AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Ja jeg igjen som har skrevet om at jeg var sjalu på stedatter som er 16 fordi hun er pen og får mye oppmerksomhet. Jeg skapte misforståelse mellom datter og far, slik at far ble sur og hun ble syk. Jeg er 30 ish og mannen 50. Jeg har angret på alt. Faren er lei seg. Jeg skriver her fordi jeg føler meg ensom. Det blir forsterket av vinter mørke og at jul nærmer seg. Hun holder seg til besteforeldre disse dager. Det virker som at hun har plutselig blitt frisk, eller var det alt skuespill fra henne at hun ble syk og at hun ble stille, begynner jeg å lure. Nå har hun krevd fra sin far at han ikke feirer jul med meg og kommer til besteforeldre på julen og hun har sendt ønskeliste for julegaver. Hun har videre ønsket far datter ferie, da hun godt visste jeg og han skulle reise rett etter jul. Mannen er jo blitt overlykkelig bare at datteren nå har krevd ting fra ham. Det viser at datteren er frisk og vil snakke med ham. Videre var hun sur og sa hun ikke vil bo i samme hus som meg. Mannen sier det vil ordne seg. Det er trist hvordan jeg har blitt satt helt på siden. Jeg som virkelig hadde tenkt å rette opp alt og bli hennes bestevenninne. Skriver bare fordi det vil nå bli en lang og ensom jul for meg. Anonymkode: 188c4...39f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Ohh lord! Du tuller med oss nå🫣😂 Anonymkode: 43427...94d 13
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Hun har nå sagt til faren at jeg giftet med ham kun for hans penger, og var forbannet Anonymkode: 188c4...39f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Høres ut som du trenger å prate med noen profesjonelle… Anonymkode: eb75c...c82 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Du skal ha ros for ærligheten din, i hvert fall. Det skal du ha. Hennes bestevenninne blir du aldri; du har brent for mange broer til at det noensinne kan bli aktuelt. Og hvorfor ønsker du egentlig å bli hennes bestevenninne? Anonymkode: c320f...366 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Hvorfor skal du bli bestevenn med en 16-åring? Har du ingen egne venner? Anonymkode: da43d...5e5 5 2
Blåttvann Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Enten bare tuller du og har for mye tid slik at du kan trolle på nettet. Eller så er du gal. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Troll 😆 Anonymkode: 27de2...f7e 2 1
Polyester Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Hva var misforståelsen du laget? Husker den forrige tråden din, hvis det er deg da. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 Du burde gå fra denne mannen. Det er tydelig at du har såret denne jenta, og når man går inn i et forhold med noen som har barn fra før må man gå «all in» for hele familien. Du har skapt en utrygg base og vil aldri kunne rette på dette. Neste gang finner du deg en barnløs mann. Anonymkode: 08775...02b 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 Så bra at jenta er på bedringens vei (hun er nok ikke helt frisk), og så bra at hun ønsker kontakt med sin far. Du bør nok holde avstand noen år nå, men hvis du støtter forholdet mellom far og datter, gir dem rom, oppfører deg som en som kommer utenfra (ikke mor eller søster eller bestevenninne), og viser over lang tid at du bare er god både for henne og faren hennes, vil jeg tro du har en mulighet til å komme nærmere en gang. Gevinsten kan bli så stor at her er det verdt å jobbe for det noen år. God jul så lenge, og bruk det at du nå er trist til å jobbe med å bli den beste versjonen av deg selv. Anonymkode: f4bb4...7d6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja jeg igjen som har skrevet om at jeg var sjalu på stedatter som er 16 fordi hun er pen og får mye oppmerksomhet. Jeg skapte misforståelse mellom datter og far, slik at far ble sur og hun ble syk. Jeg er 30 ish og mannen 50. Jeg har angret på alt. Faren er lei seg. Jeg skriver her fordi jeg føler meg ensom. Det blir forsterket av vinter mørke og at jul nærmer seg. Hun holder seg til besteforeldre disse dager. Det virker som at hun har plutselig blitt frisk, eller var det alt skuespill fra henne at hun ble syk og at hun ble stille, begynner jeg å lure. Nå har hun krevd fra sin far at han ikke feirer jul med meg og kommer til besteforeldre på julen og hun har sendt ønskeliste for julegaver. Hun har videre ønsket far datter ferie, da hun godt visste jeg og han skulle reise rett etter jul. Mannen er jo blitt overlykkelig bare at datteren nå har krevd ting fra ham. Det viser at datteren er frisk og vil snakke med ham. Videre var hun sur og sa hun ikke vil bo i samme hus som meg. Mannen sier det vil ordne seg. Det er trist hvordan jeg har blitt satt helt på siden. Jeg som virkelig hadde tenkt å rette opp alt og bli hennes bestevenninne. Skriver bare fordi det vil nå bli en lang og ensom jul for meg. Anonymkode: 188c4...39f Stakkars jente, hun kan ikke noe for at hun er pen. Du trenger hjelp, det er ikke normalt å være sjalu på datteren til mannen du er forelsket i Anonymkode: 912eb...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 Trodde halvveis på det første gangen du skrev her inne, nå er jeg ganske sikker på dette er bullshit og takk gud for det! Du burde skrive bok, ts. Anonymkode: 18c73...b25 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ohh lord! Du tuller med oss nå🫣😂 Anonymkode: 43427...94d Skulle til å si det samme, for en joke😆😆 Anonymkode: 32f24...9ac
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Du kan bestille time hos psykiatrisk sykepleier e.l gjennom fastlegen. Eller du kan ringe direkte, du finne tlf.nr på kommunens hjemmeside. Det kan være noe lange ventelister, men jeg tror du muligens vil bli prioritert 😮💨 Anonymkode: 32f24...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 Jeg hadde en stemor som deg en gang. La meg si det sånn - Karma bites you - kan hende du må google for å forstå hva det betyr... Lykke til med livet og fremtiden - du lever på lånt tid i det forholdet. Far er på gli - datteren vil vinne. Det gjorde jeg til slutt også. Anonymkode: 045a8...29e 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Sååå, du skapte drama mellom en mann og hans datter, og sitter med sjokkert-pikachu ansikt når han velger barnet sitt ? Kjipt at du føler deg ensom, håper du har lært av situasjonen, dra videre og finn deg ny mann og nye venner. Anonymkode: 925a1...8a8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 Hvor mange tråder skal du starte om dette? Virker som om du er like oppmerksomhetssyk, bare nå trenger du den fra KG. Anonymkode: 9e1bb...5a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå