AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Del Skrevet 12. desember 2022 Hei dere. Har forstått det som at flertallet, de som har mulighet gir barna fri i romjula frem til nyttår. Men jeg lurte på er det vanlig å gi fri den siste uka før jul? Det svirrer så veldig mye sykdommer nå og spesielt omgangssyken har holdt på lenge i barnehagen her, vurderer av praktiske grunner å gi han fri den siste uka da jeg er bekymret for å få det med hjem til julaften. Hva gjør dere andre? Anonymkode: 2f3e9...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Del Skrevet 12. desember 2022 De fleste jobber jo uken før jul. Mange har fri i romjulen og dermed barna fri. De få som studerer etc tar noen ganger barna fri fra de selv får juleferie. Anonymkode: 527b3...6a5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Del Skrevet 12. desember 2022 Vi tar fri de siste dagene før jul. Har mulighet til det, så da koser vi oss hjemme med de siste juleforberedelsene. Har også fri i romjulen. Anonymkode: e2f31...f26 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Del Skrevet 12. desember 2022 Har fri hele julen og romjulen, men ikke dagene før jul Fri lillejulaften i år fordi jeg har mulighet til det. Anonymkode: 89480...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. desember 2022 #5 Del Skrevet 12. desember 2022 Da våre barn gikk i barnehage fikk de fri fra den dagen skolebarn får fri, så rundt 20-21 desember. Vi har heldigvis alltid hatt mulighet til å ta lang juleferie og det har vært herlig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg har aldri hatt barna i barnehagen dersom jeg selv har hatt fri, så svaret på spørsmålet ditt blir da; Er du hjemme før jul, eller i full jobb? 🤷♀️ Anonymkode: 2f7ec...c2f 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitch92 Skrevet 12. desember 2022 #7 Del Skrevet 12. desember 2022 Nei jeg jobber så det går ikke. Jobber forsåvidt og i jul og romjul , men da er mannen hjemme. Har man fri blir det jo en annen sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg er lærer og har siste arbeidsdag rundt 21.desember og tar da fri. Mine barn har alltid hatt fri med meg. Anonymkode: c88c9...809 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. desember 2022 #9 Del Skrevet 12. desember 2022 Min har fri fra og med 23/12 til og med 2/1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 12. desember 2022 #10 Del Skrevet 12. desember 2022 Normalt er han i barnehagen frem til 22 desember og fri i romjulen for samboer jobber ikke i romjula. Men nå som jeg er sykemeldt så har vi tatt han fri uka før jul også for å være sikker på at han ikke blir syk på julaften. Han ble jo så klart syk i natt, så nå tar vi han fri fra nå til etter nyttår 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har aldri hatt barna i barnehagen dersom jeg selv har hatt fri, så svaret på spørsmålet ditt blir da; Er du hjemme før jul, eller i full jobb? 🤷♀️ Anonymkode: 2f7ec...c2f Jeg er i full jobb men har mulighet til å ta meg fri da jeg og mannen har et firma sammen. ts Anonymkode: 2f3e9...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har aldri hatt barna i barnehagen dersom jeg selv har hatt fri, så svaret på spørsmålet ditt blir da; Er du hjemme før jul, eller i full jobb? 🤷♀️ Anonymkode: 2f7ec...c2f Samme her. Har jeg fri, har de fri Anonymkode: c58c6...31a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Del Skrevet 12. desember 2022 Hos oss er det flere av småbarnsforeldrene som tar ut barna fra barnehagen flere dager før jul, nettopp for å redusere risikoen for barnehagesmitte på julaften og i romjula. Jeg jobber et sted der vi har fleksitid og mulighet til avspasering. I tillegg er det ganske rolig rundt juletider, så arbeidsgiver ser egentlig positivt på at flere tar ut fri og ferie på de dagene. Anonymkode: 5ee1f...baa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. desember 2022 #14 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg har aldri hatt fri en uke før jul. Har vært fornøyd om jeg får litt fri i romjula. Men har pleid å ha en fridag med barna en dag før jul for å bake, dvs før de startet på skolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #15 Del Skrevet 12. desember 2022 Har aldri hatt barna i barnehagen hvis jeg selv har fri. føles helt unaturlig og feil for meg! Anonymkode: f9c30...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. desember 2022 #16 Del Skrevet 12. desember 2022 Fri 23 desember men skal i barnehagen i romjulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg gjorde det lengst tid før jul når jeg var hjemme med yngste i permisjon og eldste var i barnehagen, men senere år delte vi på hjemmekontor/halv dag på jobb så ungene kunne være hjemme med oss. Ingen barnehage vanligvis mellom 15. desember-5. januar Anonymkode: 05dfa...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Del Skrevet 12. desember 2022 De to bhgbarna tar juleferie 16.desember og skolebarnet den 20. Anonymkode: 98713...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri hatt barna i barnehagen hvis jeg selv har fri. føles helt unaturlig og feil for meg! Anonymkode: f9c30...e16 Har som sagt ikke fri, men har mulighet til å ta meg fri. ts Anonymkode: 2f3e9...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har aldri hatt barna i barnehagen hvis jeg selv har fri. føles helt unaturlig og feil for meg! Anonymkode: f9c30...e16 La meg gjette - du har fleksitid og/eller en partner i hus og/eller kort reisevei til jobb og/eller jobber deltid og/eller har besteforeldre e l som kan passe så du får jobba inn litt? Anonymkode: c5873...ed8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå