AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Har hørt at i gamle dager var det vanlig å bare sniffe snusen opp i nesa , men vet at mange puttet det i overleppa før også. Hva var mest vanlig egentlig? Personlig så bruker jeg snus i overleppa, men synes at det er nesten bedre å lukte på det. Og da mener jeg ordentlig god gammeldags snus, ikke sånn ekkelt med tilsatt smak. Anonymkode: 612af...b89
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 De hadde noe som man sniffet før iallfall. Sånn som dronningen i Bridgerton bruker. Snuff kaller de det, tror jeg. Anonymkode: 08ab5...027 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Jeg vet ikke om det var vanlig, men deg fantes et tobakksprodukt man sniffet opp i nesen ja. Jeg tror det het snuf, eller skruf. dette var populært blant ungdommen i Danmark på 2000 tallet også Anonymkode: 5e578...dc7 1
Muskath Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 De sniffet snus for å nyse, det lindret hodepine og plager, ble det sagt. Etterhvert kom det til snus med fuktigere konsistens og folk begynte å legge det under leppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå