AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Hadde delta i desember 2021. Nå har jeg fått corona igjen. Hvor lenge var dere syke ,dere med corona nå idet siste? Er den blitt mildere? Vaksinert to ganger, og ikke tenkt å ta flere pga store pms forstyrrelser i etterkant. Jobber i barnehage, og sitter litt inne å gå på jobb med corona nå rett før JUL! Anonymkode: d03e7...8a4
Gjest Lavendelblomst Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 (endret) Lurer også på dette. Endret 12. desember 2022 av Lavendelblomst
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Hatt det for andre gang, men aner ikke hvilke varianter jeg har hatt. Antagelig omikron begge ganger. Men var mer syk /sterkere symptomer nå andre gangen. Hvordan ettertiden blir er fortsatt for tidlig å si noe om. Anonymkode: 2eb58...fe0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hatt det for andre gang, men aner ikke hvilke varianter jeg har hatt. Antagelig omikron begge ganger. Men var mer syk /sterkere symptomer nå andre gangen. Hvordan ettertiden blir er fortsatt for tidlig å si noe om. Anonymkode: 2eb58...fe0 Hvor lenge var du syk? Anonymkode: d03e7...8a4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Herregud - dere går ikke på jobb (i barnehage) med koronasynptomer!!!! Skjerp dere!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: b91ef...993 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hadde delta i desember 2021. Nå har jeg fått corona igjen. Hvor lenge var dere syke ,dere med corona nå idet siste? Er den blitt mildere? Vaksinert to ganger, og ikke tenkt å ta flere pga store pms forstyrrelser i etterkant. Jobber i barnehage, og sitter litt inne å gå på jobb med corona nå rett før JUL! Anonymkode: d03e7...8a4 Du skal IKKE på jobb i barnehage med corona! Tenk hvor mange du kommer til å smitte, og så får de ødelagt julefeiringen sin fordi du gikk på jobb med Corona!!! Anonymkode: 8fbfe...ea9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du skal IKKE på jobb i barnehage med corona! Tenk hvor mange du kommer til å smitte, og så får de ødelagt julefeiringen sin fordi du gikk på jobb med Corona!!! Anonymkode: 8fbfe...ea9 Jeg skal ikke det, men om man blir frisk, så må man faktisk utifra nye restriksjoner. Anonymkode: d03e7...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå