Gå til innhold

Vits i å bli Coop-medlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk nylig 100kr rabatt om en handla over 500kr. Helt greit det liksom ☺️

Anonymkode: cfe42...9d6

Jeg kjøpte julegaver på obs med den 🤩🤑 Helt genialt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg gidder ikke ha det. De har ikke noe med å føre statistikk på hva jeg handler. Alt for mye post og papirmølle også. 

Anonymkode: 19c34...c6d

For mye post og papirmølle? 
Jeg har vel fått info på papir 2-3 ganger i året, synes ikke det er så ille. 
Innmelding gjøres digitalt og alle kuponger kommer digitalt... 

Anonymkode: fc6bb...6d0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For mye post og papirmølle? 
Jeg har vel fått info på papir 2-3 ganger i året, synes ikke det er så ille. 
Innmelding gjøres digitalt og alle kuponger kommer digitalt... 

De 5 minuttene jeg bruker på å lese kuponger på mobilen, er fort tjent inn og mere til.

Jeg synes det er ok at de fører statistikk. De gir meg relevante tilbud tilbake, noen gratisvarer, og avslag på mye, siden de ser hva jeg kjøper. Jeg kan ikke tenke meg at det sitter folk og leser det, det er nok bare datamaskiner.

Og spiller det noen rolle at datamaskinen ser at jeg kjøper ting, og gir meg avslag på det samme, et par uker etterpå?

• Liker 4
Skrevet
ops2 skrev (10 minutter siden):

De 5 minuttene jeg bruker på å lese kuponger på mobilen, er fort tjent inn og mere til.

Jeg synes det er ok at de fører statistikk. De gir meg relevante tilbud tilbake, noen gratisvarer, og avslag på mye, siden de ser hva jeg kjøper. Jeg kan ikke tenke meg at det sitter folk og leser det, det er nok bare datamaskiner.

Og spiller det noen rolle at datamaskinen ser at jeg kjøper ting, og gir meg avslag på det samme, et par uker etterpå?

Jeg bruker ikke fem minutter engang. og jeg digger at de fører statistikk, jeg liker få rabatter på det jeg trenger... 
Så nei, jeg synes ikke det spiller noen rolle. Men du har kanskje sitert feil? 

Skrevet

Kan man få papirkuponger hvis man vil?
(Tenker på til min eldre far, hvis han melder seg inn)

Anonymkode: c2b12...6a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Min far er også eldre, og han har Coop på mobilen uten problemer. Har ikke din far smarttelefon, er det det du mener?

Faren min har Coop Pay på mobilen i tillegg, så han ordner alt med mobilen når han handler der.

Anonymkode: 39b52...9d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor fort du sparer kommer an på handlemønstret ditt. Jeg handler en del på coop, men mye på meny også. Så jeg har 6-700 kr i snitt pr år de siste tre årene. Er enslig også, så handler kun for en person. 

Man får bonus på strøm, og så er påslaget 3,45 øre kw/t, i motsetning til svært mange andre som har 1 øre. Så billigere blir det ikke nødvendigvis.  

Akkurat nå har jeg kupong på gratis melk. Den hjelper meg for så vidt ikke, jeg handler ikke melk en gang i måneden engang. 

Men får ofte gratis kaffe, eller noe av hermetikken jeg kjøper veldig ofte. 
Har omtrent alltid kupong med rabatt på kjøttpålegget, sopp, agurk og potetgull som jeg kjøper veldig ofte. Og alltid på toalettpapir. 

Månedsprisen er lavere, det er først når man går over ca 1500 kwt/mnd at det blir dyrere. 

Anonymkode: cfe42...9d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare på forbruket mitt pr i dag i desember, så ville LOS kostet meg nesten 100kr mer pr måned enn f.eks Motkraft. 
Bonusen ville vært på knappe 30 kr, men da har jeg ikke tatt høyde for bonusen som blir borte pga strømstøtten. 

Jeg liker coop bonus, men jeg velger ikke dyrere strømavtaler enn jeg må :o 

Jeg tenker ofte på det selv... om det hadde vært bedre med Vibb f.eks, som ikke har påslag, ikke månedspris utover 39 kroner for live-strøm i appen hvis jeg ønsker det. 

Coop har jo de 2%, men vet ikke om det oppveier. De har påslag og månedspris pluss noe for live-strøm i appen de også.  

Kan nok hende jeg bytter tilbake til Vibb. 

Anonymkode: 2ce25...95a

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker ikke fem minutter engang. og jeg digger at de fører statistikk, jeg liker få rabatter på det jeg trenger... 
Så nei, jeg synes ikke det spiller noen rolle. Men du har kanskje sitert feil? 

Ja jeg var enig med deg, og det ble vel litt siterings-tull. 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min far er også eldre, og han har Coop på mobilen uten problemer. Har ikke din far smarttelefon, er det det du mener?

Faren min har Coop Pay på mobilen i tillegg, så han ordner alt med mobilen når han handler der.

Anonymkode: 39b52...9d2

Far min har ikkje smarttelefon, så derfor lurte eg på om ein framleis får tilsendt kupongar i posten? :)

Skrevet
On 12/12/2022 at 9:01 PM, Klossmajor said:

En fordel er at man får et årlig utbytte. Det kan fort bli en tusenlapp tilbake.

Jeg får litt mindre, bor alene, tror det var 600 i fjor. Disse hundrelappene kostet meg veldig få kalorier ekstra når jeg skanner det blå coop-kortet samtidig med visa-kortet. Så det gjør jeg på autopilot.

Anonymkode: 2c449...f4c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja :) foreldrene mine får papirkuponger.

Anonymkode: b9c75...927

• Nyttig 1
Skrevet

Tilbudet er utgått men 500 i rabatt på Julehandelen :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 9.58):

Bare på forbruket mitt pr i dag i desember, så ville LOS kostet meg nesten 100kr mer pr måned enn f.eks Motkraft. 
Bonusen ville vært på knappe 30 kr, men da har jeg ikke tatt høyde for bonusen som blir borte pga strømstøtten. 

Jeg liker coop bonus, men jeg velger ikke dyrere strømavtaler enn jeg må :o 

Jeg hiver meg ikke på som kunde i et selskap som er ett år gammelt. De får vise hva de står for først. Hvordan har de egentlig tenkt å lønne sine ansatte, kundeservice, administrasjon etc, når de påstår de er non-profit? Hva skal de lønne folk av? :klo:

Endret av Million
Skrevet

Det valget må du nesten stå for selv ts. Jeg vet det kan være tøft å ta en slik beslutning, men vit at jeg er her for deg skulle du trenge noen.

Anonymkode: d320b...e57

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det valget må du nesten stå for selv ts. Jeg vet det kan være tøft å ta en slik beslutning, men vit at jeg er her for deg skulle du trenge noen.

Anonymkode: d320b...e57

Feil tråd? 😄

Skrevet

Jeg syns det absolutt er verdt det. Du får mye innbytte tilbake om du bruker butikken ofte. Noen ganger får du mer kjøpsinnbytte enn andre, f.eks hvis du kjøper babyprodukter. Noen ganger har de gode medlemskupp hvor du kan spare noen kroner, noen ganger får du ting gratis. Absolutt verdt det

• Liker 1
Skrevet

Ble Coop medlem for 2 uker siden. Tidligere har jeg handlet mest på Rema med Æ, og der har jeg brukt 16 000kr i år og spart hele 300kr.. Med Coop appen har jeg handlet for 1000kr så langt og allerede spart 120kr i kjøpeutbytte + kuponger :) 

Anonymkode: c0543...c24

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ble Coop medlem for 2 uker siden. Tidligere har jeg handlet mest på Rema med Æ, og der har jeg brukt 16 000kr i år og spart hele 300kr.. Med Coop appen har jeg handlet for 1000kr så langt og allerede spart 120kr i kjøpeutbytte + kuponger :) 

Anonymkode: c0543...c24

Om du kjøper en sjokolade til 19,90 uten rabatt og utbytte på Rema eller til 19,90 på kampanjepris med kupongrabatt på 15kr på Coop; hvor har du spart mest penger?

Rema rapporterer 0kr spart, mens Coop rapporterer 15kr spart. Ikke la deg lure så lett da

Skrevet
Forundret.. skrev (På 13.12.2022 den 10.07):

Kiwi er jo Trumf, det gjelder også andre butikker som Spar, Joker, meny osv. Du kan få avtaler om prosenter på drivstoff.

Med å bruke Viatrumf når man handler på nett så er det mange forskjellige kategorier. 

Du kan jo sjekke det opp på Trumf.no og Viatrumf.no

Selv så har jeg gått viatrumf til Ellos, Cubus, Lindex, cdon, AliExpress, Tilbords, kitchen, Fjordline, Xplora +++

ViaTrumf er genialt! Jeg har fått mer enn 1000kr vha ViaTrumf bare i år, mesteparten på hotels.com. Jeg har ikke engang reist mye i år.

Anonymkode: b99fb...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...