Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare først poengtere at jeg er lesbisk ☺️ Er det rart av meg å være 16 og ligge med damer som er mye eldre enn meg, sånn typ alt fra 1-20 år eldre? Har alltid forelsket meg i kun kvinner som er eldre enn meg, aldri yngre. Føler meg alene da andre på min alder ikke tenker slik 😅

Anonymkode: b5567...bfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bifil, og synes homofile miljøer er betydelig mer liberale angående aldersforskjell enn jeg ellers er vant til. Ene årsaken til at jeg ikke passer der. 

Anonymkode: 01af6...aa0

• Liker 2
Skrevet

Litt uvanlig om de er 20 år eldre, men du finner nok noen som du kan passe med. 

Anonymkode: f38fb...640

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Må bare først poengtere at jeg er lesbisk ☺️ Er det rart av meg å være 16 og ligge med damer som er mye eldre enn meg, sånn typ alt fra 1-20 år eldre? Har alltid forelsket meg i kun kvinner som er eldre enn meg, aldri yngre. Føler meg alene da andre på min alder ikke tenker slik 😅

Anonymkode: b5567...bfc

Tipper det er mange eldre traktorlesber som sikler etter deg..

Anonymkode: a1c62...99a

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe mer uvanlig enn om det er en gutt og jente i forholdet. Ikke tenk på det, så lenge du føler at det gir deg noe, og at du selv føler at det er riktig. 

Skrevet
AnonymousBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe mer uvanlig enn om det er en gutt og jente i forholdet. Ikke tenk på det, så lenge du føler at det gir deg noe, og at du selv føler at det er riktig. 

Det er ikke greit at en 36-åring ligger med ei på 16..

Anonymkode: 0bcd3...79a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke greit at en 36-åring ligger med ei på 16..

Skjønner hva du sikter til, men hva om begge er enige, har lyst og samtykker?

• Liker 1
Skrevet
AnonymousBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner hva du sikter til, men hva om begge er enige, har lyst og samtykker?

Da er det greit så lenge mannen ikke er eldste part ( i følge kg).

• Nyttig 1
Skrevet

Ja når du er tenåring bør du ikke ligge med eldre enn tenåringer. 

Anonymkode: 689f4...1e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det greit så lenge mannen ikke er eldste part ( i følge kg).

At en 36 åring ligger med en 16 åring er motbydelig uansett hvordan man vrir og vender på det, spiller ingen rolle hvem som er eldst. Fikk et kjærestepar opp på Tinder. En 19-åring (gutt) og en 39-åring (dame) som lete etter en jente for moro. Utrolig motbydelig 🤢 

Anonymkode: 16190...6dd

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

At en 36 åring ligger med en 16 åring er motbydelig uansett hvordan man vrir og vender på det, spiller ingen rolle hvem som er eldst. Fikk et kjærestepar opp på Tinder. En 19-åring (gutt) og en 39-åring (dame) som lete etter en jente for moro. Utrolig motbydelig 🤢 

Enig. Når yngste part er under 25 og i alle fall under 20, så blir det fort ugreit med så mange års forskjell. 

Anonymkode: b63fc...5bc

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Når yngste part er under 25 og i alle fall under 20, så blir det fort ugreit med så mange års forskjell. 

Anonymkode: b63fc...5bc

Jeg er veldig enig med deg. Jeg datet en som, når han var 27 hadde ligget med en 18 år gammel jente. Hadde slått henne blodig, filmet mens de hadde sex og sendt det avgårde til 40-50 stykker. Hadde vanskelig for å se på han på samme måte etter det 🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er veldig enig med deg. Jeg datet en som, når han var 27 hadde ligget med en 18 år gammel jente. Hadde slått henne blodig, filmet mens de hadde sex og sendt det avgårde til 40-50 stykker. Hadde vanskelig for å se på han på samme måte etter det 🤢

Men hallo. Her er det vel volden mm som er problemet. 

Anonymkode: f38fb...640

• Liker 1
Skrevet

Alder/2+7. Det betyr at du kan strekke deg til en på 18:-/ Er du sikker på at kvinnene er frie for kjønnssykdommer? Veldig få som bruker slikkelapper og vet at en del par har en greie om at han kommer i henne også sjekker hun opp en jente senere samme dag og har oralsex med henne 🤢 Som en sidenote var exen min veldig glad i eldre damer hun og. Hun lå ikke med de, men stort sett de hun likte:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...