AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Har kjøpt noen klær jeg skal gi i julegave, liten sjangs for at de blir byttet, men vil ikke ta av lappene i tilfelle. Plaggene er pakket i plast individuelt, og det er prislapp både på selve plagget og utenpå plasten. Hvordan skjule disse, og samtidig beholde mulighet for å sende tilbake, er det innenfor å sette klistremerke over prisen? Anonymkode: 45f6f...cfb
Knottogtott Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjøpt noen klær jeg skal gi i julegave, liten sjangs for at de blir byttet, men vil ikke ta av lappene i tilfelle. Plaggene er pakket i plast individuelt, og det er prislapp både på selve plagget og utenpå plasten. Hvordan skjule disse, og samtidig beholde mulighet for å sende tilbake, er det innenfor å sette klistremerke over prisen? Anonymkode: 45f6f...cfb Tror dessverre ikke man får byttet i butikk uten byttelapp (det får man når man kjøper klærne der, og spør etter det). Var veldig strengt i den butikken jeg jobbet i, og vet HM også er ganske strenge på det blant annet.. De som jobber der, kan jo tro at en har stjelt klærne hvis det ikke er byttelapp eller kvittering!
Knottogtott Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Men hvis du tenkte på at du skal bytte og sende tilbake for de, holder det med en teip over prisen ☺️ Du kan ikke ta den av eller fjerne noen av lappene som sitter på.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Det er nettbutikk, det glemte jeg å skrive. Men man ser jo gjennom teip? Det er derfor jeg lurer på om jeg kan bruke klistremerker i stedet, siden de dekker. Anonymkode: 45f6f...cfb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Hva ville dere gjort? Anonymkode: 45f6f...cfb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er nettbutikk, det glemte jeg å skrive. Men man ser jo gjennom teip? Det er derfor jeg lurer på om jeg kan bruke klistremerker i stedet, siden de dekker. Anonymkode: 45f6f...cfb Klistremerke er helt ok! Ev gaffatape? Anonymkode: 109da...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå