AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #81 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 8.58): Her er det 4% kjøpeutbytte. Pluss en mengde medlemstilbud. Ble medlem av samvirket her i april og har allerede kjøpeutbytte på 1500+. I tillegg så har jeg hatt 588 på kuponger og 70 kr på medlemstilbud. Jeg handler hovedsaklig på Rema, hadde jeg bar brukt Coop så ville det jo vært betraktelig større. Jeg søkte om Coop kredittkort for å få utbytte av bensin osv i tillegg også men siden jeg er trygdet så fikk jeg avslag. Det ville jeg hatt til å betale med for å få større utbytte, er jo bare sette over pengene med en gang. Anonymkode: 5df11...fff AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 9.05): 4 % …!? Her nordpå er det bare 1 stusselig % Kjipt å tenke på at kunne hatt 40 000 på medlemskontoen nå, om jeg bodde i annen landsdel. Jaja, ikke din feil da selvfølgelig lurer på hvorfor det er så forskjell? Anonymkode: 7a735...6ca AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 9.07): Ja, er i Stavanger/ Madla. Mener at du får 4% hos deg også om du får deg Coop kredittkortet og betaler med det. Anonymkode: 5df11...fff AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 10.03): Ja, det var en julekupong! Har aldri sett den før. Supert! Min lokale Coop gir hele 3% bonus. Nå som Æ har blitt så dårlig vurderer jeg seriøst å begynne å handle på Coop Extra. Selv om jeg sjelden handler på Coop, blir det fort 500-600kr i året. Dessuten får man også bonus på Obs Bygg, og rabatt på drivstoff som er ganske god. Anonymkode: b99fb...350 Det er temmelig utrolig at det er så store lokale forskjeller. Hos meg er det 1% som Coop-medlem. Anonymkode: b168a...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 14. desember 2022 #82 Del Skrevet 14. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er temmelig utrolig at det er så store lokale forskjeller. Hos meg er det 1% som Coop-medlem. Anonymkode: b168a...2ff Har ikke de som sa 4% gått tilbake på det og sagt det var feil? At de får 1%, og 1% ekstra hvis de betaler med Coop kredittkort. Jeg har ikke søkt om det. Det lønner seg kanskje. Jeg har aldri glemt å betale inn på Mastercard'et jeg har fra banken min, jeg betalte inn det jeg brukte . Det skulle vært trygt å betale med Coop kredittkort. Jeg bruker ikke mer penger enn det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #83 Del Skrevet 14. desember 2022 ops2 skrev (45 minutter siden): Har ikke de som sa 4% gått tilbake på det og sagt det var feil? At de får 1%, og 1% ekstra hvis de betaler med Coop kredittkort. Jeg har ikke søkt om det. Det lønner seg kanskje. Jeg har aldri glemt å betale inn på Mastercard'et jeg har fra banken min, jeg betalte inn det jeg brukte . Det skulle vært trygt å betale med Coop kredittkort. Jeg bruker ikke mer penger enn det jeg har. Er det Masterkortet du mener? Fungerer det som et vanlig mastercard? https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/ Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #84 Del Skrevet 15. desember 2022 ops2 skrev (1 time siden): Har ikke de som sa 4% gått tilbake på det og sagt det var feil? At de får 1%, og 1% ekstra hvis de betaler med Coop kredittkort. Jeg har ikke søkt om det. Det lønner seg kanskje. Jeg har aldri glemt å betale inn på Mastercard'et jeg har fra banken min, jeg betalte inn det jeg brukte . Det skulle vært trygt å betale med Coop kredittkort. Jeg bruker ikke mer penger enn det jeg har. Ikke som jeg har sett. I andre trader har jeg også sett folk som har 2%. Det forklares med lokale forskjeller. Jeg synes det er utrolig rart. Anonymkode: b168a...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #85 Del Skrevet 15. desember 2022 On 12/13/2022 at 1:11 AM, Hedda-78 said: Ja, man får rabattkuponger. 10 kroner rabatt på ditt, 7 kroner rabatt på datt. Og innimellom en kupong som gir 100% rabatt på en spesifikk vare. Jeg opplever at de treffer bra med kupongene. I dag fikk jeg gratis tortillalefser, og rabatt på paprika, agurk, superbrød og skinke. Alt dette er varer jeg pleier å kjøpe. Ja hos meg treffer de også bra med tilbudene, i motsetning til Rema og Æ. Anonymkode: 29fd9...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #86 Del Skrevet 15. desember 2022 Coop er en innmari dyr butikk så jeg benytter meg kun av de gode tilbudene der. Har ikke eget kort men bruker min fars kort. Han er begynnende dement så jeg hjelper han litt kan du si. Jeg får bonusen en gang i året pluss pluss litt ekstra fra hans medlemskonto- fordi jeg er hans øyensten. Mao en ganske innbringende geskjeft Men hysj det må du ikke si til broren min ;) Anonymkode: 397bb...a4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #87 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Coop er en innmari dyr butikk så jeg benytter meg kun av de gode tilbudene der. Har ikke eget kort men bruker min fars kort. Han er begynnende dement så jeg hjelper han litt kan du si. Jeg får bonusen en gang i året pluss pluss litt ekstra fra hans medlemskonto- fordi jeg er hans øyensten. Mao en ganske innbringende geskjeft Men hysj det må du ikke si til broren min Anonymkode: 397bb...a4f Min erfaring er også at Coop er dyrere enn Rema/Kiwi hvis det ikke er spesielle tilbud. Et par kroner høyere pris på vanlige varer spiser fort opp fordelene medlemskortet gir. Nyttig hvis man svir at noen tusen i byggavdelingen, men slettes ikke alltid billigst, så lurt å sjekke andre byggvarebutikker før man handler. Anonymkode: 0859c...e60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #88 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min erfaring er også at Coop er dyrere enn Rema/Kiwi hvis det ikke er spesielle tilbud. Et par kroner høyere pris på vanlige varer spiser fort opp fordelene medlemskortet gir. Nyttig hvis man svir at noen tusen i byggavdelingen, men slettes ikke alltid billigst, så lurt å sjekke andre byggvarebutikker før man handler. Anonymkode: 0859c...e60 Her jeg bor er det bare Spar og Coop Prix, og her er Coopen tydelig billigste alternativ. Anonymkode: c2b12...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #89 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Coop er en innmari dyr butikk så jeg benytter meg kun av de gode tilbudene der. Har ikke eget kort men bruker min fars kort. Han er begynnende dement så jeg hjelper han litt kan du si. Jeg får bonusen en gang i året pluss pluss litt ekstra fra hans medlemskonto- fordi jeg er hans øyensten. Mao en ganske innbringende geskjeft Men hysj det må du ikke si til broren min Anonymkode: 397bb...a4f Coop er jo ikke én butikk. Mega er dyrt, Extra er billig. Anonymkode: 5b283...428 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 15. desember 2022 #90 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Coop er en innmari dyr butikk så jeg benytter meg kun av de gode tilbudene der. Har ikke eget kort men bruker min fars kort. Han er begynnende dement så jeg hjelper han litt kan du si. Jeg får bonusen en gang i året pluss pluss litt ekstra fra hans medlemskonto- fordi jeg er hans øyensten. Mao en ganske innbringende geskjeft Men hysj det må du ikke si til broren min Anonymkode: 397bb...a4f Nå er det endel forskjellige kjeder under Coop-paraplyen da. Mega, Prix, Obs, Extra, Marked, Matkroken, Byggmix, Obs bygg og sikkert flere. Obs og Extra har lavest prisnivå og ligger vel omtrent på nivå med Rema og Kiwi på det meste de deler av utvalg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #91 Del Skrevet 15. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Nyttig hvis man svir at noen tusen i byggavdelingen, men slettes ikke alltid billigst, så lurt å sjekke andre byggvarebutikker før man handler. Obs har vel prismatch? Anonymkode: 0fc53...