AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Jeg er ikke en sjalu person, men jeg jobber 100% - mannen min også. Vi har det greit økonomisk, men ikke råd til mye ekstra. Min venninne jobber deltid, og lever luksus. Mannen tjener 5 mill i året og de har 40 mill i formue. De reiser til utlandet 5 ganger i året, spiser ute på flotte resturanter flere ganger i uka, shopper nye klær og interiør hele tiden. Har nytt hus, ny hytte, båter osv. De er kjempeheldig - hun er heldig. Mens vi jobber fullt og handler på budskjett og sparer på strømmen. Det er forskjell på folk. skulle ønske jeg tjente bra i jobben min som lærer, men alt går på lån, regninger, mat og det nødvendige. Anonymkode: f48a4...586 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Det er jo sånn livet er. Det er ikke sånn at alle får likt, verken i penger, lykke, intelligens, familie, skjønnhet eller helse. Man må gjøre det beste ut av det man har 🙂 Anonymkode: 200e7...40e 35 4 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Skjønner det er sårt, men det er ikke venninna di din skyld at du sliter. Kanskje du burde skjerme deg/henne fra reaksjonen din på hennes velstand? Ikke lag drama, det er det ikke verdt. Anonymkode: 2d8f5...182 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Det er sånn det er. Hvorfor være sjalu? For det er det du er. Ville du byttet ut mannen din med en som tjener 5 millioner i året? Anonymkode: 09759...c5d 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Du skulle valgt mann med mer omhu. Du satset åpenbart på feil hest, mens din venninne traff blink med riktig hest. Sånn er livet. Hvis du har barn bør du veilede dem til å ikke gjøre samme feil som deg. Anonymkode: ae1ec...ac8 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Sånn er livet! Liten vits i å gråte over spilt melk Vi er vår egen lykkes smed og vi tar noen valg i livet, som slår ulikt ut. Anonymkode: 168b4...69e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Hadde vært digg å leve som hun ja Anonymkode: 77e98...76c 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Du er vel venninne med henne fordi hun er en bra person? Hva er det å gå rundt og være sjalu på inntekten for? Det er hennes liv. Du har ditt liv, forhåpentligvis med en mann du elsker selv om han ikke drar inn 5 mill i året til deg/dere? Ville du byttet han ut bare pga høyere inntekt hos en annen du ikke elsket på samme måte? Anonymkode: f333a...f17 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Din venninne er en golddigger. Trist liv. Anonymkode: 7948a...72c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke en sjalu person, men jeg jobber 100% - mannen min også. Vi har det greit økonomisk, men ikke råd til mye ekstra. Min venninne jobber deltid, og lever luksus. Mannen tjener 5 mill i året og de har 40 mill i formue. De reiser til utlandet 5 ganger i året, spiser ute på flotte resturanter flere ganger i uka, shopper nye klær og interiør hele tiden. Har nytt hus, ny hytte, båter osv. De er kjempeheldig - hun er heldig. Mens vi jobber fullt og handler på budskjett og sparer på strømmen. Det er forskjell på folk. skulle ønske jeg tjente bra i jobben min som lærer, men alt går på lån, regninger, mat og det nødvendige. Anonymkode: f48a4...586 Ikke sikkert hun er lykkelig innad. Har du tenkt på det? Anonymkode: 214f1...773
