Gjest gjest Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 skal en tur til sverige, har vært på svinesund og nordby, reiser vel egentlig innom begge når jeg først er på ett av stedene. nå skal jegtil sverige til helgen og gjøre julemathandelen og lurer litt på hvor jeg burdte dra, hvor det er best og hvor det er rimeligst. er dette nye tøcksforssenteret å anbefale?
Arkana Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har hørt at det er billigere jo nærmere grensa man er, men om det stemmer vet jeg ikke. Jeg foretrekker Nordby, alt er innendørs og det er mye koseligere der. Har aldri vært på Tøckfors så der vet jeg ikke hvordan det er.
Gjest lilletroll Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Jeg mener også at det nok er billigere jo nærmere grensen du kommer. I går var jeg for øvrig på Nordby for første gang, og syntes at det var supert!! Det er jo Maxi mat der også, som er den butikken jeg pleier handle på i Sverige, og i tillegg var det jo masse andre morsommer butikker under samme tak!!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Liker ikke Tøckfors, fornøyd med Svinesund.
Montezuma Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Handler like gjerne på både nye og gamle Nordby. Nå er det så stort der at du hvertfall slipper å stå i kø! Orker ikke Svinesund, alt for mye kaos og folk. Prisene er like lave på Nordby. Töcksfors har jeg ikke vært på, og kommer ikke dra dit heller. For oss som bor i østfold og handler så ofte i Sverige, er det ikke aktuelt å kjøre såpass mye lenger for å handle et annet sted. Så en artikkel i en østfold-avis forleden der bildene fra Töcksfors viste et ganske folketomt senter med like tomme handlevogner. Men på lørdagene har jeg hørt dete r folksomt der.
Pasha Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 jeg pleier å reise til tôckfors og årjeng når jeg skal til sverige. men har ikke vært der på over et år så jeg har ikke testet ut det nye senteret enda.. liker begge stedene helt greit.. (er jo stort sett bare mat vi handler der så)
Gjest Fruktfat Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 hvor ligger tøckfors i forhold til svinesund?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 De gangene jeg har vært i Svinesund/Strömstad så synes jeg alltid at det har vært mye trafikk. Drar heller til Charlottenberg/Arvika.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har vært på det nye Thon-senteret i Töcksfors og det er kjempeflott!! Kan virkelig anbefales. Er faktisk større enn Nordby-senteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå