male32 Skrevet 12. desember 2022 #1 Del Skrevet 12. desember 2022 Usikker på om dette er riktig kategori ? Min Fitbit Charge 5 (fikk den til jul i fjor) tuller. Under trening fikk jeg ingen varsler. Klokken bruker å vibrere når jeg når 10000 skritt. Dette gjorde den ikke. Da jeg ikke fikk liv i den trodde jeg den var fri for strøm. Men senere fikk jeg lys i skjermen når jeg trykket på den flere ganger. Jeg har prøvd å lade den flere ganger i dag, men det skjer ingenting når jeg kobler den til. Usikker på om den lader da, det skal da komme opp batteriprosent når man kobler til lader. Ellers viser klokken at jeg har gått over 80000 skritt i dag !??? Det er ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 12. desember 2022 #2 Del Skrevet 12. desember 2022 Fitbit har kort levetid som default.. 🥲 kjøp eller en garmin eller polar.. så varer de i hvert fall et par år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Del Skrevet 12. desember 2022 Prøv å resette den (hold knappen inne til du får fitbit-symbolet på skjermen), og så lader du etterpå. Det bruker å funke, men av og til må du gjøre det noen ganger. Hvis ikke har fitbit en veldig god reklamasjonsordning. Er det noe galt ned produktet vil de ikke reparere, men erstatte. Anonymkode: 2769a...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 19.13): Prøv å resette den (hold knappen inne til du får fitbit-symbolet på skjermen), og så lader du etterpå. Det bruker å funke, men av og til må du gjøre det noen ganger. Hvis ikke har fitbit en veldig god reklamasjonsordning. Er det noe galt ned produktet vil de ikke reparere, men erstatte. Anonymkode: 2769a...e8f Men veldig kjedelig å få en ny fitbit som streiker like kjapt som den første da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 blåbærpai skrev (4 timer siden): Men veldig kjedelig å få en ny fitbit som streiker like kjapt som den første da.. Hva tenker du er alternativet? Kassere den gamle uten å få erstatning. Bedre med ei ny som fungerer så lenge den gjør det. Reklamasjonsfristen er jo 2 år, så uansett bør man jo få flere nye innenfor den perioden hvis flere ryker. Anonymkode: 7da2d...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2022 Det løste seg. Det er en knapp på ladekabelen. Så video på youtube hvordan man gjør det. Trykket 3 ganger på knappen, så restartet klokken. Etter det har den fungert som den skal. Men alt av treningsdata fra mandag var borte. Jeg hadde Fitbit Charge 3 før. På den sluttet skjermen å fungere. Noen dager etter garantien var gått ut selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå