AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Jeg har møtt en mann som jeg mistenker er Incel. Han kommer med mange frekke rare kommentarer til meg. Når jeg spurte hvordan han var mot andre damer, da svarte han jeg er sånn mot alle. Mannen er over 30. Drøye kommentarer. Samt mye manipulering. Han har ikke vært i forhold på flere år, ikke barn heller. Men kan man bli incel etter at kvinner avviste han og han ikke har klart å danne seg nye forhold? Jeg er i midten av 20-årene, jeg trakk meg unna etter at jeg så hvordan han var. Han var veldig rar på 1.date, kom med merkelige kommentarer som at øyenfargen min var altfoor intens bla jeg ble satt ut😳 Anonymkode: d0f49...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Hold deg unna. Jeg har masse erfaring med slike menn. Er 25 år. Ikke kast bort tiden din. Anonymkode: 500f2...d5c 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Å bli kalt stygg av kvinner gjentatte ganger gjør noe med deg. Jeg tar det ikke utover andre men gråter meg til søvne flere ganger i uken. Anonymkode: 3b395...7cf 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å bli kalt stygg av kvinner gjentatte ganger gjør noe med deg. Jeg tar det ikke utover andre men gråter meg til søvne flere ganger i uken. Anonymkode: 3b395...7cf Å bli banka og voldtatt og trakassert av menn hele livet gjør noe med deg det og, men dere ser ikke damer gå amok med skytevåpen på skoler og sitte på forumer å oppfordre hverandre til å voldta og drepe menn. Millioner av kvinner og menn blir mobba og kalt stygge. Du må skape deg en verdi utenom hva enkelte andre har sagt til deg Anonymkode: ffe36...19f 17 1 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Det spiller ingen rolle om han er incel eller ikke. Han er hvertfall en dust så slett han fra livet og tankene dine Anonymkode: ffe36...19f 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det spiller ingen rolle om han er incel eller ikke. Han er hvertfall en dust så slett han fra livet og tankene dine Anonymkode: ffe36...19f Nettopp. Ts; hvorfor er det viktig for deg å bruke denne idiotiske betegnelsen? Du har møtt en tulling, rett og slett. Anonymkode: 1f83a...43a 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å bli kalt stygg av kvinner gjentatte ganger gjør noe med deg. Jeg tar det ikke utover andre men gråter meg til søvne flere ganger i uken. Anonymkode: 3b395...7cf Merkelig hvordan verden er i dag. Jeg er langt fra noe fruktfat og er godt voksen. Dog har jeg aldri hørt noen kvinne kalle meg stygg. Anonymkode: 263e3...991 1
mannemannen Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Å bli banka og voldtatt og trakassert av menn hele livet gjør noe med deg det og, men dere ser ikke damer gå amok med skytevåpen på skoler og sitte på forumer å oppfordre hverandre til å voldta og drepe menn. Millioner av kvinner og menn blir mobba og kalt stygge. Du må skape deg en verdi utenom hva enkelte andre har sagt til deg Anonymkode: ffe36...19f Helt riktig. Kvinner går heller inn i offermentalitet. Menn nekter ofte å bli offer, selv når de er det, og vender sin frustrasjon utover i stedet. Menn vet også at det er nytteløst å gå til andre for empati, for i motsetning til for damer er det ikke noe sympati for menn å få. Å si at noen reagerer med feil følelser er lite konstruktivt. Hva med å heller se på hvordan man kan redusere antall folk som ender opp i denne situasjonen, i stedet for å krangle om hvem som reagerer på mishandling på best mulig måte? AnonymBruker skrev (4 timer siden): Merkelig hvordan verden er i dag. Jeg er langt fra noe fruktfat og er godt voksen. Dog har jeg aldri hørt noen kvinne kalle meg stygg. Anonymkode: 263e3...991 Da har du ikke prøvd nok. Eller så er du av en eldre generasjon da folk viste mer respekt. Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig og gjør det ganske greit med damer. Men jeg får jevnlig kommentarer som dette. Ikke vanskelig å se for seg at menn som aldri får se den positive siden, aldri får god reaksjon fra damer men tonnevis av negative opplevelser vil begynne å mislike damer. Ingen liker folk som hater deg. Endret 13. desember 2022 av mannemannen 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å bli banka og voldtatt og trakassert av menn hele livet gjør noe med deg det og, men dere ser ikke damer gå amok med skytevåpen på skoler og sitte på forumer å oppfordre hverandre til å voldta og drepe menn. Millioner av kvinner og menn blir mobba og kalt stygge. Du må skape deg en verdi utenom hva enkelte andre har sagt til deg Anonymkode: ffe36...19f Så hvorfor kan dere få sex fra menn hvis de banker og voldtar dere? Hvrofor kan ikke menn få sex når de blir kalt stygg av kvinner? Anonymkode: 3b395...7cf
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Er folk i denne tråden helt sikre på hva incel er? Incels drar ikke på dates, og de eneste av motsatt kjønn de snakker med, er familiemedlemmer. Anonymkode: 6392c...c04 3 5
Vera Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å bli banka og voldtatt og trakassert av menn hele livet gjør noe med deg det og, men dere ser ikke damer gå amok med skytevåpen på skoler og sitte på forumer å oppfordre hverandre til å voldta og drepe menn. Millioner av kvinner og menn blir mobba og kalt stygge. Du må skape deg en verdi utenom hva enkelte andre har sagt til deg Anonymkode: ffe36...19f Det der er vel en sannhet med modifikasjoner? Jenter har deltatt på skoleskyting (Hint; I dont like Mondays) - så har vi den kjente og kjære Kill all men kulten hvor gutter blir oppfordret til å ta livet av seg, og hvor jenter ler av gutter som faktisk tar livet av seg..for ikke å snakke om kvinner som gråter når de får vite at det er en gutt de bærer på i magen sin..om jeg ikke husker feil har det gått så langt at noen kvinner har abortert guttefoster - fordi de ønsker seg jenter. Men ja, kvinner og menn blir trakassert verden over, hver eneste dag. 100% enig i den siste setningen din. 1 1
ClausSaus Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å bli banka og voldtatt og trakassert av menn hele livet gjør noe med deg det og, men dere ser ikke damer gå amok med skytevåpen på skoler og sitte på forumer å oppfordre hverandre til å voldta og drepe menn. Millioner av kvinner og menn blir mobba og kalt stygge. Du må skape deg en verdi utenom hva enkelte andre har sagt til deg Anonymkode: ffe36...19f Er det mye menn som går amok med skytevåpen på skoler i Norge? Noe jeg ikke har fått med meg her? 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 Vera skrev (2 timer siden): Det der er vel en sannhet med modifikasjoner? Jenter har deltatt på skoleskyting (Hint; I dont like Mondays) - så har vi den kjente og kjære Kill all men kulten hvor gutter blir oppfordret til å ta livet av seg, og hvor jenter ler av gutter som faktisk tar livet av seg..for ikke å snakke om kvinner som gråter når de får vite at det er en gutt de bærer på i magen sin..om jeg ikke husker feil har det gått så langt at noen kvinner har abortert guttefoster - fordi de ønsker seg jenter. Men ja, kvinner og menn blir trakassert verden over, hver eneste dag. 100% enig i den siste setningen din. Dette har jeg aldri hørt om! Kvinner som går rundt med skytevåpen her i Norge, skjer en sjelden gang, aldri hørt om det. Bor du i USA kanskje?🙃 Anonymkode: d0f49...5e4
Bacteria Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 mannemannen skrev (6 timer siden): Helt riktig. Kvinner går heller inn i offermentalitet. Menn nekter ofte å bli offer, selv når de er det, og vender sin frustrasjon utover i stedet. Menn vet også at det er nytteløst å gå til andre for empati, for i motsetning til for damer er det ikke noe sympati for menn å få. Å si at noen reagerer med feil følelser er lite konstruktivt. Hva med å heller se på hvordan man kan redusere antall folk som ender opp i denne situasjonen, i stedet for å krangle om hvem som reagerer på mishandling på best mulig måte? Da har du ikke prøvd nok. Eller så er du av en eldre generasjon da folk viste mer respekt. Jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig og gjør det ganske greit med damer. Men jeg får jevnlig kommentarer som dette. Ikke vanskelig å se for seg at menn som aldri får se den positive siden, aldri får god reaksjon fra damer men tonnevis av negative opplevelser vil begynne å mislike damer. Ingen liker folk som hater deg. Vent litt. Du får jevnlig kommentarer fra voksne kvinner om at du er stygg? Høres utrolig ut. Noe er feil her. Er du sikker på dette? I hvilke sammenhenger blir du kalt stygg? 1
mannemannen Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Bacteria skrev (15 minutter siden): Vent litt. Du får jevnlig kommentarer fra voksne kvinner om at du er stygg? Høres utrolig ut. Noe er feil her. Er du sikker på dette? I hvilke sammenhenger blir du kalt stygg? Hva mener du med "voksne kvinner" ? Snakker ikke om damer i førtiårene her. Jenter på 20-25 helst.
