Hedda-78 Skrevet 13. desember 2022 #21 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratis ting? På kupongen? Anonymkode: c2b12...6a0 Ja, man får rabattkuponger. 10 kroner rabatt på ditt, 7 kroner rabatt på datt. Og innimellom en kupong som gir 100% rabatt på en spesifikk vare. Jeg opplever at de treffer bra med kupongene. I dag fikk jeg gratis tortillalefser, og rabatt på paprika, agurk, superbrød og skinke. Alt dette er varer jeg pleier å kjøpe. 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #22 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er 2% bonus på strømmen du betaler for, minus strømstøtte. Så det kan lønne seg hvis man ikke får så mye strømstøtte. Og så er det visstnok 200 kroner i velkomstbonus, men den har jeg ikke sett noe til siden jeg ble medlem, så jeg vet ikke... Anonymkode: 2ce25...95a Bytta til Los for to-tre måneder siden. Det ble nylig (på siste oppdatering den 10.) registrert de 200kr for medlemskapet. Det ligger inne her. Anonymkode: cfe42...9d6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #23 Skrevet 13. desember 2022 Fikk nylig 100kr rabatt om en handla over 500kr. Helt greit det liksom ☺️ Anonymkode: cfe42...9d6 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #24 Skrevet 13. desember 2022 Om du handler på coop og/eller kjører bil er svaret ja Hittill i år har jeg 2900 kr i kjøpeutbytte som jeg kan ta ut i januar. Er ikke så flink å huske på det når jeg fyller bensin, men de årene jeg har vært flink har jeg ditt igjen enda mer også 👍 er 1% igjen på alt du handler, 55 øre per liter hos YX, halv pris på bleier, tamponger og bind på extra nå, egne medlemskupp hvor en kan spare mye på ting (ullgenser til halv pris, -400 kr på hodelykt, 99 kr for et brett cola osv). Har du LOS kan du få igjen litt på strømmen også, men det har ikke jeg så har ikke satt meg så godt inn i det Anonymkode: 6de6b...e13 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #25 Skrevet 13. desember 2022 Ja. Jeg får igjen 2000 kr fra Coop. 1500 for handling, bensinfylling, og 500 tilbake på strømmen. I tillegg kommer mye penger på medlemstilbud Anonymkode: 680de...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #26 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg får igjen 2000 kr fra Coop. 1500 for handling, bensinfylling, og 500 tilbake på strømmen. I tillegg kommer mye penger på medlemstilbud Anonymkode: 680de...6c4 Unnskyld. 4000! 3500 på handling, og 500 på strøm. Anonymkode: 680de...6c4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #27 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man må ut med 300 i depositum og min lokale Coop Extra gir i alle fall "bare" 1%, men så er det jo medlemstilbud og kuponger av og til i tillegg. Jeg ble Coop-medlem i høst og har ikke spart inn depositumet ennå. Anonymkode: b168a...2ff Hvor fort du sparer kommer an på handlemønstret ditt. Jeg handler en del på coop, men mye på meny også. Så jeg har 6-700 kr i snitt pr år de siste tre årene. Er enslig også, så handler kun for en person. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser ut som om man kan få billig (?) strøm der også? Anonymkode: c2b12...6a0 Man får bonus på strøm, og så er påslaget 3,45 øre kw/t, i motsetning til svært mange andre som har 1 øre. Så billigere blir det ikke nødvendigvis. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gratis ting? På kupongen? Anonymkode: c2b12...6a0 Akkurat nå har jeg kupong på gratis melk. Den hjelper meg for så vidt ikke, jeg handler ikke melk en gang i måneden engang. Men får ofte gratis kaffe, eller noe av hermetikken jeg kjøper veldig ofte. Har omtrent alltid kupong med rabatt på kjøttpålegget, sopp, agurk og potetgull som jeg kjøper veldig ofte. Og alltid på toalettpapir. Anonymkode: fc6bb...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #28 Skrevet 13. desember 2022 Har til nå i år opptjent 2200kr på medlemskontoen, det er kjekke penger som kommer på konto litt etter jul Anonymkode: c518d...5a3 1
ops2 Skrevet 13. desember 2022 #29 Skrevet 13. desember 2022 Jeg tror Coop registrerer hva man handler. For kupongene kommer gjerne på varer jeg har kjøpt tidligere. Uten å ha finregnet på det, mener jeg at 3/4 av tilbudskupongene er tidligere kjøp, og så slenger det innom varer jeg ikke har kjøpt. De tester kanskje for å se om jeg kjøper det. Jeg kaller det kuponger, før fikk vi papirkuponger tilsendt i brev. Nå kommer de på mobilen. Og medlemskuppene er skikkelig bra. Hver sommer er det tilbud på en gassgrill eller utemøbler, det er mye sesongtilbud. Denne uken er det for eksempel Tinderfjell juletre 1999 kroner, ikke medlemspris 3999 kroner. Det er masse andre ting, skinntøfler, votter, undertøy, vedkløyver og bestikk fra Villeroy & Boch. Og mere, det er bare eksempler. 4
Million Skrevet 13. desember 2022 #30 Skrevet 13. desember 2022 (endret) "Når du velger Coop strømavtale gir vi deg først 200 kroner i velkomstbonus, deretter får du en løpende medlemsbonus på 2 prosent av strømmen du betaler for. Det gis ikke bonus på den delen av strømforbruket som er dekket av Statens strømstøtteordning. Medlemsbonusen overføres automatisk til ditt fordelsregnskap i Coop." https://www.los.no/strom/coop/ Jeg er LOS kunde. Endret 13. desember 2022 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #31 Skrevet 13. desember 2022 Ja vil si det er lurt. Handler ikke der så ofte, kanskje 2 ganger i mnd når de har ting på kampanje. Du betaler en medlemsavgift som du kan få tilbake viss du melder deg ut så det er i praksis gratis. Så får du i tillegg rabatt på noen varer i ny og ned som du ellers ikke hadde fått rabatt på + at av summen du handler får du tilbake litt penger som legges på medlemskontoen din. Ble selv medlem i år betalte 300 kr, har opptjent ca 600 kr jeg kan overføre til konto som jeg ellers ikke ville hatt. Så ja det er absolutt verdt å bli medlem 😅. Anonymkode: d0379...0e9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #32 Skrevet 13. desember 2022 Her er det 4% kjøpeutbytte. Pluss en mengde medlemstilbud. Ble medlem av samvirket her i april og har allerede kjøpeutbytte på 1500+. I tillegg så har jeg hatt 588 på kuponger og 70 kr på medlemstilbud. Jeg handler hovedsaklig på Rema, hadde jeg bar brukt Coop så ville det jo vært betraktelig større. Jeg søkte om Coop kredittkort for å få utbytte av bensin osv i tillegg også men siden jeg er trygdet så fikk jeg avslag. Det ville jeg hatt til å betale med for å få større utbytte, er jo bare sette over pengene med en gang. Anonymkode: 5df11...fff
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #33 Skrevet 13. desember 2022 Oppdaga at jeg har stående 10 000 kr på medlemskontoen der nå, så det lønner seg absolutt om en handler endel på Coop-butikker Ikke utbytte for et år altså! Bare glemt av kontoen, selv om alltid bruker medlemskortet når jeg handler. Også fått rimelig hotell med deres hotellkupp. Anonymkode: 7a735...6ca 1 2
newman01 Skrevet 13. desember 2022 #34 Skrevet 13. desember 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Er det nokon som har Coop-medlemskap og vil tilrå dette? Eller som har andre erfaringar dei vil dele? Anonymkode: c2b12...6a0 Om du handler på Coop er det anbefalt ja. Du får halv pris på bleier (om det interesserer), og 11% rabatt på frukt og grønt. En haug med kuponger som gir rabatt på ymse varer. 1% kjøpeutbytte på alt man handler. 8% bonus/rabatt på elbillading hos Mer. Rabatt og utbytte varierer noe fra samvirke til samvirke, og det virker som Østlandet er den dårligste av dem. Men bedre enn ingenting. Og handler man på Kiwi bør man bli Trumf og Kiwipluss-kunde. Og Æ på Rema. Ingen vits å betale mer for maten enn man faktisk trenger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #35 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det 4% kjøpeutbytte. Pluss en mengde medlemstilbud. Ble medlem av samvirket her i april og har allerede kjøpeutbytte på 1500+. I tillegg så har jeg hatt 588 på kuponger og 70 kr på medlemstilbud. Jeg handler hovedsaklig på Rema, hadde jeg bar brukt Coop så ville det jo vært betraktelig større. Jeg søkte om Coop kredittkort for å få utbytte av bensin osv i tillegg også men siden jeg er trygdet så fikk jeg avslag. Det ville jeg hatt til å betale med for å få større utbytte, er jo bare sette over pengene med en gang. Anonymkode: 5df11...fff 4 % …!? Her nordpå er det bare 1 stusselig % Kjipt å tenke på at kunne hatt 40 000 på medlemskontoen nå, om jeg bodde i annen landsdel. Jaja, ikke din feil da selvfølgelig lurer på hvorfor det er så forskjell? Anonymkode: 7a735...6ca 1
Forundret.. Skrevet 13. desember 2022 #36 Skrevet 13. desember 2022 newman01 skrev (Akkurat nå): Om du handler på Coop er det anbefalt ja. Du får halv pris på bleier (om det interesserer), og 11% rabatt på frukt og grønt. En haug med kuponger som gir rabatt på ymse varer. 1% kjøpeutbytte på alt man handler. 8% bonus/rabatt på elbillading hos Mer. Rabatt og utbytte varierer noe fra samvirke til samvirke, og det virker som Østlandet er den dårligste av dem. Men bedre enn ingenting. Og handler man på Kiwi bør man bli Trumf og Kiwipluss-kunde. Og Æ på Rema. Ingen vits å betale mer for maten enn man faktisk trenger. Og handler en på nettet så bør en gå Viatrumf hvis det er en nettbutikk som har avtale med Trumf. 2
Daisy_B Skrevet 13. desember 2022 #37 Skrevet 13. desember 2022 Jeg tror ikke det er spesielt lurt, nei. Det koster mye mer å handle hos Coop-butikkene, så de medlemsfordelene drukner ganske greit i det. Det lønner seg nok mye mer å gå inn i Trumf og handle hos Kiwi, som er mye billigere i utgangspunktet. Trumf får du også brukt hos mange andre forhandlere av diverse. For ordens skyld, jeg har begge deler, og handler mye hos både Coop og Kiwi. Har hhv. 7000 og 12000 stående på kontoene der, men har fått mye mer for pengene hos Kiwi.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #38 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4 % …!? Her nordpå er det bare 1 stusselig % Kjipt å tenke på at kunne hatt 40 000 på medlemskontoen nå, om jeg bodde i annen landsdel. Jaja, ikke din feil da selvfølgelig lurer på hvorfor det er så forskjell? Anonymkode: 7a735...6ca Ja, er i Stavanger/ Madla. Mener at du får 4% hos deg også om du får deg Coop kredittkortet og betaler med det. Anonymkode: 5df11...fff
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #39 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, er i Stavanger/ Madla. Mener at du får 4% hos deg også om du får deg Coop kredittkortet og betaler med det. Anonymkode: 5df11...fff Rettelse, en prosent ekstra får du. 20000 er nå bedre enn 10000 da. Se på medlemsfordeler. Anonymkode: 5df11...fff
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #40 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, er i Stavanger/ Madla. Mener at du får 4% hos deg også om du får deg Coop kredittkortet og betaler med det. Anonymkode: 5df11...fff Å. Det har jeg ikke tenkt på. Skal jeg jaggu undersøke, for skjønner jo det fort blir penger av det når nærbutikken er Coop. Takk for tips! Anonymkode: 7a735...6ca 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå