Gå til innhold

Hvordan få henne til å fortelle hva som skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har sextet med en jente på Messenger, og da jeg oppdaget det sa han at det kun var sexting, og at de aldri har møttes. Jeg har forsøkt å tilgi og glemme, men jeg sliter veldig med det, og med uvissheten om at jeg ikke vet om han snakker sant. Jeg må ha hele historien. Vurderer å sende henne en melding på Facebook (ikke sikkert hun ser det siden vi ikke er venner) og be pent om hun kan fortelle sannheten, jente til jente. Jeg tenker å si at hun ville ønsket det i motsatt situasjon. Er det noe annet jeg kan skrive som kan få henne til å si sannheten? Hvordan ville dere gått frem?

Anonymkode: 9e0a7...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ikke om hun snakker sant heller, dessverre.

Anonymkode: cf14f...359

• Liker 1
Skrevet

Vær ærlig og sårbar. Jeg har fått sannheten fra to jenter. Skrev bare at jeg ikke ville klandre de eller lage noe drama med han, holde det mellom oss at vi hadde vært i kontakt men at jeg hadde det så vondt at jeg trengte å vite og håpte de kunne fortelle meg som en medsøster.  

Møtte full forståelse tilbake, men det er såklart alltid en risiko at de ikke vil si hele sannheten. Spesielt om de fortsatt holder på og hun vil skåne han. 

Anonymkode: 696d1...39f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Han har innrømmet at de sextet?

Og du synes sexting er OK i et forhold? Eneste problemet er at du ikke vet om de har hatt sex på ordentlig som IKKE er OK for deg i et forhold?

Hvis du ikke synes at sexting er OK i et forhold, så synes jeg at du skal dumpe han. Han har jo innrømmet det. Men ikke på eget initiativ. Han innrømmet det fordi DU oppdaget sextingen. Han hadde IKKE innrømmet det hvis du ikke hadde oppdaget det. Er det ikke rart at det tilfeldigvis var den tingen du oppdaget som var den eneste tingen han hadde gjort? Det tror ikke jeg. Jeg tror at grunnen til at han ikke har innrømmet andre ting, er fordi du ikke oppdaget det,

Anonymkode: 3ea82...c94

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten min har sextet med en jente på Messenger, og da jeg oppdaget det sa han at det kun var sexting, og at de aldri har møttes. Jeg har forsøkt å tilgi og glemme, men jeg sliter veldig med det, og med uvissheten om at jeg ikke vet om han snakker sant. Jeg må ha hele historien. Vurderer å sende henne en melding på Facebook (ikke sikkert hun ser det siden vi ikke er venner) og be pent om hun kan fortelle sannheten, jente til jente. Jeg tenker å si at hun ville ønsket det i motsatt situasjon. Er det noe annet jeg kan skrive som kan få henne til å si sannheten? Hvordan ville dere gått frem?

Jente til jente? Er ikke du et lite barn? 🤷🏻‍♀️

Du kan jo sende hun en melding og spørre om det hun er sexting de har drevet med, men jeg klarer ikke helt forstå hvorfor du fortsatt er sammen med en som er utro mot deg. Det er selvfølgelig utroskap å holde på slik, og at han tar så lett på sine egne sårende handlinger - sier jo det også svært mye om han sin personlighet. 

Jeg hadde aldri klart å være sammen med en så uempatisk mann, som tar så lett på sine egne skadelige handlinger. Det sier rett og slett alt om hvilke menneske han er, og det er ikke et menneske jeg ønsker i min nærmeste omgangskrets 😊. Ei heller ønsker jeg meg selv så vondt at jeg tar til takke med sånn oppførsel. 

Anonymkode: 2dcb9...58b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jente til jente? Er ikke du et lite barn? 🤷🏻‍♀️

Du kan jo sende hun en melding og spørre om det hun er sexting de har drevet med, men jeg klarer ikke helt forstå hvorfor du fortsatt er sammen med en som er utro mot deg. Det er selvfølgelig utroskap å holde på slik, og at han tar så lett på sine egne sårende handlinger - sier jo det også svært mye om han sin personlighet. 

Jeg hadde aldri klart å være sammen med en så uempatisk mann, som tar så lett på sine egne skadelige handlinger. Det sier rett og slett alt om hvilke menneske han er, og det er ikke et menneske jeg ønsker i min nærmeste omgangskrets 😊. Ei heller ønsker jeg meg selv så vondt at jeg tar til takke med sånn oppførsel. 

Anonymkode: 2dcb9...58b

Unge jenter kan ikke ha kjærester, tenker du?

Anonymkode: fe7f9...165

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er ikke dette noe man prater om dersom man er sammen? Jeg og typen prater om alt i fra mensen og sex til dødsfall og sykdom uten at noe er tabu eller flaut.

Skrevet

Uansett har han vært utro og du burde ikke tilgi det. Det er ikke noe mildere å sexte enn å pule, egentlig er det verre fordi det skjer planlagt og kalkulert over tid og gå bevisst bak ryggen din, mens puling på fylla kan skje spontant og tankeløst

Anonymkode: 696d1...39f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har to alternativer her:

- Stole på at han har fortalt sannheten og finne ut om du skal bli eller gå.

- Ikke stole på at han har fortalt sannheten, og finne ut om du vil være i et forhold uten tillit.

Uansett hva denne andre kvinnen sier har han gått bak ryggen din med å sexte, og du vil aldri kunne få 100% sikkerhet i om hun forteller sannheten heller.

Anonymkode: 9ad9e...e07

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymousBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er ikke dette noe man prater om dersom man er sammen? Jeg og typen prater om alt i fra mensen og sex til dødsfall og sykdom uten at noe er tabu eller flaut.

Så du og typen har snakket ut sammen om at en av dere har vært bortpå andre bak ryggen på den første? Og det var ikke en gang flaut å dele detaljer om utroskap? 

Anonymkode: cf14f...359

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du og typen har snakket ut sammen om at en av dere har vært bortpå andre bak ryggen på den første? Og det var ikke en gang flaut å dele detaljer om utroskap? 

Vi er ikke utro med andre, og jeg vet det høres veldig merkelig å si som kun en part av forholdet, men vi er med hverandre meste parten av tiden, og er ærlige. Hvis ting blir uklart, vanskelig eller flaut så deler vi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...