Gå til innhold

Hjelp! Ingen gaveideer til samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ingen spesielle ønsker i år. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på! 

Hva har dere her inne kjøpt til deres kjære? Alle tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interesser?

Min hater å bli spurt hva han ønsker seg, men etter at han hinta om noe har jeg kjøpt noe verktøy (til å slipe sagblad motorsag). 
I tillegg kom jeg over et par bøker om et emne han interesser seg for. 

Skrevet

Hvis du ikke aner hva du skal kjøpe har vi alltids klær. Det må alle ha. 
Har han iPhone? Da kan kanskje en slik høytaler være noe…

B67AB727-8E8C-4D9D-94E4-825291EC411C.png

Skrevet
Anonym-bruker skrev (16 timer siden):

Han har ingen spesielle ønsker i år. Og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på! 

Hva har dere her inne kjøpt til deres kjære? Alle tips mottas med takk:)

Da kjøper du en pen nøytral genser i lammeull, tynn ull, kashmir- alt etter lommebok. De som ikke ønsker seg noe, får det.

Anonymkode: a8405...a38

• Liker 2
Skrevet

Mannen min ønsker seg aldri noe, men nå har han lagt sin elsk på jogging, så i år har jeg kjøpt hansker med varme, litt varmere og vindtett løpebukse, Øystein Pettersens bok og ny camelbak som er isolert så den ikke fryser. 

Anonymkode: 7204c...620

Skrevet

Min skal få erstattet sine totalt utgåtte tøfler. Litt usikker på hva han tenker om det å få tøfler av kona. Sånn prinsipielt. Men det driter jeg i. Halve sålangt har falt av og limt X antall ganger. Så de bråker om natta når han går

Anonymkode: 12472...471

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Da kjøper du en pen nøytral genser i lammeull, tynn ull, kashmir- alt etter lommebok. De som ikke ønsker seg noe, får det.

Hvor i all verden har du det fra at alle liker "pene" lammeullgensere? Alle gjør ikke det, slike gensere er jo det kjedeligste i verden!

Anonymkode: 1da17...d98

Skrevet

Lego byggesett for voksne

Anonymkode: 050c4...efb

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor i all verden har du det fra at alle liker "pene" lammeullgensere? Alle gjør ikke det, slike gensere er jo det kjedeligste i verden!

Anonymkode: 1da17...d98

Alternativet for dem som ikke ønsker seg noe, er bøker, sokker og undertøy. 
Alle liker ikke streite lammeullsgensere, men det er en grei ting for en voksen mann å ha i skapet, kjedelig å kjøpe for noen som syns de er kjedelige, og de som ikke ønsker seg noe eller trenger noe, kan ikke forvente spennende presanger. Hun kan jo velge en halvsprek farge. 

Skrevet

Jeg har kjøpt joggebukse, pysj, snack pølser som blir solgt på denne tiden.

Ellers; Pondusbok, kan det være noe? Eller hva med skjegg/barber sett? Noe dusjsåpe fra Rituals? Sokker, boksere/undertøy, noe snop/sjokolade? 

Anonymkode: 7bf3d...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...