Gå til innhold

Si fra at jeg mister følelser eller vente å se an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde akuratt begynt å få følelser for en jeg har datet så sa han noe som fikk meg til å tvile på om han er genuin med meg! Da går hjertet mitt i forsvar og skrur av følelsene. I tillegg er vi på vinterferie i hver vår by nå men planen er å fortsette å date når julen er over, men jeg har begynt å se litt inne på Tinder igjen. Burde jeg fortelle han dette eller bare se hvordan ting blir når vi møtes igjen? Vi har ingen avtale om å være eksklusive og for alt jeg vet har han brukt tinder hele tiden.

Det jeg vet er at jeg kommer til å bruke tid på å tørre å få følelser for han igjen så vi har gått fem skritt frem og fire tilbake pga det han sa som fikk meg til å tvile på han. Skal jeg forklare han at sånn funker jeg og at vi må nullstille datingen litt eller blir det kritiserende bare fordi han sa en teit kommentar og det er best å bare late som ingenting og se om følelsene tar seg opp igjen når vi møtes? 

Anonymkode: a5c2e...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå høres det ut som han sa noe veldig illebefinnende siden du faktisk revurderer hele forholdet deres. Jeg synes du skal ta en prat med han og fortelle han hva du synes om det han sa, så han kan forklare sin side av saken. Ofte kan det meste løses med kommunikasjon. Viser det seg at han faktisk er en idiot, så er det bare å dumpe han. 

Skrevet
14 minutter siden, Jaytee said:

Nå høres det ut som han sa noe veldig illebefinnende siden du faktisk revurderer hele forholdet deres. Jeg synes du skal ta en prat med han og fortelle han hva du synes om det han sa, så han kan forklare sin side av saken. Ofte kan det meste løses med kommunikasjon. Viser det seg at han faktisk er en idiot, så er det bare å dumpe han. 

Enig i at det meste kan løses med kommunikasjon, forutsatt at den er god.

https://sml.snl.no/illebefinnende

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaytee skrev (25 minutter siden):

Han sa noe ganske ille som gir god grunn til å tvile på følelsene og intensjonen hans. Prøvde å prate om det etterpå for å få en unnskyldning men da ignorerte han meg i flere dager og har glattet over det på andre måter i ettertid..  

Trodde alt mellom oss var toppen men den kommentaren ødela

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa noe ganske ille som gir god grunn til å tvile på følelsene og intensjonen hans. Prøvde å prate om det etterpå for å få en unnskyldning men da ignorerte han meg i flere dager og har glattet over det på andre måter i ettertid..  

Hva var det han sa til deg da? Er litt lettere å gi råd hvis vi vet litt mer om hva det var han sa som var ganske ille😊

Anonymkode: adf9d...4aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://transonlinebloggen.com/2020/01/27/alltid-komma-foran-men/

Blir sprø av å lese teksten din.

Anonymkode: b8235...ba4

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva var det han sa til deg da? Er litt lettere å gi råd hvis vi vet litt mer om hva det var han sa som var ganske ille😊

Anonymkode: adf9d...4aa

Er ikke så relevant for andre å vite. Spørsmålet er det samme uansett hva det var... Om jeg skal si fra at jeg har mistet følelser neste gang vi ses eller bare se an om det retter seg opp igjen?.. Og om jeg har noen plikt til å si fra at jeg er på tinder igjen når vi ikke har gjort noe avtale om eksklusivitet uansett? 

Skrevet

Er det han som sendte melding om at *** hans ble h**d? Isåfall bare dropp han

Anonymkode: 3b708...360

• Liker 1
Skrevet

Da jeg datet var det ofte en uttalelse som glapp ut et ubevoktet øyeblikk som medførte at jeg droppet å date menn videre. Saken er jo den at på slikt stadie prøver alle å fremstille seg selv veldig positivt, men dårlige meninger og holdninger folk har, som helst holdes skjult ved dating, det har det med å glippe ut. Gjerne plutselig, i et øyeblikk vedkommende glemte å skjule utiltalende trekk. 

Slikt bør man ta seriøst, for det er som regel et glimt bak fasaden vedkommende prøver å holde tiltalende, og det er den virkelige personen, ikke falsk fasade, man må leve med om det blir forhold. 

Anonymkode: e28ed...0ce

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde akuratt begynt å få følelser for en jeg har datet så sa han noe som fikk meg til å tvile på om han er genuin med meg! Da går hjertet mitt i forsvar og skrur av følelsene. I tillegg er vi på vinterferie i hver vår by nå men planen er å fortsette å date når julen er over, men jeg har begynt å se litt inne på Tinder igjen. Burde jeg fortelle han dette eller bare se hvordan ting blir når vi møtes igjen? Vi har ingen avtale om å være eksklusive og for alt jeg vet har han brukt tinder hele tiden.

Det jeg vet er at jeg kommer til å bruke tid på å tørre å få følelser for han igjen så vi har gått fem skritt frem og fire tilbake pga det han sa som fikk meg til å tvile på han. Skal jeg forklare han at sånn funker jeg og at vi må nullstille datingen litt eller blir det kritiserende bare fordi han sa en teit kommentar og det er best å bare late som ingenting og se om følelsene tar seg opp igjen når vi møtes? 

Vinterferien kom sent i 2022, gitt

Anonymkode: b5880...4b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er det han som sendte melding om at *** hans ble h**d? Isåfall bare dropp han

Anonymkode: 3b708...360

Nei jeg er ikke hun fra den tråden hehe. Dette gjelder en mann jeg har datet fysisk i flere måneder men som sa en kommentar som var veldig sårende angående relasjonen vår. Den fikk meg til å tvile på hvor mye eller lite han egentlig har lagt i datingen. 

Skrevet

Det at han overså deg i flere dager...

Hadde vært grunn nok for meg. Til å glemme fyren.

Anonymkode: f7acf...a0a

Skrevet

Synes fortsatt det er vanskelig å gi et konkret råd, da du ikke forteller hva kommentaren var.

Men på et mer generelt grunnlag, hadde jeg fulgt magefølelsen. Er det noe som skurrer, så vet du det innerst inne. Du vet når noe føles riktig, og når noe føles galt. 

Anonymkode: 37809...db1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vinterferien er i februar. 

Anonymkode: f5b0b...690

• Nyttig 1
Skrevet

Det kommer jo ann på hva som har blitt sagt. Dersom han har sagt at han ikke ser at det kan bli noe mellom dere så har du ikke meldeplikt og da er det vel greit å skrive en melding/ringes å si at du ønsker å avslutte og at han også vet om deg. Slik at han ikke går igjennom julen og tror at alt er bra mellom dere. Dersom du ønsker å fortsette med denne mannen bør du snakke med han om hvordan du fungerer og at du kanskje trenger litt tid for å komme tilbake der du har vært følelsemessig. 

Anonymkode: 8849e...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...