AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Jeg føler meg sånn sinnsykt betatt av en mann, som jeg ikke kjenner..... brannalarmen har gått ofte her hvor jeg bor , og han har kommet med 3-4 andre (brannmann). Vi har ikke fått pratet sammen, kun øyekontakt. Føler det var en gnist der, siden vi så på hverandre lenge.... og etter å ha sett han ganske ofte denne uken, stod ute, og han fikset noe greier inne . Så begynner nå å crushe på han. Vet ikke alderen hans, navn og ingenting. Hadde bare lyst til å løpe bort og gi han en klem og prate. Men holder igjen følelser Men sliter med å glemme han. Er som at det er ment å være sånn, tilfeldig treff. Brannstasjonen er rett i nærheten av hvor jeg bor. Jeg har drømt om han også😇 jeg har ikke turt å gå bort og forstyrre i forbindelse med utrykning.... men første gang jeg så han syns jeg han var dødskjekk. Ikke pga uniformen, men utseendet. Har tenkt på han hele tiden❤️ Anonymkode: 7496c...bfb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Han er på jobb. Ikke plag han. Du får se etter han på tinder det er eneste mulighet Anonymkode: 60543...566
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Herregud 😂😂😂😂 Anonymkode: 6cadb...0c2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 For ikke å snakke om at hvis han er kjekk, er han antagelig ikke alene... Du får spørre om han kan hjelpe deg med brannslukningsapparatet i leiligheten din neste gang Anonymkode: 5f1f6...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Hehe, jeg fant ut hvem han var. Trodde han var i 30-årene, men han er over 40 år, ikke lett å se, han så ut som han var i god form.😮💨 men han så yngre ut enn det. Men kjekk var han. Gift og med barn.🙈tror jeg skal gå videre.😆 Anonymkode: 7496c...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå