Gå til innhold

Gave til pakkelek for 100 kroner. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha pakkelek med julebordet på jobben. Gaven skal koste rundt 100 kroner.

Vi er for det meste damer, men et par menn. Alderen varierer i alt fra 18 til pensjonistalder.🙈 

Syntes det er vanskelig å finne noe som passer alle. Tenker jo sjokolade/godteri er greit, men tipper at 90% av de andre tenker det samme😆

Noen gode tips? :)

Anonymkode: 4317a...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pakke sokker. Kjøp str 38-41, burde passe alle. Gjør ikke noe om en som har str 36 eller str 43 vinner, de passer uansett. Og sokker er alltid kjekt 😊  

Ellers så kan det være noe som en god dusjsåpe. Passer alle aldre og lukter godt 👍

Anonymkode: bfea6...a74

Skrevet

Sminke

Hygieneprodukter

Hårprodukter

Sokker

Pysj på tilbud

Skrevet

Flaxlodd! Av spiselige gaver ville jeg heller hatt en liten porsjon gode oliven, en olje/eddik/krydder etc. enn godteri. Eventuelt en veldig god sjokolade. Helst ikke billig kosmetikk (tåler ikke) eller nips iallfall. 

Anonymkode: f1476...ec1

• Nyttig 1
Skrevet

Flaxlodd, julepynt, duftlys, god kaffe

Anonymkode: 8593c...cb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skal ha pakkelek med julebordet på jobben. Gaven skal koste rundt 100 kroner.

Vi er for det meste damer, men et par menn. Alderen varierer i alt fra 18 til pensjonistalder.🙈 

Syntes det er vanskelig å finne noe som passer alle. Tenker jo sjokolade/godteri er greit, men tipper at 90% av de andre tenker det samme😆

Noen gode tips? :)

Anonymkode: 4317a...5f6

jeg pleier å kjøpe denne her sammen med minimarshmallows til den type upersonlige gaver - de har den på Mega:

image.gif.d058e1b35f831cc8f7422ed8929c9bc4.gifimage.gif.d058e1b35f831cc8f7422ed8929c9bc4.gif

Anonymkode: 874ec...29a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Flaxlodd! Av spiselige gaver ville jeg heller hatt en liten porsjon gode oliven, en olje/eddik/krydder etc. enn godteri. Eventuelt en veldig god sjokolade. Helst ikke billig kosmetikk (tåler ikke) eller nips iallfall. 

Anonymkode: f1476...ec1

Enig, særlig ikke nips. 

Skrevet

jeg tenker at regel nummer en er at det er noe som forbrukes, og er av god kvalitet. Det er da det er hyggelig.

Du får en god håndkrem til 100 kroner. God sjokolade. Eller noe snadder fra Oliviers.  Jeg liker ikke å få ting i noen form. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...