AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Del Skrevet 12. desember 2022 Er det nokon som har Coop-medlemskap og vil tilrå dette? Eller som har andre erfaringar dei vil dele? Anonymkode: c2b12...6a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. desember 2022 #2 Del Skrevet 12. desember 2022 Kommer an på handlemønsteret ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Del Skrevet 12. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Kommer an på handlemønsteret ditt. Kva meiner du? At om eg handlar sjeldan men mykje, så lønner det seg? Eg handlar 2-3 gonger i veka, kjem litt an på. Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 12. desember 2022 #4 Del Skrevet 12. desember 2022 En fordel er at man får et årlig utbytte. Det kan fort bli en tusenlapp tilbake. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 12. desember 2022 #5 Del Skrevet 12. desember 2022 Absolutt verdt det, både gode medlemskupp og bonus. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iterion Skrevet 12. desember 2022 #6 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) Ja er veldig kjekt det! Varer jeg handler en del av får jeg plutselig rabatt på eller gratis med såkalte kuponger. Betaler bare med tlf også når jeg scanner den inn, og får da kvittering digitalt i tillegg til litt rabatter innimellom. Handler for det meste på Coop Extra. Og ikke minst som nevnt over, det årlige utbyttet man får. Endret 12. desember 2022 av Iterion 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 12. desember 2022 #7 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kva meiner du? At om eg handlar sjeldan men mykje, så lønner det seg? Eg handlar 2-3 gonger i veka, kjem litt an på. Anonymkode: c2b12...6a0 Hyppigheten har ikke noe å si om du husker å registrere kortet hver handletur. Du får prosenter av det du handler og ett og annet personlig tilbud eller en og annen gratis vare. Endret 12. desember 2022 av PetterKanin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
always Skrevet 12. desember 2022 #8 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det nokon som har Coop-medlemskap og vil tilrå dette? Eller som har andre erfaringar dei vil dele? Anonymkode: c2b12...6a0 Jeg har det og vil anbefale det. Jeg får 2 % medlemsbonus her jeg bor (varierer hvilket handelslag man er medlem av). I tillegg så får man bonusopptjening på andre ting, som f.eks strøm og bensin. I år så har jeg ikke handlet for like mye som jeg pleier, så ender på 1000 i kjøpeutbytte i år. Det meste jeg har fått på et år er 2200 kroner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. desember 2022 #9 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kva meiner du? At om eg handlar sjeldan men mykje, så lønner det seg? Eg handlar 2-3 gonger i veka, kjem litt an på. Anonymkode: c2b12...6a0 Nei om du handler der. Jeg har medlemskortet mitt har hatt det i snart 30 år men så bor jeg nær en butikk i Coop kjeden hvor jeg nødhandler (hender jo en bruker litt mer melk feks enn storhandelen tok hensyn til) Noen få ganger har de skikkelige tilbud men handler mest på andre butikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. desember 2022 #10 Del Skrevet 12. desember 2022 Hvis du likevel handler i en Coop-butikk er det lurt å være medlem. Hvis du aldri setter dine ben i en Coop-butikk er det ikke så mye vits å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Del Skrevet 12. desember 2022 Du kan jo også bruke Coop kortet på Coop obs bygg f.eks, eller på Coop obs. Hvis du da kjøper litt dyre ting så får du en del utbytte på det + noen medlemsfordeler på de andre Coop-matbutikkene. Anonymkode: 84a84...31a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Del Skrevet 12. desember 2022 Man må ut med 300 i depositum og min lokale Coop Extra gir i alle fall "bare" 1%, men så er det jo medlemstilbud og kuponger av og til i tillegg. Jeg ble Coop-medlem i høst og har ikke spart inn depositumet ennå. Anonymkode: b168a...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. desember 2022 #13 Del Skrevet 12. desember 2022 Vært medlem av Coop i 15 år aldri angret 🙂 mange flotte kuponger i appen også 🙂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Del Skrevet 12. desember 2022 Du kan bruke medlemsfordelene dine andre steder også, ikke bare på COOP. Anonymkode: 36a5d...2b7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #15 Del Skrevet 12. desember 2022 Ser ut som om man kan få billig (?) strøm der også? Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. desember 2022 #16 Del Skrevet 12. desember 2022 Me har skaffa oss kort/medlemskap sjølv om me ikkje handlar så ofte der. Men brukar å tanke på XY og då får ein grei rabatt med kortet, hugsar ikkje prosenten 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teskeikjerringa Skrevet 12. desember 2022 #17 Del Skrevet 12. desember 2022 Det vil eg tilrå, absolutt. Du får prosent av det du har kjøpt gjennom året (utbytet vert tilgjengeleg for overføring til konto i månadsskiftet januar/februar året etter. Fine medlemstilbod, og Coop har avtaler med hotell, YX, og andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Del Skrevet 12. desember 2022 Skaffa meg kortet som student for noen år siden og det har lønnet seg. Du får 22% på frukt og grønt med appen hos Extra, og etter mange turer til butikken lønner deg seg. Du kan også ta ut depositumet senere om du vil. Fikk flere ganger bra gratis ting også, samt gode kuponger som stemmer med det jeg kjøper. Hos Rema får jeg nesten ALDRI det jeg trenger av rabatter. Anonymkode: 276aa...539 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skaffa meg kortet som student for noen år siden og det har lønnet seg. Du får 22% på frukt og grønt med appen hos Extra, og etter mange turer til butikken lønner deg seg. Du kan også ta ut depositumet senere om du vil. Fikk flere ganger bra gratis ting også, samt gode kuponger som stemmer med det jeg kjøper. Hos Rema får jeg nesten ALDRI det jeg trenger av rabatter. Anonymkode: 276aa...539 Gratis ting? På kupongen? Anonymkode: c2b12...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som om man kan få billig (?) strøm der også? Anonymkode: c2b12...6a0 De påstår at det er billig strøm muligens, men strømmen koster det samme uansett hvor man kjøper strøm. Det er påslag og månedspris som avgjør hva man betaler ettersom jeg har forstått i hvert fall da. Det er 2% bonus på strømmen du betaler for, minus strømstøtte. Så det kan lønne seg hvis man ikke får så mye strømstøtte. Og så er det visstnok 200 kroner i velkomstbonus, men den har jeg ikke sett noe til siden jeg ble medlem, så jeg vet ikke... Jeg har vært Coop-medlem noen år, handler mest på Obs eller Extra så får noen fordeler i appen. Nå for tiden får jeg gratis Sprudle f.eks. Noen ganger er det gratis knekkebrødpakker eller andre småting. Fint med rabatter på ting man handler endel. Et par ganger har det vært skikkelige gode tilbud. Var flere hundre kroner billigere med en festdrakt for et par-tre år siden eller noe sånt, og nå nylig hadde Extra jerngryte som var noen hundrelapper billigere om man var medlem. Jeg er fornøyd med å være medlem i Coop i hvert fall. Sparer litt hver gang. Anonymkode: 2ce25...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå