Gå til innhold

Sko til blå kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blå kjole med mye glitter, hvilken farge på sko og strømpebukse? 🤠

Anonymkode: 2bf6a...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart tights og svarte sko.

Anonymkode: 7b147...101

• Hjerte 1
Skrevet

I motsetning til de fleste andre (på KG), vil jeg slå et slag for nude strømpebukser, og så kan du bruke sko i gull, sølv, nude, blått eller selvsagt svart. 

Jeg synes ofte at sorte strømper kan bli litt hardt, og "drepe" lyse og eller klare farger. 

Unngå alt for tykke/matte/blanke/lyse/mørke strømper, og gå for nude strømper i 10-15 denier i silkematt finish og så nær din egen hudfarge som mulig, så blir det bra.

Jeg har selv litt arr og ujevn hudtone på leggene, og synes en slik tynn strømpebukse fungerer som sminke for beina🙂 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Roci skrev (5 timer siden):

I motsetning til de fleste andre (på KG), vil jeg slå et slag for nude strømpebukser, og så kan du bruke sko i gull, sølv, nude, blått eller selvsagt svart. 

Jeg synes ofte at sorte strømper kan bli litt hardt, og "drepe" lyse og eller klare farger. 

Unngå alt for tykke/matte/blanke/lyse/mørke strømper, og gå for nude strømper i 10-15 denier i silkematt finish og så nær din egen hudfarge som mulig, så blir det bra.

Jeg har selv litt arr og ujevn hudtone på leggene, og synes en slik tynn strømpebukse fungerer som sminke for beina🙂 

helt enig.

Blått og sølv er jo en klassisk kombinasjon, men personlig synes jeg det er enda finere med gull. Hvis det ikke er partystil, så ville jeg valgt brunt eller beige. Felles for gull, brunt og beige at alle ligger i spekteret som er komplememtært til blått, og komplementærfarger funker som regel. 

Blått med blått er fint, men drepende kjedelig. Blått med sort er like kjedelig, og i tillegg er det ikke farger som står fint sammen, fordi de er for like, men ikke like nok hvis det gir mening.

Anonymkode: 0fc4e...8b0

Skrevet

Jeg ville valgt blått og sølv eller gull.  Sort blir for meg litt tungt

Skrevet
Roci skrev (7 timer siden):

Enig😁

Skrevet

Alt i samme farge, med nyanser. 

Anonymkode: c2dbd...383

Skrevet

Sølvgrå sko, og en strømpebukse som er litt lys grå.

Mest anvendelige selskapssko jeg har hatt! Går til stort sett alt sv penklær, kanskje bortsett fra sort.

Anonymkode: 7e7da...20c

Skrevet

Svart og blått er nydeleg!

Anonymkode: b96d5...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...