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #92 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Obs har vel prismatch? Anonymkode: 0fc53...dc4 På byggvarer også? Funker det i praksis? Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #93 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 1.23): Ja hos meg treffer de også bra med tilbudene, i motsetning til Rema og Æ. Anonymkode: 29fd9...727 Ja, det har jeg også hørt. Både her i forumet og ellers. Trur jaggu jeg skal få meg et Coop-kort! Anonymkode: c2b12...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #94 Del Skrevet 17. desember 2022 Maskinfører skrev (På 14.12.2022 den 1.24): Tilbudet er utgått men 500 i rabatt på Julehandelen Det er jo veldig bra! Men du brukte det ikke? Anonymkode: c2b12...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #95 Del Skrevet 17. desember 2022 newman01 skrev (På 13.12.2022 den 9.04): Om du handler på Coop er det anbefalt ja. Du får halv pris på bleier (om det interesserer), og 11% rabatt på frukt og grønt. En haug med kuponger som gir rabatt på ymse varer. 1% kjøpeutbytte på alt man handler. 8% bonus/rabatt på elbillading hos Mer. Rabatt og utbytte varierer noe fra samvirke til samvirke, og det virker som Østlandet er den dårligste av dem. Men bedre enn ingenting. Og handler man på Kiwi bør man bli Trumf og Kiwipluss-kunde. Og Æ på Rema. Ingen vits å betale mer for maten enn man faktisk trenger. Enig i den siste der. Så sjølv om eg ikkje treng bleier, så ser eg at det også er 50% på bind og tampongar. Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. desember 2022 #96 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo veldig bra! Men du brukte det ikke? Anonymkode: c2b12...6a0 Nei jeg brukte den ikke da jeg bor alene og handler ikke store handlevogner bruker kun en håndkurv med varer for 2-300 så ingen storfamilie 🙂 er ikke sikker på hva kjøpsgrense for å benytte den var feirer heller ikke jul 🙂 Endret 17. desember 2022 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #97 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 9.26): Min erfaring er også at Coop er dyrere enn Rema/Kiwi hvis det ikke er spesielle tilbud. Et par kroner høyere pris på vanlige varer spiser fort opp fordelene medlemskortet gir. Nyttig hvis man svir at noen tusen i byggavdelingen, men slettes ikke alltid billigst, så lurt å sjekke andre byggvarebutikker før man handler. Anonymkode: 0859c...e60 Coop Extra er billigere/på nivå med Rema og Kiwi. vi bruker coop mastercard. Tar ut rundt 7000kr i bonus i året. Handler stort sett på Coop Extra, fyller drivstoff på Best. Anonymkode: 7b6eb...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #98 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 23.19): Det er temmelig utrolig at det er så store lokale forskjeller. Hos meg er det 1% som Coop-medlem. Anonymkode: b168a...2ff Ja hva faen, 1% her og Anonymkode: 0ec30...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #99 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Coop Extra er billigere/på nivå med Rema og Kiwi. vi bruker coop mastercard. Tar ut rundt 7000kr i bonus i året. Handler stort sett på Coop Extra, fyller drivstoff på Best. Anonymkode: 7b6eb...310 Bruker dere nesten 30000 i måneden på mat og drivstoff Da blir jo besparelsen stor ja Jeg bruker kortet i Sverige 0,5% i utlandet om jeg husker rett Anonymkode: 397bb...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #100 Del Skrevet 19. desember 2022 Er dere fornøyd med forsikringene gjennom Coop? Eller skrur If prisen opp etter en stund? Orker ikke bla gjennom for å se om dette er nevnt før i tråden. Tenker å bytte til Ifs superforsikring på hus samt bilforsikring Anonymkode: 397bb...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå