Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får en ex kjæreste til å sende tenker på deg hver dag melding etter 10 mnd? Vedkommende har ikke hatt annen partner denne tiden. Greit nok.. tenk på meg men må du fortelle meg om deg? Hva er liksom hensikten? 
Ville du gjort det samme? Hva hadde du ønsket å oppnå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ensom, angrende, desperat.. Mange muligheter. 

Jeg ville svart på en høflig men avvisende måte. "Jeg håper alt er bra med deg og at du får en hyggelig jul. Hilsen Lise" 

Anonymkode: d0854...437

• Liker 4
Skrevet

Tatt opp tråden, kanskje det er en mulighet for litt kos 🤔

• Nyttig 1
Skrevet

Han kanskje angrer på at det ble slutt mellom dere. Det er ett alternativ. Det andre alternativet er at han har lyst på sex, og å fiske hos en eks er jo ofte noe som gir en liten sjanse for å få seg noe. 

• Liker 5
Skrevet

Desperasjon og manglende respekt for grenser. 

Anonymkode: f3143...6de

• Liker 3
Skrevet
Tussemor47 skrev (34 minutter siden):

Hva får en ex kjæreste til å sende tenker på deg hver dag melding etter 10 mnd?

Håpet om en positiv reaksjon. Får han det av deg?

• Nyttig 2
Skrevet

Han vil ikke at du skal glemme han, det handler om å kontrollere tankene og følelsene dine.

Manglende respekt for deg og grenser, ja.

Men en søt påminnelse er ikke nok, hadde lett glemt den eksen igjen.

En jeg aldri glemmer er han med bein i nesa som ga meg litt motstand. 

Anonymkode: b62d2...eb2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han vil ikke at du skal glemme han, det handler om å kontrollere tankene og følelsene dine.

:hyper:

Anonymkode: 45eb2...c98

Skrevet
Tussemor47 skrev (4 timer siden):

Hva får en ex kjæreste til å sende tenker på deg hver dag melding etter 10 mnd? Vedkommende har ikke hatt annen partner denne tiden. Greit nok.. tenk på meg men må du fortelle meg om deg? Hva er liksom hensikten? 
Ville du gjort det samme? Hva hadde du ønsket å oppnå?

Ensomhet og desperat. Anger dukker opp etter å ha sittet med de følelsene i flere mnd. De går tilbake til den siste som ønsket de for å sjekke, kanskje du kan gjøre han mindre ensom og desperat. Om du godtar dette så får han det han trenger for en stund. Følelsene er ikke der så han dumper igjen.

Anonymkode: 9444e...894

• Liker 2
Skrevet
Nymerïa skrev (5 timer siden):

Håpet om en positiv reaksjon. Får han det av deg?

Nei, han gjør ikke det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du kunne ikke hatt mere rett!

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere legger voldsomt mye i dette.

Kan være så enkelt som at han savner eksdama si, og har et håp om at hun savner ham.

Noen ganger er det sånn at man angrer på et brudd, ikke alt som er like gjennomtenkt.

Anonymkode: 5a79b...6f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan være så enkelt som at han savner eksdama si, og har et håp om at hun savner ham.

Noen ganger er det sånn at man angrer på et brudd, ikke alt som er like gjennomtenkt.

Hun savner ham sikkert hun også men er vel så enkelt som at hun husker bruddet...

Anonymkode: ac287...779

• Liker 1
Skrevet

Det betyr jo bare det han sier. Han tenker på deg hver dag. Med andre ord: han vil trolig ha deg tilbake. Skjønner ikke at du greier å bli sur på en person som mer eller mindre legger hjertet i hånden din. Det er jo bare til å skrive tilbake til han. Enten avvise han om du har det bra uten han, eller ta opp tråden om du savner han også. 

Anonymkode: 8c910...e54

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

At han er en manipulerende idiot

Anonymkode: 82e30...5ad

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det betyr jo bare det han sier. Han tenker på deg hver dag. Med andre ord: han vil trolig ha deg tilbake. Skjønner ikke at du greier å bli sur på en person som mer eller mindre legger hjertet i hånden din. Det er jo bare til å skrive tilbake til han. Enten avvise han om du har det bra uten han, eller ta opp tråden om du savner han også. 

Han gjør jo ikke det. Han hinter om dette, men det kan like gjerne bare bety at han ønsker sex. 

Hvis han hadde skrevet at han savnet henne og angret på bruddet, ja da... Nå legger han ansvaret over på hi

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis han hadde skrevet at han savnet henne og angret på bruddet, ja da... Nå legger han ansvaret over på hi

Nettopp. Typisk late folk å ikke en gang ordne opp etter bruddet de ville ha. 

Anonymkode: ac287...779

• Liker 1
Skrevet

1. Han saknar deg og vil ta igjen kontakta. 2. Han er gira på sex. 3. Han vil ikkje at du skal gløyme han, så han minner deg på han.

Eg fekk mld frå ein ex i sommar, med venneforespørsel på face + nokre messengermld som var hans typiske måte å ta kontakt på tidlegare. Notorisk utro tulling. Det var 13 år etter forrige gong vi snakka og berre 2 mnd før han gifta seg 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 2.01):

Noen av dere legger voldsomt mye i dette.

Da får han kanskje si det da? 

• Liker 1
Skrevet
Tussemor47 skrev (3 timer siden):

Da får han kanskje si det da? 

Han har jo sagt det. "Jeg savner deg og tenker på deg hver dag" kan vanskelig tolkes som "Yeah! Livet er er så mye bedre uten deg!" Mer corny om han hadde gått rett på: "Vil du gi meg en ny sjanse?" bom ut av det blå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...