Gå til innhold

Hva er din laveste komforttemperatur inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt at vi et forskjellige så derfor spør jeg.

I stua/kjøkken (åpen løsning) bør jeg ha 22 grader for ikke å bli gjennomfrossen. Har godt med klær på meg, men blir allikevel veldig kald dersom temperaturen er 20 grader eller lavere. En vinter hadde jeg rundt 15-17 grader inne i stua og da pådro jeg meg for første gang en urinveisinfeksjon. 

Anonymkode: 1fa42...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laveste komforttemperatur er 19 grader, jeg går som regel med ull og er veldig glad i tepper. 

Skrevet

18,5 er det jeg foretrekker. Kan gå noe ned om jeg hadde måttet selvsagt. Men ikke så bra forbygningen heller under 15

Anonymkode: 50946...4d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

18,5 er det jeg foretrekker. Kan gå noe ned om jeg hadde måttet selvsagt. Men ikke så bra forbygningen heller under 15

Det siste har jeg hørt. tar gjerne imot ny kunnskap.

Skrevet

Hmm, i sittende stilling der jeg bare sitter og driver med ingenting må det nok til minst 20 grader, men dersom jeg er i bevegelse, kan jeg klare meg med 15/16 grader.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er det 14 grader her.

Anonymkode: 8b9ea...4db

Skrevet

20-22 er laveste jeg klarer.

Anonymkode: 6a058...f55

Skrevet

Jeg har det aldri kaldere enn 22 grader om vinteren. Trives best når det er mellom 23 og 25 grader, avhengig av hvor kaldt det er ute

Anonymkode: 981ce...608

• Liker 1
Skrevet

Laveste komfort 22-23, da må jeg ha på mye ull. Foretrekker 25, og  heller 30 enn 20.

Skrevet

Minst 22-23 grader. Jeg er fysisk syk og fryser lett, selv ved 22-23 grader fryser jeg. 

Anonymkode: 4614a...0ff

Skrevet

Har det alltid 21 grader. Det er den laveste komforttemperaturen min. 

Anonymkode: f525c...c82

Skrevet

17-18 grader går helt fint, selv om trivselstemperaturen er rundt 20. Blir det over 22 får jeg dundrende hodepine av varmen. 

Anonymkode: e3b1f...a34

• Liker 1
Skrevet

Komforttemperatur er på ca 25 grader om vinteren. Når det går under det så stivner kroppen og jeg blir mer eller mindre kun sittende i sofaen med smerter

Anonymkode: 50384...8af

Skrevet

Ca 16. Da går jeg i tynne bukser og tshirt. Så har lavere nå på vinteren og hiver på meg en genser bare. 

Anonymkode: 69f9b...5a9

Skrevet

Når jeg sitter rolig og ikke jobber med noe, synes jeg det er passe med 23 grader.

Anonymkode: 8b61b...c97

Skrevet

19 synes jeg er fint, da har jeg gjerne to joggedresser på. 22 synes jeg er litt klamt. 

Anonymkode: 8d2a4...abc

Skrevet

Jeg fryser på 21 grader, men føler ikke at jeg kan ha det noe varmere. 

Anonymkode: 19083...05b

Skrevet

20 grader passer meg, men jeg elsker å sitte under et tjukt, mjukt teppe. Samtidig er det ikke for varmt når jeg skal gjøre noe aktivt i stua. 

Anonymkode: 70111...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...