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde vært digg å leve som hun ja Anonymkode: 77e98...76c Ja, digg å leve på andres penger... Kvinner kan og kvinner vil (snylte på menn). Anonymkode: 10891...92f 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sikkert hun er lykkelig innad. Har du tenkt på det? Anonymkode: 214f1...773 Eller kanskje hun får kreft eller ME i morgen, eller om et år. Livet er veldig mye mer enn penger! Anonymkode: 09759...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 Ikke bli lærer hvis du ønsker å bli rik. Anonymkode: 31528...b86 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er sånn det er. Hvorfor være sjalu? For det er det du er. Ville du byttet ut mannen din med en som tjener 5 millioner i året? Anonymkode: 09759...c5d Jeg Ække ts men hadde lett gjort det . Nei da Jo da hvis han var kjekk og hadde likanes personlighet så. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bli lærer hvis du ønsker å bli rik. Anonymkode: 31528...b86 Åssen veit du at TS er lærer? Anonymkode: a3100...c85 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 Jeg har en studievenninne som fant seg en mann som har veldig, veldig, veldig mye mer penger enn det mannen til din venninne har/tjener. Klart det er litt rart å se hennes liv med kostskole, luksushus i tre land, 10+ smelldyre hester og slike ting, men hvorfor være sjalu? Anonymkode: 09759...c5d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Jeg tjener bare 450.000kr i året, men reiser lett på fem utenlandsturer i året(har i år vært i Spania, Italia, England, Hellas, og Tyskland, rett etter jul skal jeg til Malaysia). Handler om prioriteringer(velger bort enebolig, barn, fancy interiør, oppussing osv.). Anonymkode: 7d435...e5a 9 1
Portia Catonis Skrevet 12. desember 2022 #17 Skrevet 12. desember 2022 Du sier du ikke er misunnelig som person, når det er akkurat det du er... Du blir aldri rik som lærer, det vet du jo, og det vet jo alle. Slutt å bry deg om alle andre, og jobb med din egen innstilling😉 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Din venninne er en golddigger. Trist liv. Anonymkode: 7948a...72c Nei det er hun ikke nødvendigvis vel? De kan jo ha møttes og giftet seg lenge før inntekten hans steg til værs? Og det er ALLTID en bakside ved en partner som tjener mye. Det kommer av svært svært mye jobbing og offer den andre part blir nødt til å gjøre for å få livet til å gå opp om man har barn. Anonymkode: 0b86b...dde 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Din venninne er en golddigger. Trist liv. Anonymkode: 7948a...72c Så når kvinner er sammen med noen som tjener mye penger så er de en golddigger? 😂 Då er eg visst en golddigger uten at eg visste om det! Mannen min startet sitt eget firma for 6 år siden og vi har vært gift i 18 år nå. Han har nå tjent seg opp en veldig god formue og jobbet knallhardt for dette, mens eg har støttet han og tatt meg av det meste med hus og unger slik at han kunne få gjør drømmen sin til virkelighet Jeg tjener ca 350 000 i året. Han tjener flere millioner pluss utbytte i året. Ja han betaler ferier, kjøper fine ting til meg og slikt! Men eg er nå ikke en golddigger for det om. Vi var nå tross alt gift i 12 før han startet firmaet sitt, og vi tjente bare rundt 800 000 i året samlet då på den tiden før han startet firmaet sitt langsomt. Hadde eg vært golddigger så hadde eg funnet meg en annen mann for over 18 år siden 😂 Anonymkode: b4f00...73f 10 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Skrevet 12. desember 2022 Ok? Hvorfor sammenligne deg selv med andre? Det gjør jo ikke ditt liv bedre Jeg er kronisk syk, og kan ikke jobbe. Mannen min tjener greit, heldigvis, for jeg har kun aap minstesum. Vi har venner som reiser masse og lever livet, og her ligger jeg hjemme hver eneste dag pga sykdom. Kan ikke gå ut av huset. Men hvorfor skal jeg være misunnelig? Det eneste jeg skulle ønske er at jeg ble friskere, så jeg kan jobbe igjen og få livskvaliteten tilbake (den er på bånn). Jeg ønsker jo ikke at mine venner skal være i min situasjon. Du må lære deg å bry deg om ditt eget liv og hva du kan gjøre for å forbedre det (for meg? Vente på en kur og ha så gode dager jeg kan). Misunnelse gjør ikke hverdagen din bedre, tvert imot. Vi får ikke utdelt samme kort i livet, jeg planla ikke å bli syk, men jeg kan ikke la det stoppe håper heller. Anonymkode: 581a0...475 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå