Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte vakten på en kunde som kom i flere år og viste interesse

han prøvde seg aldri på meg selv om jeg ga signaler. Var litt irriterende og følte meg avvist

nå som dager blir til uker, uker blir til måneder og måneder til til år, begynner jeg å angre meg

noen tips hvordan jeg kan se han igjen? Kan jeg be vakten ringe han og be han kommer eller blir det urimelig ?

Anonymkode: 8d0be...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hæ??

Anonymkode: 95ac6...c3f

• Liker 6
Skrevet

?

Anonymkode: 77560...2a7

• Liker 1
Skrevet

Ingen skjønner noe v dette, tror jeg. Likevel tror jeg svaret er «nei, la det være.»

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Om du skal kontakte han så bør du ordlegge deg bedre enn du gjør her.

• Nyttig 1
Skrevet

Det toget er nok gått.

Anonymkode: 5214e...b7b

• Liker 2
Skrevet

Har du livvakt? 

Anonymkode: d1909...7ba

Skrevet

TS ble fornærmet over at en kunde ikke viste interesse for hun.

Til slutt straffet hun kunden ved å tilkalle vekter, for å få fjernet kunden.

Nå savner hun kunden og angrer på at hun fikk han sendt bort

Gjetter jeg. 

Og nå tenker hun at hun kan få vekteren til å ringe kunden, slik at han kan komme tilbake. 

TS: NEI, det skal du ikke gjøre.

Anonymkode: c1d35...67c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det mulig!??!

Skal en ikke kunne føle seg trygg noe sted lenger??

Anonymkode: dae84...026

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Atte hæ??

Anonymkode: 95ac6...c3f

Atte.

Anonymkode: e05e8...3db

Skrevet

Du mistet sjansen da du sendte vakten på han. Når man går så drastisk til verks for å få VEKK en person, så antar han SELVSAGT at han er uønsket i nærheten av deg. Det er normalt og fint av han å holde seg unna i dette tilfellet. Om du spør han om hvorfor han ikke tok kontakt med deg igjen, så vil han jo tro at du er helt "gal"

Jeg husker forrige tråden din.

Anonymkode: 2f2e4...247

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke de greiene her…tipper du er over 14. man er redd for ta en prat fordi man frykter at motparten ikke responderer akseptabelt, men er ikke redd for å skape drama og med viten at dette kommer bare til å bli verre.

hadde du bare sagt noen simple ord til han er jeg sikker på at alt hadde gått din vei 110%. Og nei ikke be vakten ringe han fordi han kommer ikke til å gjøre det og du blir fremstilt for narr.

Anonymkode: 30b49...fef

Skrevet

Tenker du heller bør fokusere på din mentale helse enn å ha oppheng på denne fyren du aldri har utvekslet ett ord med.

Anonymkode: d0126...73f

• Liker 2
Skrevet

Basert på tidligere informasjon du har gitt på kvinneguiden, så tror jeg det beste for både din og spesielt hans del er å bare glemme. Du må glemme han.

Du ringte vekter på en kunde!!! Det er helt absurd.. Du må heller be om hjelp. Også glemmer du han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...