Bacteria Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 mannemannen skrev (1 minutt siden): Hva mener du med "voksne kvinner" ? Snakker ikke om damer i førtiårene her. Jenter på 20-25 helst. Ja da er de voksne og burde vite bedre. Man går ikke rundt og kaller folk stygg. Selv om de skulle være stygg som nøkken. Ærlig talt. Bare barn og de med demens som driver på sånn. 1
mannemannen Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Bacteria skrev (3 minutter siden): Ja da er de voksne og burde vite bedre. Man går ikke rundt og kaller folk stygg. Selv om de skulle være stygg som nøkken. Ærlig talt. Bare barn og de med demens som driver på sånn. Og damer. Damer spytter ut så mye stygt at det er ikke til å tro. Damer som påstår de ikke gjør det og. De oppfører seg fint, men så kommer det til en diskusjon hun taper, og hun angriper for all slags ting hun mistenker kan være såre tema for mannen.
Vera Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har jeg aldri hørt om! Kvinner som går rundt med skytevåpen her i Norge, skjer en sjelden gang, aldri hørt om det. Bor du i USA kanskje?🙃 Anonymkode: d0f49...5e4 Kanskje lese innlegget jeg siterer..?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Han var veldig rar på 1.date, kom med merkelige kommentarer som at øyenfargen min var altfoor intens bla jeg ble satt ut😳 Anonymkode: d0f49...5e4 Hvorfor ikke bare la det være med det, og gå videre? Hvorfor skal han på død og liv påsettes merkelappen "incel" bak sin rygg? Anonymkode: 800d2...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 mannemannen skrev (1 time siden): Og damer. Damer spytter ut så mye stygt at det er ikke til å tro. Damer som påstår de ikke gjør det og. De oppfører seg fint, men så kommer det til en diskusjon hun taper, og hun angriper for all slags ting hun mistenker kan være såre tema for mannen. For det første, tenker jeg at menn som opplever dette går etter helt feil damer. De fleste er oppegående nok til å ikke lire av seg fornærmelser som dette selv i diskusjoner. For det andre, tenker jeg at du ikke bør ta det så personlig når det blir sagt i slike situasjoner. Er selvfølgelig ikke greit uansett, men dersom man vet at noen sier noe kun for å såre, bør man ta det som blir sagt med en klype salt. Selv om noen kaller deg stygg i en slik situasjon, betyr ikke dette faktisk at du er stygg. mannemannen skrev (8 timer siden): Helt riktig. Kvinner går heller inn i offermentalitet. Menn nekter ofte å bli offer, selv når de er det, og vender sin frustrasjon utover i stedet. Menn vet også at det er nytteløst å gå til andre for empati, for i motsetning til for damer er det ikke noe sympati for menn å få. Å si at noen reagerer med feil følelser er lite konstruktivt. Hva med å heller se på hvordan man kan redusere antall folk som ender opp i denne situasjonen, i stedet for å krangle om hvem som reagerer på mishandling på best mulig måte? Er ikke dette en slags offermentalitet også? "Jeg lider, så da fortjener alle andre også å ha det vondt". Anonymkode: e2cbc...115 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå