Gå til innhold

Penkjole når man har litt mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat nå i grenseland mellom plus size og vanlige størrelser, og synes det er utrolig vanskelig å finne penkjoler..

Har relativt store bryster, men ikke enorme, litt for mye rundt magen, men har fortsatt markert midje, så det er i grunn lavere del av magen og hoftene som er store...

Har du noen tips til kjoler som kan kle en sånn fasong?

Anonymkode: 63da6...a30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omslagskjole i et lett materiale som det er litt flow i skår aldri feil

Anonymkode: 127f4...2b8

• Liker 2
Skrevet

Du kan bruke det du liker🤗

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (13 timer siden):

Du kan bruke det du liker🤗

Takk, men jeg er nå ikke så sikker , kjøpte en i dag men det var tydeligvis ikke noe mannen syntes var ok, så 🤷

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode tips, tar de med meg videre i letinga også ☺️

Skrevet

Bruk det du LIKER 😊

• Liker 1
Skrevet

Har det som deg, men finner fine kjoler som passer min fasong. Bruker mye kjoler.

Anonymkode: d5a27...869

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 18.19):

Takk, men jeg er nå ikke så sikker , kjøpte en i dag men det var tydeligvis ikke noe mannen syntes var ok, så 🤷

Problemet ditt er mannen, ikke kjolen eller magen din… 

Anonymkode: d911d...2f5

• Liker 3
Skrevet

Javel? Hva mener han men det? Hva er intensjonen med å si det? Bli singel før jul? Gjøre deg lei deg? Bare skjønner ikke? 

Anonymkode: 6c0ae...353

• Liker 2
Skrevet

Med mindre du kjøpte en skrikende rosa paljettkjole med utringing til navlen og 2 meter langt slep så skjønner jeg ikke problemet hans? Han har åpenbart såret deg, og det er virkelig ikke greit. Med mindre du står og maser på ham da; "ser jeg tjukk ut i denne, ser jeg tjukk ut i denne", da kan du faktisk takke deg selv hvis han til slutt mister tålmodigheten og sier ja bare for å få fred.

Anonymkode: 2beb1...946

• Liker 4
Skrevet

Slå mannen din med noe hardt eller svar med samme mynt. 
Disse har mye fint med snitt som kan trylle. Gå for litt tyngde i stoffet og en livlinje som passer deg. Sjekk kanskje også Jumperfabrikken sine kjoler

Anonymkode: cab45...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...