uke (avstand) å da slutter jeg med dritt maten ca 10 dager før vi treffes, vil se perfekt ut.Spiser fiberknekkebrød, litt kokte grønnsaker å banan og blåbær, å drikker vann, fiberknekkebrødene gjør at jeg ofte har avføring flere ganger til dagen noe jeg liker for da forsvinner maten raskt ut av systemet da holder magen seg flat. Jeg er ikke overvektig er 162 cm høy og 48/49 kg. Skal jeg treffe han er jeg på rundt 46 kg. Når jeg har vært hos han en helg, kaster jeg meg over søtsaker brus og usunn mat, fordi da har jeg vært «flink i over 2 uker å spist minimalt å da blir vekten på Max 50 kg, da kjenner jeg at jeg stresser litt.. Vet jeg at vi skal treffes igjen er det tilbake til knekkebrødene. Hva er galt med meg..? Andre sier jeg er slank, men jeg liker ikke at de sier det på en måte for jeg føler meg ikke bra nok.. Anonymkode: d6336...97c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Du bør ta kontakt med fastlege og få henvisning til behandler. Du har et problematisk forhold til mat, vekt og egen kropp som du bør ta tak i nå før det blir verre. Anonymkode: 7a254...5a4 2
Christina82 Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Med vennlig hilsen Christina82, mod
Anbefalte innlegg