Gå til innhold

Hvorfor vasker ikke menn seg på hendene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet allerede at menn ikke vasker seg i rumpa fordi de er redd de blir homofile av det, er det slik med håndvask også?

Mine mannlige venner forteller meg at det er sjeldent noen vasker hendene etter dobesøk på offentlig toalett. Er dette også på grunn av frykten for å forelske seg i andre menn? Og er greia med at ""ekte menn"" ikke pynter seg eller kler seg pent også noe som stammer fra frykten for å være homo? Synes det er spesielt og klarer ikke helt å forstå det. Det er jo ålreit å føle seg fint. Ingenting feminint med det.

Noen menn som kan dele erfaringer her?

Anonymkode: 71832...eb5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du fabler om, men min mann vasker på henda og rompa. Og han er ikke redd for at han blir homo av det!?

Hvor i all verden har du hørt dette? Har jeg aldri hørt om i mine kretser i hvert fall....

Anonymkode: 9490b...1ad

• Liker 15
Skrevet

Skulle gjerne visst grunnen selv, men ja. Mange menn er sykt dårlig på å vaske hender. De skrur på vannet og stikker fingrene under et par sekunder.

Kanskje derfor jeg er homo? At jeg vasker hendene mine? 

Anonymkode: e63b3...a57

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi vet allerede at menn ikke vasker seg i rumpa fordi de er redd de blir homofile av det, er det slik med håndvask også?

Mine mannlige venner forteller meg at det er sjeldent noen vasker hendene etter dobesøk på offentlig toalett. Er dette også på grunn av frykten for å forelske seg i andre menn? Og er greia med at ""ekte menn"" ikke pynter seg eller kler seg pent også noe som stammer fra frykten for å være homo? Synes det er spesielt og klarer ikke helt å forstå det. Det er jo ålreit å føle seg fint. Ingenting feminint med det.

Noen menn som kan dele erfaringer her?

Ikke det beste forsøket på trolling jeg har sett...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vasker meg ikke på henda etter jeg har pissa fordi jeg har lært å ikke pisse på henda. 

Anonymkode: 231a9...4e1

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis. Jeg jobber et sted der det er så lytt at man hører om folk vasker seg på hendene etter toalettbesøk (altså om kranen blir skrudd på). Det er skremmende mange som ikke gjør det, og menn er de verste synderne.

Så kommer de glade og fornøyde og kjøper seg mat etter å ha lettet på trykket. Uten å ha vasket hendene 🤮

Anonymkode: 323ca...a4c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vasker meg ikke på henda etter jeg har pissa fordi jeg har lært å ikke pisse på henda. 

Men du må ta i tissen for å tisse, eller?

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi vet allerede at menn ikke vasker seg i rumpa fordi de er redd de blir homofile av det,

Hæ????🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Hender nok at noen dropper håndvasken ja

Anonymkode: 613eb...c48

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke nødvendigvis. Jeg jobber et sted der det er så lytt at man hører om folk vasker seg på hendene etter toalettbesøk (altså om kranen blir skrudd på). Det er skremmende mange som ikke gjør det, og menn er de verste synderne.

Så kommer de glade og fornøyde og kjøper seg mat etter å ha lettet på trykket. Uten å ha vasket hendene 🤮

Neida, akkurat det med håndvasken er jeg dessverre ikke i tvil om :( - grunnen til at jeg tolker innlegget som trolling er starten: "Vi vet allerede at menn ikke vasker seg i rumpa fordi de er redd de blir homofile av det" 🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du må ta i tissen for å tisse, eller?

Nei. Den står ut av seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

1. Du tar sikkert i utstyret ditt, og det er da ingen som har lyst til at du skal gni den fukten rundt omkring?

2. Du tar (forhåpentligvis) i dolokket og på knappen for å spyle ned, og de er jo (sannsynligvis) ikke rene - man vet ikke hvilken gris som har vært der før en selv. 

Anonymkode: 34cf5...618

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Etter å ha jobbet på treningssenter så vil jeg bare tilføye at jeg skiftet såpen på dametoalettet ca. 4 ganger før jeg skiftet få herretoalettet🤢

Anonymkode: 5cce5...559

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Teatrica skrev (13 minutter siden):

Om det ikke er homofrykten som er årsaken, så er det en realitet at menn er dårlig på håndvask. Det bedret seg i starten av pandemien, men sklir ut igjen. 

Anonymkode: e63b3...a57

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje fordi de er såpass visuelle? De ser ikke basseluskene, ergo eksisterer ikke basseluskene. 

Anonymkode: e1da8...ae9

• Liker 7
Skrevet

Det er dessverre mange kvinner som også slurver med håndvasken. Har sett og hørt mange som bare lar vannet renne såvidt før de går ut. 

Vi var forøvrig på en Herodes Falsk og Tom Mathisen show for mange år siden, der det var en mann som reiste seg for å sannsynligvis gå på do. Da han kom tilbake ble det lagt merke til og Falsk spurte: "Hei du! Husket du å vaske henda?" og så snudde mannen og gikk tilbake for å vaske seg... 

En kompis av meg fortalte om en episode på en av doene på Fornebu den gangen det var flyplass der fortsatt. 

En som jobba der sto i pissoaret da en dresskledd mann med stresskoffert kom inn for å tisse også. Da arbeidskaren var ferdig så dro han bare glidelåsen opp og gikk mot døra. Dressmannen ropte etter han; "Skal du ikke vaske henda først?" og den andre svarte: "Næh! Når kjerringa kan ta den i munn så kan jeg ta den i hånda."

Anonymkode: 327c7...523

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

æsj for en gris du er! ikke fordi penisen din nødvendigvis er skitten eller du pisser på fingrene, men er du klar over mye avføringsbakterier og dritt det potensielt kan være på spyleknappen på ett offentlig toalett?

Jeg har en slektning som nesten aldri vasker seg, han mener overdreven kontakt med såpe er dårlig for testosteronnivået. Slitsom å ha han på besøk når man hører han er på toalettet og gjør nummer 2 og ikke vasker seg etterpå.

Jeg er kanskje for ille igjen på offentlige toaletter vasker jeg hendene (med stor glede, for hvem vet hva man tar på ute i det offentlige rom) før jeg stenger krana med papir og åpne døra med papir.

Er jeg ute i det fri kan jeg fint urinere uten å vaske meg, uten at det plager meg, da jeg også har en ren penis og tisser på fingrene mine. 

Anonymkode: c3fcd...ad3

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du vi damer har piss på hendene etter do? 

Anonymkode: 10769...5ae

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

æsj for en gris du er! ikke fordi penisen din nødvendigvis er skitten eller du pisser på fingrene, men er du klar over mye avføringsbakterier og dritt det potensielt kan være på spyleknappen på ett offentlig toalett?

Jeg har en slektning som nesten aldri vasker seg, han mener overdreven kontakt med såpe er dårlig for testosteronnivået. Slitsom å ha han på besøk når man hører han er på toalettet og gjør nummer 2 og ikke vasker seg etterpå.

Jeg er kanskje for ille igjen på offentlige toaletter vasker jeg hendene (med stor glede, for hvem vet hva man tar på ute i det offentlige rom) før jeg stenger krana med papir og åpne døra med papir.

Er jeg ute i det fri kan jeg fint urinere uten å vaske meg, uten at det plager meg, da jeg også har en ren penis og tisser på fingrene mine. 

Anonymkode: c3fcd...ad3

og ikke tisser på fingrene mine skal det stå

Skrevet
Teatrica skrev (26 minutter siden):

Jeg setter det litt på spissen i måten jeg formulerer meg, ja. Jeg vil allikevel gjerne lese menn sine perspektiver på dette. Det er sant at veldig mange ikke vasker seg godt nok i rumpa og også ikke på hendene etter do som jeg nettopp lærte. Det er sant at menn er redde for å like for godt å vaske seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...