Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg sånn sinnsykt betatt av en mann, som jeg ikke kjenner..... brannalarmen har gått ofte her hvor jeg bor , og han har kommet med 3-4 andre  (brannmann). Vi har ikke fått pratet sammen, kun øyekontakt. Føler  det var en gnist der, siden vi så på hverandre lenge.... og etter å ha sett han ganske ofte denne uken, stod ute, og han fikset noe greier inne . Så begynner nå å crushe på han. Vet ikke alderen hans, navn og ingenting. Hadde bare lyst til å løpe bort og gi han en klem og prate. Men holder igjen følelser

Men sliter med å glemme han. Er som at det er  ment å være sånn, tilfeldig treff. Brannstasjonen er rett i nærheten av hvor jeg bor. Jeg har drømt om han også😇 jeg har ikke turt å gå bort og forstyrre i forbindelse med utrykning.... men første gang jeg så han syns jeg han var dødskjekk. Ikke pga uniformen, men utseendet. Har tenkt på han hele tiden❤️

Anonymkode: 7496c...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er på jobb. Ikke plag han. Du får se etter han på tinder det er eneste mulighet 

Anonymkode: 60543...566

Skrevet

Herregud 😂😂😂😂

Anonymkode: 6cadb...0c2

Skrevet

For ikke å snakke om at hvis han er kjekk, er han antagelig ikke alene...

Du får spørre om han kan hjelpe deg med brannslukningsapparatet i leiligheten din neste gang :) 

Anonymkode: 5f1f6...b7b

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg fant ut hvem han var. Trodde han var i 30-årene, men han er over 40 år, ikke lett å se, han så ut som han var i god form.😮💨 men han så yngre ut enn det. Men kjekk var han. Gift og med barn.🙈tror jeg skal gå videre.😆

Anonymkode: 7496c...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...